Recenze cestovní kanceláře Č*****

Recenze hotelu Hotel Lux ** (Itálie - Marche - Gabicce Mare)

Průměrné hodnocení hotelu:
4,6
(na základě 5 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Fotografie: 0
Komentáře: 3

Celkový názor na pobyt v cílené destinaci je výborný, chování personálu v hotelu vstřícné a přívětivé, strava chutná, bohatá a dostačující.

Ale výhrady jsou k dopravě, zvláště ke zpáteční cestě, která se protáhla na 20 hodin, včetně chaotického čekání a přestupování v Brně. Myslím, že ostatní rekreanti budou podobného názoru, od začátku nebylo jasné, která CK bude poskytovat dopravu, ani v Praze nebyl autobus výrazně označen pro konkrétní klienty, kteří cestovali do různých nejen destinací, ale i zemí.

Ubytování 

jen po umyvadlem se držela po sprchování voda a musela se vytírat dlažba

Strava a stravování 

postačující

Vybavení, služby a personál hotelu 

ochotný personál i služby

Pláž a moře 

čistá, jen dražší servis

Okolí hotelu 

hodně atrakcí a krásné prostředí

Celkový dojem 

spokojenost

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Komentáře

J
Jana Plačková 14. 03. 2015 12:53
S K**** do cvokhauzu
Chtěla bych přispět do diskuze k zájezdům se společností Č*** K***. Se 4 kamarády jsme si zakoupili přes Slevomat 30.1.2015 lyžařský zájezd do italských Alp. Vzhledem k podmínce, že do 4.2. má být sepsaná cestovní smlouva, jsem před víkendem 2.2. volala na K***, že nám jěště nepřišly vouchery, jestli mohu poskytnout osobní údaje všech účastníků zájezdu jako podklad pro sepsání cestovní smlouvy a čísla voucherů, že dodám později, až příjdou mailem. Paní**** z cest. kanceláře vše potvrdila s tím, že vouchery mohu dodat klidně až při odjezdu. Posílala jsem jako důkaz i printscreen z int. bankovnictví o odchozí platbě. Zájezd se měl konat 24.2. a ještě 2 dny před odjezdem jsme neměli žádnou cestovní smlouvu ani pokyny k odjezdu. Bylo mi to podežřelé, tak jsem opět volala na K**** (předchozí mailová komunikace - asi 3/4 maily zůstala bez odezvy). Zaměstnancem kanceláře mi však bylo sděleno, že nás zájezd byl stornován na základě nedodání čísel voucherů. Připomínám, že ačkoliv měli věškeré podklady pro cest. smlouvu, které obsahovaly také 5 tel. čísel a 5 mailových adres, nikdo z K*** se ani neobtěžoval nám sdělit, že nás zájezd stornovali. Hájili se tím, že paní O*** šla na nemocenskou a oni nevěděli o naší domluvě. Hlavně že jim na účtu přebývalo přes 30.000,-. Jak vše dopadlo? Dosud nijak. Dnes je 14.3. a my stále nemáme vrácené peníze za zájezd, který se nekonal. Od té doby jsem urgovala vrácení peněz jak přes Slevomat, tak pna K***, ale K**** s námi zcela přestalo komunikovat - nezvedá telefony (v jeden den jsme zkoušeli volat dokonce 12x po dobu 6 hodin) a když jsem pohrozila Slevomatu, pokud situaci nevyřeší s nimi alespoň oni, ČOIkou, finančákem a případným podáním trestního oznámení za neoprávněné obohacení, přišly mi zatím jen 2 maily od slečny ze Slevomatu, ať mám ještě strpení a že se situace údajně řeší. Když jsem žádala o postup, jakým způsobem a s kým se situace řeší, nikdo mi nebyl schopen informace dodat. Závěr: Rozhodně v žádném případě nedoporučuji cestovní kancelář Č*** K**** už jen kvůli nedostatečné až téměř žádné komunikaci s klienty. Je to absolutně neprofesionální firma s nekompetentními zaměstanci.
M
Miloš Kroupa 09. 03. 2017 15:01
sociální dělení
Chtěl bych touto cestou také přispět několika větami k zájezdu,který se konal od 5.3.do8.3.2017.Jednalo se o lyžařský zájezd do střediska Pejo a Tonale.Co se týká služeb CK chtěl bych poděkovat nebod vše proběhlo v naprostém pořádku.Ne však dobrou reklamu jí dělá dopravní společnost.Při cestě do lyžařského střediska jsme měli s manželkoul přidělené polohovací sedadla,kde se dalo přiměřeně odpočívat.Při cestě zpět zůstal zasedací pořádek stejný,avšak mě a mojí manželku přesadili na místo u záchdku,kde není možno provést polohování.Zpáteční cestu jsme si protrpěli.Dle mého názoru by tato sedadla neměla býti obsazována.Když jsem se obrátil na zástupkyni dopravní společnosti proč provedla tuto změnu a na naše předešlá sedadla umístila jiné účasníky zájezdu,nebyla mě schopna dáti uspokojivou odpověd.Neustále se vyhýbala mojim otázkám.Když jsme přijeli do Brna,všiml jsem si že lidé kteří seděli na našich sedadlech odjížděli ve svém voze se zavazadli.Jejich SPZ byla s čísly které odpovídají VIP lidem.Poté mě vše došlo
O
Olga Richterová 09. 03. 2017 17:04
Lyžařský zájezd Itálie Civetta hotel Corona
S touto cestovní kanceláři, jsem jela poprvé od 4.3 -9.3.2017. Moc děkuji za krásné zážitky v Italských Dolomitech v Civettě v hotelu Corona. Autobus byl pohodlný, řidiči byli moc příjemní a ochotní. Cesta se nám protáhla, protože v Itálii, končili prázdniny a všichni se vraceli domů a pořádně sněžilo a chudáci řidiči v té zimě dávali řetězy na všechny kola.Když jsme dorazili do hotelu, byl tak krásný, že jsme si připadali jak na zámku. Přivítala nás milá, ochotná průvodkyně Taťiana Kolaríková. Vše nám vysvětlila a ukázala, kde si máme dát lyže a boty, zavedla nás do pokojů . Celou dobu s námi komunikovala a vždy poradila. I když jsme přijeli na hotel ve 22.30hod. nabídly nám 3 chodovou výbornou večeři. V hotelu výborně vaří, k dispozici je sauna, krásné panorama na hory.Taky jsem moc spokojená ze službami hotelu. Po lyžování všechny naše mokré oblečení nám vysušili a přinesly na pokoj. Ráda se na toto místo budu vracet a všem upřimně doporučují. Měli jsme štěstí i na počasí.Také nás vozil hotelový skybus, kdykoliv jsme chtěli a poslední den nám dovolili zůstat v pokoji jak dlouho chceme i když se má opustit v 10hod. Zpátky jsme cestovali v noci, zase pohodlným autobusem a cestu do Ostravy hned plynule navazoval další spoj ( vlak). Ještě jednou děkuji za krásné zažitky.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené