Napsat recenzi

Crowne Plaza Sahara Sands Port Ghalib *****

Recenze hotelu Albatros Oasis Port Ghalib Resort Pickalbatros **** (Egypt - Marsa Alam - Port Ghalib)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 520x
Recenze se líbila: 500 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Hotel jsme si vybrali na základě kladných recenzí, ale udělali jsme velkou chybu. Já tedy nevím, kde ostatní byli, ale my jsme měli pocit, že nás odvezli úplně někam jinam :-(

Úroveň hotelu odpovídá tak 3*+, servis personálu opravdu nic moc. A služby, no raději nebudu komentovat. První dovolená, ze které jsme se opravdu těšili domů. Já jsem náš špatný výběr obrečela (stálo nás to opravdu hodně peněz).

Nevychovaný personál, nevychovaní návštěvníci

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Pokoj pěkný - podle fotek. Úklid v podstatě spočíval v tom, že pokojský zametl, ustlal a složil ručníky. Byli jsme tam 2 týdny a o převlečení ložního prádla jsem mu musela říct a o výměnu ručníků také.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Stravování je opravdu příšerné. Jestli za toto považují all inclusive, tak jsme asi v Kocourkově. K obědu a večeři v podstatě neustále to samé, jídla jsou bez chuti a opravdu nejsou dobrá. Ale když je člověk trpělivý a není moc náročný, tak si prostě něco najde - já si našla polévky a těstoviny. Výběr ovoce ubohý - pouze nevzhledná jablka, hrušky, pomeranče a datle. 3x za pobyt byli fíky a banány.

Ovšem naprostou katastrofou je pitný režim!!!! Dostanete jednu 1,5l balenou vodu na pokoj (byli jsme tři) a poté v "baru" Vám načepují vodu do malých 1,5 dcl kelímků - toto opravdu není pitný režim. Když jsme je požádali aby nám načepoval sodu do bandasky, tak nás odmítl s tím, že to nemůže!!!! Dle našich zkušeností z jiných dovolených byla vždy volně k dispozici balená voda - kolik kdo chtěl. U snídaně jen odporně sladké míchané džusy a barelová voda (opravdu jsme na toto odvahu neměli) a teplé nápoje (alespoň, že ten čaj si mohl člověk udělat). Ve venkovní restauraci s Vámi ráno snídali holubi a vrabci - opravdu nic hygienického a personálu to bylo naprosto jedno (že se pták vykálel na prostírání apod.). Ve vnitřní restauraci smrad z přípravy jídel. Čistota v restauraci tak za 4 (podle školního známkování). Bar u bazénu taky viděl očistu tak jednou za den a o baru na pláži se dá říci to samé (pokud se tomu dá opravdu říkat bar - dřevěná budka s výdejem pití).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Personál hotelu by potřebovat kurz chování k návštěvníkům hotelu. Všichni "otrávené" obličeje, chodili jako mumie bez duše.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Moře krásné - NAŠTĚSTÍ. Podvodní svět moc pěkný - viděli jsme želvy, murény, perutýny, rejnoky, atd.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Výhoda procházek do přístavu. Jediná nevýhoda - nad hotelem se otáčí letadla k přistání na nedalekém letišti. Ale není to zas taková hrůz.

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Do tohoto hotelu už určitě nepojedeme a ani nikomu nedoporučuji. Pokud ovšem nejste naprosto nenároční zákazníci a je Vám jedno jakou pijete vodu, co jíte, jestli je personál usměvavý a ochotný a jak často máte uklizeno.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 32 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

ivcakys: odpověď na recenzi p.Hany D. - 29. 9. 2014 8:12

Dobrý den nerada odpovídám na recenze, jen si udělám obrázek. Ale toto je jen můj názor a Vy můžete mít jiný názor tento hotel. Na základě recenzí a doporučení CK na těchto stránkám jsem vybrala tento hotel a odlétáme 19.10. což se už těšíme. Mohu Vám říci procestovala jsem toho docela hodně např. Egypt 7 x a řeknu Vám, že by mě docela zajímalo co si představujete pod tím pitný režim? Kelímky no to je normální nebo by jste chtěla půllitry? Personál, že se nesměje? A Vy se divíte? Když se mají koukat na nevychované dovolenkáře jak si naberou plné talíře a nechávají to nedojedené a ještě jsou drzí..tím nemyslím samozřejmě Vás to bych si nedovolila, ale bohužel My Češi toho jsme schopni. Nejednou jsem to zažila a styděla jsem se za to, že jsem Čech. Protože oni tam mají bohužel bídu. A my jim dáváme najevo tu naši neomalenost. A když chci vyměnit ručníky u nich je zvykem hodit na zem a oni bez problémů vymění a postel? Copak doma převlékáte denně postel? Co jsme to za nárok, aby nám převlékali denně postel copak tam něco ušpiním? Já jsem naopak ráda, že mi nesahají na mou noční košilku... a venkovní bar? To byste chtěli vilu? Nebo jsou i tací, že si stěžují, že jim nedávají hodně mejdlíček a spr.gelů? Copak jedu na dovolenou, aby tam někdo dával mýdla a gely? Já si beru vše z domova a to jejich ani nepoužívám. Ale to je jen názor můj. Promiň tě mi tu troufalost, že jsem si dovolila zareagovat na Vaši recenzi. V listopadu jsem vložím svou a můžete zareagovat tady. Děkuji za pochopení!!! I.K. reagovat

VV: Crowne Plaza Sahara - 6. 10. 2014 18:24

Já Vám řeknu, že tohle byl nejhorší hotel v jakém jsem mohla být.Nejsem vůbec náročný člověk ale tohle bylo moc.Už nikdy sem nepojedeme.PS:každý má právo říct svůj názor milá p.Hany reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání