Napsat recenzi

Rozporuplný pobyt

Recenze hotelu Villa Delfa Residence (Itálie - Benátsko - Caorle - Levante)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2022
Přečteno: 65x
Recenze se líbila: 79 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel jako takový je pěkný, je tam ale spousta drobností, které když se nasčítají, začínáte o příjemné dovolené pochybovat. Myslím, že hotel jako takový má vnitřní problém.....je zde evidentní problém s komunikací a proškolení personálu.

Ubytování  průměrně (3/5)

Vše začalo tím, že kancelář xxx inzerovalo 2+2 děti zdarma, jakmile jsme si ale zadali 2 děti, které měly být ZDARMA, cena vzrostla asi o 7 000 a to i přesto, že jedno bylo batole. Když jsem se na to dotazoval s tím, že nechceme přistýlky, bylo mi řečeno, že pokoje jsou stejně tak malé (takže at chci nebo ne dostanu větší pokoj za který si připlatím jen proto, že mám děti), že bychom se tam ve 4 stejně nevešli. A upřímně řečeno, pokud jsou tam ještě nějaké menší pokoje, než který jsme měli my, tak se tam podle mě nevejde ani postel. Uklízečka se sice snažila uklízet každý den, ale byla hodně, hodně , hodně svá. Když moje žena kojila, vtrhla k ní do pokoje a začala tam kolem ní uklízet bez jediného slova. po každém úklidu nám teplotu klimatizace snížila o 5-7 stupňů, takže jsme vždy přišli do totální lednice a odvezli si nemoc....dost možná z toho. Když jsme se jednou zamkli na pokoji, aby tam nechodila (protože nám malá spala v horečkách), dokázala 10 minut zkoušet odemknout dveře z druhé strany. Ohledně čistoty se ale nedá vytknout nic.

Strava a stravování  průměrně (2/5)

NO.....co k tomu říci. Na oběd i večeři máte 45 minut !!!!!!! Bufet při snídani obsahoval šunku, salám, sýr (asi eidam), volská oka a míchaná dost vyschlá vajíčka. Oběd a večeře vždy byla nějaká ryba, nějaké maso, těstoviny s červenou omáčkou a příloha. Vzhledem ke krátké době na večeři a oběd a malému výběru se tvořily fronty a jídla byla ihned vybraná a přestože CK slibovala, že je jídlo průběžně doplňováno, tak ano je, ale kolikrát na to člověk čekal 5-10 minut a to přinesli ještě kolikrát ve množství na dvě porce a to i ta jediná příloha. Takže dva lidi si nandali a čekalo se dál. Vrcholem bylo, když jsme čekali na brambory asi 10 minut, oni místo nich přinesly hranolky (což ok), při čemž když jedna servírky s nimi vystupovala z kuchyně, ta druhá jí do pekáče šáhla a zobla si. Jasně....holky byly fajn nic proti nim, ať si dají...ale pominu-li hygienickou stránku věci, když tam na pitomé hranolky čekáte ve frontě 20 lidí a 10 minut se nic neděje a pak vidíte tohle, tak je to minimálně nasírací (pardon za to slovo ale ekvivalent hledám marně). Za celou dobu žádná čerstvá zelenina a téměř ani ovoce.....když už se tam něco přineslo, tak žluté jablko nebo pomeranč jehož kvalitu by předčil i pomeranč z českého Kauflandu. Dále mě překvapilo kádrování lidí, ke kterému zde docházelo, neboť lidé ubytovaní v hotelu jedli přes zeď vedle nás. Takže když zbytek mojí rodiny se ubytoval v hotelu, neměli jsme společně jediné jídlo a maximálně jsme tak na sebe koukali přes sklo. Prostě dělení na vyvolené plebs....už jsem jen čekal kdy plebsu vyhradí ke koupání v bazénu pouze brouzdaliště nebo jídelní hodiny, abychom těm lepším nepřekáželi :) Dávám dvě hvězdy, ale tu druhou pouze proto, protože se jídlo jíst dalo, ikdyž žádný extrémní požitek, a špatně nám z něj nebylo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Těžko hodnotit hvězdami....raději bych to rozdělil takto:

Vybavení ****

služby ***

personál hotelu:* - **

Bazén stačil, poměrně velká prolézačková konstrukce pro děti byla super, kola si lidé také půjčovali evidentně bez potíží....Jen okolí bazénu nebylo úplně bezpečné...občas tam létalo dost vos a některé dlaždičky byly odchlíplé a dokonce i polámané, jeden klučík se tam trochu pořezal. Dlaždičky navíc klouzaly, když byly mokré.

Po celý den postmix, kde se dalo dolít nealko a dva druhy vín byl super....pokud tedy zrovna fungoval.

Personál hotelu je pro mě největším zklamáním. Uklízečku jsem probral výše, a holky na restauraci taky. Kromě toho hranolku nemám co vytknout. Příjemné, snaživé. Možná by jen stůl po odchozích mohly odklidit rychleji a i s ohledem na menší prostory vyhrazené pro plebs. Kdo dál byl v pohodě, byl chlapík, který po dobu našeho pobytu měl na recepci noční, ale tím bych končil.

Již první den jsme dostali na recepci při check-inu kartičku s časy jídel. Později jsme zjistili, že z těchto časů nesedí žádný s realitou. Hned na první večeři jsme přišli v době, kdy už v jídelně nebyl nikdo a to ani jídlo. Pouze pár servírek tam zametali zem a říkali že jdeme o 10 minut pozdě že už je zavřeno. Výše chválený pán na recepci vypadal překvapeně, že nám někdo takovéto informace dal s tím, že už se to dávno posunulo a poslal nás do hotelové pizzerie, ať si něco dáme, že to hotel zaplatí. Při příchodu do restaurace jsme asi 10 minut čekali než si nás někdo všimne a až když jsem na nás upozornil, obsluha nám přinesla jídelní lístek. Dále si nás opět delší dobu nikdo nevšímal. Když jsem se pokusil zastavit toho co nám přinesl lístek, řekl, že tady není od objednávání. Po dalších 5-10 minutách jsem zastavil slečnu, která opět nebyla od objednávání a to i přesto, že jsem jí žádal alespoň o vodu pro malou, která z důvodu pozdního příchodu na večeři měla žízeň v tuto chvíli už asi necelou hodinu. Když jsem viděl, že personál této restaurace kolikrát nemá do čeho píchnout a flirtuje uprostřed restaurace, cítil, jsem zoufalství. Až po dalších 5 minutách k nám přišel "specialista" na objednávání a zřejmě i placení. Vodu a jídlo poté přinesli naštěstí hned všem, kromě mé pizzy. na tu jsem si musel počkat ještě asi 20 minut poté, co všichni dojedli a odešli si odpočinout na pokoj....fakt děs. Když jsem poté specialistu na placení požádal, aby to napsal na náš pokoj, jak mi bylo řečeno na recepci, řekl, že neví jak se to dělá a že zavolá manažerku. Po 15 minutách mi odpověděl totéž, aby za dalších 5 minut přišel a vzal mě s sebou ke kase, kde při průběhu vyřizování formalit celou dobu pokašlával do ruky, kterou mi poté podal na potřesení pravicí. Říkal jsem si že nebudu dělat scény a ruku si umyju....nicméně jsme z této dovolené odjeli všichni nemocní, samozřejmě je těžké odhadnout jestli to zapříčinil tento kašlíček nebo svéřepá uklízečka nebo úplně něco jiného, ale to jen tak pro představu jak to tam chodí. Mimochodem z večeře na kterou jsem přišel ve 20:10 jsem se na pokoj vrátil ve 23:20.

Zatímco jsem čekal, že tuto večeři budu ještě doplácet na konci, čekalo mě při check outu jiné překvapení. Večeře ku podivu zaplacena. Ale když jsem prosil o prodloužení bookingu slunečníku o 3 hodiny, že tu kartu od trezoru na slunečníku (tatáž karta co byla postmix, my ji nevyužívali na safe protože nám to nikdo neřekl, ani recepční při jejím poskytování :(((( a řekli nám o tomto možném využití sousedi z pláže při odchodu z pláže poslední den, protože jim o tom řekla delegátka zájezdu) vrátím hned za ty 3 hodiny, řekla mi recepční, že ta karta na ten safe není a že na to potřebujeme speciální náramek :D :D :D....a ten náramek mi poté poskytla zdarma. Když jsem se poté ptal jiných lidí, více lidí mi potvrdilo, že na to použivali kartu a žádný náramek :D Je vidět, že na té recepci prostě nikdo téměř nic neví a mnohem více o jejch hotelu a okolí ví delgátka xxx......fakt gól. :D

Pláž a moře  průměrně (5/5)

Pláž a moře čisto a teplá voda....pláže široké a za nás tam téměř nikdo nebyl...takže není co vytknout.

Okolí hotelu  průměrně (5/5)

Čistěji než v ČR, vše v dostupné vzdálenosti.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Dávám tři hvězdy. Ačkoliv to vypadá že si pouze stěžuji, dovolenou jsme si užili...ale hlavně proto, že jsme si jí chtěli užít. Trochu nám to pokazilo, že malá chytila 3 dny před koncem horečky. Hotel mě ale velice zklamal. A to začalo již povinným příplatkem za pokoj abych mohl mít děti zdarma, protože ta cena je nakonec taková, že si člověk říká, že za tuhle cenu by chtěl mít třeba kompletní informace, aby ho v restauraci půl hodiny nepřehlíželi, aby respektovali v pokoji jím nastavenou teplotu, aby při výběru jídla bylo na výběr i něco jiného než 5 neustále se opakujících jídel, aby měl čas a prostor se navečeřet a neběžel tam aby to stihl.....tohle proboha není vojna a oni by tam měli být pro nás...ne my pro ně.

Děti si to ale užily a to je pro nás nejdůležitější. Zcela jistě ale vím, že sem se vracet nebudu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro obchodníky
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Benátsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání