Napsat recenzi

Calimera Habiba Beach

Recenze hotelu Calimera Habiba Beach Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 401x
Recenze se líbila: 483 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Zásadní problém je ten, že tento hotel nabízí ********* jako 5* a absolutně to neodpovídá, mořem, které tam není, jen kaluže. 25 let starým vybavením, atd. Samozřejmě to prodává i penězi jako 5* a to mi teda vadí. V průběhu pobytu jsme zjistili, že německé cestovky tento hotel nabízí jako 3*. Takže kdyby mi to bylo taktéž nabízeno, jako 3* a zaplatila bych za 3*, nevidím v tom žádný problém. Poprvé a naposledy na dovolenou s *********.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Vše hodně staré, zatuchlé a opotřebované. Vhodné pro nenáročné klienty.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Jediné, jakš takš. Názor na stravu je neobjektivní. Někomu chutná to, někomu zase něco jiného. My jsme si vždy vybrali, ale v tom horku ani není moc chuť na jídlo. Snídaně jsou každý den stejné, ale co pořád chcete měnit. Byl zde docela velký výběr sladkého pečiva. U nás v ČR máte také vesměs snídaně pořád stejné. Obědy jsou slabší, na večeře nám přišlo, že je větší výběr. Ale také se to pořád opakuje. Jeden druh ryby, kuřecí maso, rýže, hranolky, pizza, těstoviny. Z ovoce hrušky, jablka, pomeranče, 2x za pobyt banán, 1x červený meloun, asi 4x žlutý meloun.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Vybavení hotelu katastrofální, staré, zatuchlé skříně, vše nadměrně opotřebované. Ručníky roztrhané, hlavně špinavé i po vyprání. Prádlo perou v hotelu Sentido, ale asi špatně, protože když jsou osušky a ručníky po výměně špinavé s fleky, asi je někde problém. Tento problém řešilo mnoho klientů denně. Oni prostě zkouší, co si necháte líbit a co už ne. To pak nevíte, jestli zrovna ty vaše jsou opravdu vyprané... Úklid probírá po Egyptsku, u nás by neměli šanci. Pokud si to pohlídáte, dá se to, ale ručníky, povlečení vám dají čisté jen po urgenci. Zamatlané skla na balkon vůbec neřeší, oni to prostě nevidí. To samé v koupelně. Když jsme přijeli, měli jsme na posteli u polštářů na kterých jsme měli spát, ještě tvz.dekorativní polštáře a přehozy, ale špinavé jak jetel. Koberec u postele, taktéž špinavý s obrovskými fleky, nevím od čeho. Záclony, závěsy pro velký úspěch taky špinavé, bylo vidět, že to neprali hodně, hodně dlouho. Koberec jsme nechali vyměnit, bylo to o trochu lepší, ale oni prostě na ten pořádek nejsou. Je to vidět všude kolem. Na balkoně prasklé židle, nevyměnily je ani po urgenci, tak jsme to vzdali. Také se zde ztrácely peníze z trezoru. Nám se to nestalo, ale víme o 2 rodinách. Generální manažerka(němka) se k tomu postavila tak, že hotel za to neručí a že ona tam má výborný tým a že to není možné. Že to ze svého platit nebude.

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

Moře katastrofální, vlastně tu téměř žádné není. Od rána maximální odlivy, takže se koupete v kalužích. Pláž s korálovým podložím. Při koupi tohoto hotelu jsme věděli, že je zde korálové podloží, ale nikdo nás neupozornil, že zde téměř není moře. Trochu lepší je to na večer. Jen kvůli tomuto, víme o nim.o 15lidech, kteří se nechali přestěhovat za doplatek 2000,- na osobu, při hrůze, když viděli moře. Takže další podraz od *********. Jejich fotka s mořem absolutně neodpovídá realitě a oni to moc dobře vědí, kdyby tam dali fotku reálnou, nikdo by jim na tento hotel za ty peníze nepřijel. Většina lidí byla u bazénu. Lehátka jsou zde dřevená, také hodně opotřebovaná. Také by potřebovali rekonstrukci. Matrace na nich sleželé, zteřelé.

Cca 5 minut pěšky je v hotelu Sentido Aquapark, kde je vstup zdarma. Problém je v tom, že teď v sezóně je dost velká návštěvnost Čechů, Arabů a Italů a podložek je velký nedostatek. V mimo sezónu je to asi jiné. Na tobogány pustí vaše děti až od určité výšky. Dále je možno dojíždět denně na pláž Abu Dabbab, asi 15 minut busem, jenže i tam je nedostatek lehátek a slunečníků. Teď je prostě sezóna a je to znát. Takže je možné, že se budete dohadovat, že si nemáte kam lehnout, nám se to naštěstí nestalo, protože jsme jezdili brzo ráno, i s tímto jsme se tam setkali. Na tuto pláž musíte jet nejpozději v 9 hodin, jinak nemáte šanci. S sebou si musíte brát pití, neplatí tam All inclusive. Lehátka jsou zdarma. Tam je pěkná písečná pláž.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu je celkem pěkné, rozlehlé s bungalovy, které teda potřebují velkou rekonstrukci.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Dovolená se tady dá přežít, ale jak jsem napsala na začátku, kdybych zaplatila za tento hotel jako za 3*, jako u německé CK, asi tuším, že nemohu nic moc čekat na Egypt a spíše bychom byli příjemně překvapeni. Při platbě téměř 22000,- za 5* za osobu jsme byli nemile překvapeni. Fotky vložíme během tohoto víkendu, jak budeme v ČR. Někdo je z tohoto resortu možná nadšen, my teda určitě ne. Za peníze které jsme zaplatili za 4 členou rodinu a do jaké kategorie. Chci jen ostatním předat zkušenosti, které jsme měli my, nemám důvod si vymýšlet nebo znechucovat dovolenou někomu jinému, jak mne osočila dotyčná osoba na ******.cz. Proč? Chci varovat ostatní, ať si dobře promyslí, jestli jet za ty peníze zrovna sem a svěřit se do rukou *********. My už nikdy. Už nám i ostatním klientům bylo divné, že na netu jsou jen kladné recenze, podle kterých jsme zvolili tento hotel. Realita je ovšem jiná, s ostatními klienty jsme se shodli, že ty negativní recenze musel někdo mazat, jinak to není možné. Tolik nespokojených hostů jsme neviděli v žádném hotelu, ale na netu jen kladné recenze, takže asi je někde problém...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 26
z 38 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání