Crowne Plaza Sahara Sands Port Ghalib *****
Recenze hotelu Albatros Oasis Port Ghalib Resort Pickalbatros **** (Egypt - Marsa Alam - Port Ghalib)
Hotel jsme si vybrali na základě kladných recenzí, ale udělali jsme velkou chybu. Já tedy nevím, kde ostatní byli, ale my jsme měli pocit, že nás odvezli úplně někam jinam :-(
Úroveň hotelu odpovídá tak 3*+, servis personálu opravdu nic moc. A služby, no raději nebudu komentovat. První dovolená, ze které jsme se opravdu těšili domů. Já jsem náš špatný výběr obrečela (stálo nás to opravdu hodně peněz).
Nevychovaný personál, nevychovaní návštěvníci
Ubytování
Pokoj pěkný - podle fotek. Úklid v podstatě spočíval v tom, že pokojský zametl, ustlal a složil ručníky. Byli jsme tam 2 týdny a o převlečení ložního prádla jsem mu musela říct a o výměnu ručníků také.
Strava a stravování
Stravování je opravdu příšerné. Jestli za toto považují all inclusive, tak jsme asi v Kocourkově. K obědu a večeři v podstatě neustále to samé, jídla jsou bez chuti a opravdu nejsou dobrá. Ale když je člověk trpělivý a není moc náročný, tak si prostě něco najde - já si našla polévky a těstoviny. Výběr ovoce ubohý - pouze nevzhledná jablka, hrušky, pomeranče a datle. 3x za pobyt byli fíky a banány.
Ovšem naprostou katastrofou je pitný režim!!!! Dostanete jednu 1,5l balenou vodu na pokoj (byli jsme tři) a poté v "baru" Vám načepují vodu do malých 1,5 dcl kelímků - toto opravdu není pitný režim. Když jsme je požádali aby nám načepoval sodu do bandasky, tak nás odmítl s tím, že to nemůže!!!! Dle našich zkušeností z jiných dovolených byla vždy volně k dispozici balená voda - kolik kdo chtěl. U snídaně jen odporně sladké míchané džusy a barelová voda (opravdu jsme na toto odvahu neměli) a teplé nápoje (alespoň, že ten čaj si mohl člověk udělat). Ve venkovní restauraci s Vámi ráno snídali holubi a vrabci - opravdu nic hygienického a personálu to bylo naprosto jedno (že se pták vykálel na prostírání apod.). Ve vnitřní restauraci smrad z přípravy jídel. Čistota v restauraci tak za 4 (podle školního známkování). Bar u bazénu taky viděl očistu tak jednou za den a o baru na pláži se dá říci to samé (pokud se tomu dá opravdu říkat bar - dřevěná budka s výdejem pití).
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál hotelu by potřebovat kurz chování k návštěvníkům hotelu. Všichni "otrávené" obličeje, chodili jako mumie bez duše.
Pláž a moře
Moře krásné - NAŠTĚSTÍ. Podvodní svět moc pěkný - viděli jsme želvy, murény, perutýny, rejnoky, atd.
Okolí hotelu
Výhoda procházek do přístavu. Jediná nevýhoda - nad hotelem se otáčí letadla k přistání na nedalekém letišti. Ale není to zas taková hrůz.
Celkový dojem
Do tohoto hotelu už určitě nepojedeme a ani nikomu nedoporučuji. Pokud ovšem nejste naprosto nenároční zákazníci a je Vám jedno jakou pijete vodu, co jíte, jestli je personál usměvavý a ochotný a jak často máte uklizeno.
z 32 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.