Napsat recenzi

slušný průměr kazí manegement hotelu

Recenze hotelu Solitaire **** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 1 148x
Recenze se líbila: 563 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Protože do Egypta jezdíme v první řadě za potápěním a šnorchlováním, tak tento hotel splnil naše očekávání co se týká moře, korál je zde opravdu velice zachovalý. Bohužel celý dojem kazí chování hotelového managementu vůči hotelovým hostům. Za sebe by jsme tento hotel nikomu nedoporučili.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Velké rozčarování nastalo ve chvíli, kdy nás delegát cestovní kanceláře EXIM zanechal v 5:30 ráno na recepci hotelu, kde nám bylo sděleno, že nás ubytují až ve 14:00 a náramky na užívání služeb ALL INCLUSIVE dostaneme až ve 12:00.Do té doby jsme neměli nárok na žádné služby včetně tekutin, ty jsme si mohli zakoupit 1 litr vody = 1 Euro. S touto skutečností nás však nikdo neseznámil a v 5:30 ráno by nám stejně nápoje nikdo neprodal. Po dohadovní v recepci jsme nakonec byli ubytovaní v 10:30 a náramky nám vydali až ve 12:00. Tomuto jednání nerozumíme, neboť hotel byl po celou dobu našeho pobytu naplněn cca z 1/3, takže výmluvy ve smyslu odvolání se na mezinárodní standardy, kdy jsou hotelový hosté ubytováni až po 14 hodině z důvodu časové rezervy na úklid po předchozích hostech nejsou na místě. V Marse Alam jsme byli již po šesté, vždy přílet v ranních hodinách a nikdy se nám nestalo, že by nás hotel nechal tak dlouho čekat na ubytování a neposkytl nám okamžitě náramky k využívání služeb ALL INCLUSIVE. Pokoje dobře zařízené, menší ale plně dostačující s trezorem v šatní skříni, koupelna se záchodem, vanou a bidetem. Před pokojem malá terasa. Úklid 100%.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Cestovní kancelář EXIM nabízí tento hotel jako 3 hvězdičkový a tomu odpovídá i pestrost nabízené stravy. Z pohledu většiny hotelových hostů se jídla často opakují a několikrát jsme se setkali s názorem, že po týdnu již nevědí co si mají dát k jídlu. Pokud však nevyhledáváte "žrádelní turistiku", výběr jídel je dostačující a vždy si něco vyberete. Největší mínus tohoto hotelu a důvod proč bychom do tohoto hotelu již nikdy nejeli a proč jsme také podávali stížnost na CK EXIM bylo "čachrování" s nealkoholickými nápoji a to hlavně s obyčejnou pitnou vodou. Hotel standardně tak jak jsme byli zvyklí u jiných hotelů neposkytoval svým hostům balenou pitnou vodu na pokoj, pouze první den coby Welcome drink a to až v pozdních odpoledních hodinách v den příjezdu (kdyby nám je dali v okamžiku příjezdu bylo by to milejší). Voda byla pouze dostupná při snídani, obědu a večeři v hlavní budově a v plážovém baru, který ovšem fungoval pouze od 10:00 do 17:00. V nočních hodinách jsme se mohli jít napít pouze do prostor recepce, kde byl malý bar s obsluhou, která pracovala pouze do 23:00 a voda byla na vyžádání. Vodu bylo možné pít pouze na místě a nesměla být odnášena v přinesených PET lahvích, pokud někdo toto nerespektoval, byl upozorněn personálem, že pokud chceme nějakou vodu navíc, musíme si ji zakoupit. Samozřejmě toto omezení málokdo z nás byl ochoten respektovat, neboť zde byli rodiny s malými dětmi a pak mi například čistou vodu používáme kromě jiného i na čištění zubů. Reakce hotelu nenechala na sebe dlouho čekat, obsluhující personál dostal pokyn, aby volně přístupné automaty na vodu stáhl z prostoru jídelny a plážového baru a umístil je do prostor do kterých hoteloví hosté neměli volně přístup a byli nuceni požádat o každou skleničku vody. Jeden den dokonce byla voda podávána pouze do jednorázových plastových kelímků 1,5dl a muselo se na ni i stát několik minut ve frontě, protože obsluhující personál současně naléval i jiné nápoje, což nebylo možné časově stíhat. Toto opatření se setkalo s velkou nevolí nás hotelových hostů, proběhlo i několik stížností, na jejichž základě byli automaty na vodu vráceny zpět s upozorněním zákazu čerpání do přinesených lahví s odkazem na nákup pitné vody. V den odjezdu jsme dostali snídaňový balíček ve kterém jsem opět nenašli ani kapku tekutin k pití. Tento problém jsme již neřešili, jelikož jsme se již nechtěli dohadovat.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Usměvavý, ochotný, snaživý. Opakem je management hotelu, který v hotelových hostech pouze vidí finanční prostředky a přemýšlí jak z nich dostat ještě více (viz. problémy s pitnou vodou).

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Přístup do moře je pouze přes molo a po schůdkách rovnou do moře, pod molem je hloubka cca 15m. Bezbariérový přístup do moře zde není. Pokud někdo uvažujete o brzkém ranním šnorchlování, kdy je nejlepší viditelnost v moři a nejlepší podmínky pro fotografování, tak na to zapomeňte, protože molo je denně otevřeno až od 8:00, dříve se do moře nedostanete, je hlídané. Zapomeňte také na pozdní odpolední koupání v moři, nebo na noční šnorchlování, protože molo se zavírá v 17:00 a do moře vás již opět nikdo nepustí. Hotel nemá lagunu, což v případě silného větru, kdy je vyvěšena červená vlajka je nevýhoda a hoteloví host se musí uchýlit k bazénům, nebo zvolit variantu, že se vydá pěšky na sever buď do areálu hotelu Elfinstone, kde je umělá písčitá laguna (nedělají problémy hostům z jiných hotelů), nebo je zde další možnost že projdete pláží tohoto hotelu a budete pokračovat dál (po smetišti) cca 5 min chůze kde minete osamělou skalku u moře a za ní cca po 100m je v moři možné šnorchlovat v laguně (orientačním bodem při odlivu jsou náplavy jemného písku vystupující z moře a laguna má tyrkysově modrou barvu). V oblasti hotelu je velmim pěkný korál, velké množství korálových ryb, je zde možné potkat delfíny, karety, siby, ty šťastnější při plavání podél korálu severně od mola mohou vidět i žraloka černocípého. Pláž je udržovaná, čistá, lehátek a slunečníků dostatečné množství.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Okolí hotelu je poušť a nepořádek.Samotný areál hotelu není rozsáhlý a kdo již někdy v Egyptě byla a je zvyklý na krásné parkové úpravy, tak ty zde zatím nenajde, hotel se bude muset ještě nějakou dobu učit jak zahrady vytvořit a starat se o ně.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Protože do Egypta jezdíme v první řadě za potápěním a šnorchlováním, tak tento hotel splnil naše očekávání co se týká moře, korál je zde opravdu velice zachovalý. Bohužel celý dojem kazí chování hotelového managementu vůči hotelovým hostům. Za sebe by jsme tento hotel nikomu nedoporučili.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 10 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání