Napsat recenzi

Hotel Firenze nemá své vlastní internetové stránky, což samo o sobě něco vypovídá!

Recenze hotelu Hotel Firenze ** (Itálie - Benátsko - Lido di Jesolo)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 127x
Recenze se líbila: 426 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V hotelu Ferenze jsme přežívaly od 4.7-11.7.2015. Hotel je velice starý a je vidět, že byl nějakou dobu zavřený. Vybavení v pokojích je z okolních zkrachovalých hotelů a má již něco za sebou...to by ovšem nevadilo, kdyby alespoň bylo funkční!...Možná jsme měli smůlu na pokoj (č.19). Pokoj, kde máte problém projít kolem postele aniž byste se nebouchli do holeně, rozvrzaná postel, která se rozpadala byla tak měkká, že jste spali jako v houpací síti, ale ráno ta záda:( Skříň s jednou prohnutou policí bez dveří a špinavá koupelna s wc a bidetem na cca 2*2m, které jako největší vymoženost kraloval fén s nápisem hotel Johnson. Tam možná ještě fungoval...tady sloužil pouze jako atrapa.

Nechápu, jak někdo může napsat kladnou recenzi na tento hotel. Napadá mě pouze, že to nemohou psát hosté...ale nejspíš někdo z cestovek, které se nestydí zájezdy do tohoto hotelu prodávat.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Možná jsme měli smůlu na pokoj (č.19). Pokoj, kde máte problém projít kolem postele aniž byste se nebouchli do holeně. Rozvrzaná postel, která se rozpadala byla tak měkká, že jste spali jako v houpací síti, ale ráno ta záda:( Zvuky které vydávala nás budili každou noc. Skříň s jednou prohnutou policí bez dveří, která obsahovala jednu židli? a dvě plísní zapáchající deky. Špinavá koupelna s wc a bidetem na cca 2*2m, které jako největší vymoženost kraloval fén s nápisem hotel Johnson. Tam (v hotelu Johnson) možná ještě fungoval...tady sloužil pouze jako atrapa.

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Myslím, že zde v ČR jsme zvyklí na ledacos, ale k snídani podávat staré tvrdé pečivo je ostudou snad i pro Italy. Velice chudý výběr a nejspíš nefunkční lednice. Teplé džusy, stejně tak salám a sýr. Jinak večeře celkem ucházející, ale zelenina nebyla čerstvá a často nebyla vůbec.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Personál neochotný, ani se nesnažili předstírat, že nenadržují italským hostům. Úklid prakticky žádný, pouze vymění ručníky, pokud je hodíte na zem, jinak nic. Společné prostory hotelu vypadají velmi použitě, potrhané a flekaté potahy na křeslech, stejně vyhlížející koberce a protiskluzové "něco" na schodech mě již opravdu rozesmálo, vypadalo to, že to nejspíš okusují hosté jdoucí ze snídaně, což by se ani jeden nedivil, vzhledem k tomu co tam považovali za jídlo.

Pláž a moře  průměrně (5/5)

Pláž byla jediným světlým bodem této dovolené, ostatně proto jsme tam i jeli...ale ubytování nám to hodně kazilo.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Okolní hotely vypadali o dost lépe ač měli stejný počet hvězdiček jako hotel Firenze.

Jinak příjemné městečko, obchůdky, hezké procházky.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Vzhledem k ubytování hodnotím jako katastrofu, ale kdo si vybere jiný hotel určitě neprohloupí a dovolenou si užije!

Hotel Firenze nemá své vlastní internetové stránky, což samo o sobě něco vypovídá a já vím proč, nikdo by tam za ty hříšné peníze nejel!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 2 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Benátsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání