Napsat recenzi

Nedoporučuji,již nikdy

Recenze hotelu Dream Lagoon & Aqua Park Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2023
Přečteno: 28x
Recenze se líbila: 52 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 2

Hotel velmi zastaralý, sprchový kout hodně stará pliseň, arogantní manažer na recepci, vstup do moře pozvolný cca 500m voda stále pod kolena, možnost plavání cca 5 m před bójemi .pouze 2malé korály. plaž i okolí hotelu bylo udržované, strava stále stejná, všechny nápoje pouze do plastových kelimků cca 1.5dcl,hotel ani na recepci nemá WiFi, zakoupená karta na 7 dnů 29euro, funguje pouze na recepci a u bazénu.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Sprchový kout

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Chybí pestrost,

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Zastaralé vybavení hotelu, s personálem kromě manažeru hotelu jsme neměly problém,

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Písečná, bez problému ,moře čisté, ale ne pro plavce

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Celkem udržované,škoda, že takto nezdržují pokoje

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Velké zklamani, CK neuvádějí aktuální informace o hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 60
z 115 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Petr: Hotel dává jasnou odpověď v poměru cena/výkon - 9. 8. 2023 9:13

Vaše recenze je zcestná. Hotel je úplně v pohodě, zahrada je nádherná. Restaurace je kapacitně dostatečná, kuchyně je repetetivní, ale popravdě, kde není? Problém opakujících se jídel je problémem programů All Inclusive. Pokud chcete All Inclusive, musíte si uvědomit, že musí existovat nějaký gastroworkflow, který zpracuje postupně nespotřebované jídlo až do okamžiku, kdy nezbývá už jiná cesta, než ho vyhodit. Osobně jsem příznivcem All Inclusive na nápoje, protože snadný přístup k nápojům v takových destinacích je pro Evropana nutností. Ale co se týče jídla, tam bych byl příznivcem dopředného (třeba den dopředu) výběru z několika jídel. Kuchaři by měli možnost připravit odpovídající množství pokrmů kvalitně, nemuseli by řešit, aby všeho bylo dost a zároveň co udělat dál se zbytky. Víte, ono je jednoduché nadávat na kuchyň a zároveň být jedním z těch, kdo si naberou na talíř při jednom průchodu kolem pultů úplně všechno, co k sobě ani nejde. Osobně mám tenhle resort rád, moře a velké odlivy jsou obecně problémy Rudého moře, protože je ze severu na jih a tudíž na něj má měsíc mnohem větší vliv. A tady máte aspoň tu výhodu, že je celé pobřeží schováno za velkým shelfem. A uznejte, kde v jiném resortu máte tak prostorné a velkorysé pokoje v núbijském stylu, jako tady? Pokud jste si tedy za takový pokoj zaplatili. Ano, absence wifi, světla a klimatizace na recepci je problém, protože díky tomu recepce a přilehlé prostory prakticky vůbec "nežijí", ale to je jedno z mála mínusů resortu. reagovat

Petr: Naprostý souhlas s předchozím Petrem - 23. 3. 2024 15:13

Opravdu je recenze od paní zcela mimo mísu. Já bych napsal v odpovědi vlastně přesně to samé, co předchozí Petr. Byli jsme v tomhle hotelu na vlastní dovolené, teď jsme v něm byli opětovně v neděli na inspekci v rámci studijní cesty (máme cestovní agenturu, takže takhle musíme obrážet hotely, abychom viděli, jak se mění situace v nich a podobně). V únoru jsme tam měli klienty, ti měli drobný problém s omezením provozu v jedné ze dvou hlavních restaurací, teď tam máme klientky, co tam přiletěly ve čtvrtek a už psaly, že jsou úplně v pohodě, jen kolem mola čekaly lepší podmínky pro šnorchl (ale věděly, že to není hotel, který bychom doporučovali šnorchlujícím). Pro nás je to výtečný hotel, který přesně splňuje poměr cena/výkon. Pokoje v patře vilek mají monumentální kupoli, která dává prostoru nebývalý rozměr a vzdušnost. Pokoje v přízemí díky rovnému stropu tímto monumentálním pocitem neoplývají, ale stále jsou to obrovské prostory. A že mám s čím srovnávat, během téhle minulé studijní cesty jsme navštívili 32 hotelů a mnohé značkové hotely měli mnohem menší plochu pokojů. Je snadné pomluvit hotel, ale je třeba si upřímně přiznat, že tyhle popisované "problémy" nejsou problémy hotelu, ale přehnaného očekávání za málo vynaložených peněz. Co se týče vody po kolena do vzdálenosti 500 metrů, tak má paní celkem špatný odhad a zároveň popisuje situaci při největším odlivu. Na pětistech metrech už pomalu začínají ostré korálové plotny, které se na šestistech metrech promění na prakticky neproniknutelnou hradbu korálových polí, které se pak táhnou až k reefu dalších 200 metrů. Je tedy třeba se opravdu podívat na internet, kdy jsou v dané oblasti přílivy a nevztekat se za to, že příroda funguje na principech, které paní očividně nechápe. Nekoupit si datovou kartu v Egyptě a spoléhat na wifi je ještě pořád celkem odvaha, i v lepších hotelech, které deklarují "wifi všude" se občas dostanete do problémů. My teď kupovali 20GB za $7 přímo na letišti při příletu. V Dream lagoon je dole v té obchodní arkádě obchod, kde sim karty prodává, má je, pravda, dražší než na letišti a je to arogantní obchodník, ale dá se tam koupit karta pořád levněji než za 29 EUR s platností 28 dní. Problém recepce v Dream Lagoonu, která díky přítmí a nedostatku míst prakticky vůbec neplní svůj společenský rozměr k potkávání se a scházení se je všeobecně známý, ale tohle místo kompenzuje kapacitně předimenzovaná plocha před spodním bazenovým barem a také uprostřed obchodní arkády, kde se dějí animační programy či v beduínském stanu. Na té recepci by zapracovat mohli, to je pravda. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání