Napsat recenzi

Hrůzný přístup ke klientům

Recenze hotelu Brayka Bay Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2022
Přečteno: 1 537x
Recenze se líbila: 118 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 7

Na hotel jsme přijeli v 6 rano. Museli jsme čekat až do 10:15 v lobby baru na pokoj a náramek. Jen upozorňuji že snídaně jsou od 7-10 a oběd začíná v 12:15. Takže až do oběda bez jídla s malými dětmi.

To že po vás v hotelu budou chtít ještě 25usd za přednostní ubytování a snídani, nám nikdo v CK neřekl. To se dozvíte až zde na místě s bojujete s vyčerpanosti a nasranosti jestli to těm darmošlapum dát.

O dýško si přijdou říct několikrát po sobě, hlavně aby se nedej bože nestalo, že nedostanou bakšiš.

Personál ostatní je v hotelu milý. Jsou tu nádherné, vzrostlé zahrady. Krásné procházky. Pláž pro děti super. Potápění také.

Jídlo je trošku chudší, ale v rámci místních poměrů většinou vynikající.

V tomto hotelu jsme podruhé a už naposled.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Dlouhé čekání na pokoj. Jinak pokoj prostorný a čistý.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Vše je už starší a opotřebované. Ale čisté.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Molo k útesu a pozvolný písečný vstup do moře. Super.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Krásné zahrady.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

V tomto hotelu jsme podruhé a už naposled.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 93
z 120 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivan K., Chrudim: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 12. 3. 2022 15:47

Vážená dámo (i když spíš náno....), kdybyste byla kdekoliv ve světě poprvé, asi bych si ten komentář odpustil - ale když se sama přiznáte k opakované návštěvě stejného hotelu, nemohu než reagovat ! Naprosto na celém světě platí, že na ubytování v den příjezdu je nárok NEJDŘÍVE ve 14:00 (např. v Karibiku běžně ještě o 1 hod. později) a v případě stravování All Inclusive se začíná OBĚDem. Je to tak samozřejmé, že na to snad už nikde zvlášť neupozorní, ale najdete to spolehlivě ve všeobecných informacích každé CK, prodejních agentur i hotelových webů ! Takže fakt, že jste byli ubytováni necelé 4 hodiny po příjezdu, je VELIKÉ PLUS toho hotelu, mohli jste čekat podstatně déle. Patrně se recepci zželelo dětí, jejichž neschopná matka jim ani nevezme svačinu nebo je jí líto dat něco málo přes 500 Kč za časný check-in, když sama nerespektuje stálá pravidla. A ještě se vlastní hlouposti takto veřejně prezentujete.... je mi fakt líto vašich dětí ! reagovat

Neschopná nána :-) : Re: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 12. 3. 2022 18:23

:-* děkuji vám reagovat

Nána: Re: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 12. 3. 2022 18:50

Děkuji vám za vaši chytrou reakci, kterou jste jistě kde komu vytřel zrak. Doporučuji shlédnout předchozí recenze hotelu. Nejsem první a poslední komu to tu vadilo. Na dovolené jezdíme několikrát ročně. Toto se nám stalo po druhé v životě. A děkuji vám za vaši jasnovidnost a péči o svačinu mých dětí. To jste jistě sám se sebou spokojený. Thumbs up :-* reagovat

Ivan K., Chrudim: Re: Re: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 13. 3. 2022 8:41

Předchozí recenze jsem četl a to i na dalších 2 portálech - když se o konkrétní hotel zajímám, snažím se zjistit maximum předem.... ale dokáži si většinu aspektů vyhodnotit opravdu objektivně. Stejně tak se snažím své recenze, které píši poměrně často, co nejvíc dát do objektivních souvislostí - a stejně, jako nenechávám nit suchou na nedostatcích hotelů, služeb CK i jejích delegátů, postupuji stejně i vůči zcela neoprávněným požadavkům stěžovatelů. Soudný člověk si prostě nestěžuje na něco, na co nemá právo - respektive jej má, ale sám se rozhodne to nevyužít. Do EG jedu v příštím týdnu již posedmé a vždy šlo o noční lety, s příjezdy do hotelu brzy ráno a vždy považuji za velké plus hotelu, když mě ubytuje dříve, než mám nárok (a občas to podpořím i nějakým bakšišem) - občas to trvá minuty, občas hodiny a stalo se mi též, že to bylo na minutu přesně až v 15:00, přesně dle podmínek hotelu - ale i v tomto případě by mne nenapadlo si stěžovat, a ještě k tomu veřejně... ale tím neupírám právo, vám, abysta tak činila - i negativní /sebe/reklama je reklama ! reagovat

Zdenka: Re: Re: Re: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 13. 3. 2022 10:11

Hi hi, myslím, že tahle paní by byla asi radši kdyby přiletěla do destinace až navečer / lety z Ostravy / a hned by měla nárok na pokoj i jídlo. I když nám, co máme odlety z Ostravy se někdy stávalo, že jsme ani nestihli večeři. Takže to jen stačilo jediné - vzít do příručního zavazadla plavky a svačinu, a není co řešit. reagovat

Petr: Re: Re: Re: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 19. 3. 2022 12:10

Slušné hotely v Egyptě pošlou hosta na snídani, řeknou, že pokoj bude klidně ve 14 hodin, řeknou užívejte služby hotelu od první chvíle. Pokud máte výše popsané zkušenosti, zkuste příště lépe vybírat hotel. O pravidlech pro ubytování netřeba psát, to ví každý. Je to o něčem jiném . reagovat

Zdenka: Stále žasnu nad prezentací vlastní neschopnosti - 13. 3. 2022 7:39

Musím podpořit názor pana Ivana K. a myslím, že ta paní s dětmi ještě mohla být ráda, že čekala " jen " 4 hodiny. Bohužel, taková jsou pravidla ve všech hotelech, a každý by se měl podle toho zařídit. Pokud se cestuje s dětmi, tak tak tím spíš. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání