Napsat recenzi

Krize v Itálii ? Nevěřte tomu !

Recenze hotelu Madison Hotel *** (Itálie - Benátsko - Lido di Jesolo)

Hodnocení:
průměrně: 5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 103x
Recenze se líbila: 414 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dovolená se povedla lépe než vloni, vše na nás dělalo dojem zlepšené atmosféry, ta byla cítit. Jen ti černí pseudoobchodníci na pláži to kazili. Ale jinak fakt dobrý !

Ubytování  průměrně (4/5)

Pokoj prostorný s balkonem, čisto , klimoška běžela, ručníky obden měněny, snad jen vybavení koupelny by mohlo už mít moderní kohoutky a umyvadlo. Ale nám to nevadilo.

Strava a stravování  průměrně (5/5)

Byli jsme v Madisonu počtvrté a strava se zlepšila - bnyly brambory i dokonce bramborová kaše ! Snídaně ač jsou stejné jsou obohaceny o smažená vejce /vařená jsou stále/, ovoce a melouny. Malá rada -toastové plátky je lepší opéci 2 krát, jsou chutnější než bulky.

Jinak výběr ze dvou chodů poskytuje dostatečný prostor pro každého. 5. den večer zhasli těsně před večeří -svíčky kolem a vrchní číšník nesl ve tmě hořící mísu s jídlem. Personál si vysloužil za toto entré potlesk. Připadali jsme si jako V Grand restaurantu pana Septima -velký kulatý bufet snědli a ochutnali jsme ,co se dalo v domnění, že jde o první chod . Chyba , ten přišel potom a pak ten druhý. To už jsme nemohli - mysleli jsme . Ouha, nakonec přišel moučník ovocný dort z více vrstev, napuštěné těsto podobně jako u nás punčák, nahože jahody a šlehačka. Nedalo se odolat a kupodivu byl lehký. Byl tak dobrý, že jsem druhý den požádal našeho číšníka zda je možno dostat onen yesterday cake a dostali jsme ho -pekáč byl totiž tak veliký, že ani plně obsazený hotel dort nesnědl. A nic jsme neplatili.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Personál příjemný, ochotný, usměvavý - vejdete do jídelny a pozdraví Vás každý číšník, co Vás jen zahlédne. Vybavení nevybočuje z nabídky jiných hotelů, půjčovali jsme si kola, duše dobře nafouknuté.snad jen Wi-fi v hale dole by měla chodit rychleji

Pláž a moře  průměrně (5/5)

pláž je 2-3 minuty daleko , voda čistá , lehátka ale dost blízko sebe, pozvolný vstup do moře. Obtěžující jsou černoši, neustále nabízející brýle, deštníky, ručníky, kabelky. Procházejí asi tak 3,4 za minutu kolem Vás a za nimi další se stejně stupidním zbožím.

Okolí hotelu  průměrně (5/5)

Via Sivio Trenti je asi 5 km dlouhá, doporučuju ji projít oběma směry, stojí to za to. 30 m od hotelůu je herna - můžete-li nechoďte, zmocní se Vás hráčská vášeň, všude jsou obchůdky a větší obchod u Piazza Mazzini-výběr je tam slušný . Zmrzka tradičně skvělá, tak jako i káva. Italové si dopřávají všeho a večer dvojnásob. Jídla v restauracích nejsou dražší než vloni-krizi jsme nepozorovali - snad jen stará paní, co jezdí asi 50 m od domu do krámu v červeném Ferari, má hluboko do kapsy-vloni jezdila taky tak a na delší jízdu jí asi nezbývá ?

Celkový dojem  průměrně (5/5)

Dávám 5 stars !

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 1
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Benátsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání