Napsat recenzi

Už nikdy s CK lidi davejte si pozor aby jste vůbec odcestovali !!!!!

Recenze hotelu Aurora Bay Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 2 422x
Recenze se líbila: 613 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 19

Nejhorši cestovka v naši zemi ktera jen hrabe penize a služby žadne bohužel jen same špatne zkušenosti

Ubytování  průměrně (3,8/5)

čekali hrozně dlouho na ubytovani s 20 měsični dcerou ubytovali do druheho patra a manžel měl kočar a byl na dceru sam takže tahani sem tam naročne po dohodě a podplaceni bakšišm přemystili do prvniho patra ktrey byl u baru takže přez den dcera nemohla ani spat.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

pivo teple všude fronty po zapadu slunce funguje jen jeden bar pak tam se nahrnou všechny lidi a čekat 30 minut na piti když je horko je naročne

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

wifi tam ani neni i když tampišou že za připlatek tam je. žadne židličky na krmeni pro děti takže menši děti nemate kde krmit.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

jedině plaž docela dobry mala se tam netopila a mohla si hrat ve vodě jinak pro děti žedne vyžiti tam neni.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

poušt

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Hnus dovolena zmařena člověk když na ni dlouho šetřil a ještě ani neodleti a o pulnoci zustane na letišti sam a chudak manžel odcestuje sam s malou holčičkou je fakt na budku asi pro každou maminku

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 114
z 150 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Anna: ? - 6. 10. 2014 14:12

Není mi jasné, proč jste neodcestovala společně s manželem a dcerou na dovolenou ? reagovat

Sofie: Odpověd - 7. 10. 2014 12:10

Protože mi CK nezdělila že musim mit vizum do egypta ještě před vycestovanim. reagovat

Marta Kuzelova: Re: Odpověd - 7. 10. 2014 16:54

Vizum kupujeme vzdy az v Egypte,ted stoji 25US.!V hotelu Oriental bay jsem byla s manzelem po treti a byl to nas nejhorsi pobyt,jiz se tam nevratime!Napisi obsahlou recenzi a varuji vsechny! reagovat

Martin: ??? - 7. 10. 2014 15:46

Mimochodem to vízum můžete zakoupit až v Egyptě. reagovat

Jana: Hotel Oriental Bay - 9. 10. 2014 6:15

Nechápu - jste rodina, to jste zájezd kupovali každý zvlášť, že manžel věděl, že potřebuje vízum a měl ho a odcestoval a vy jste vízum neměla a neodcestovala? Dost divné! Jinak vízum lze koupit předem v ČR nebo po příletu na letišti v Egyptě za 25 US. V tomto hotelu jsme byli s maželem v září letošního roku a byli jsme spokojení. Stoličky pro děti na krmení jsme v hlavní restauraci viděli. reagovat

judy: Oriental - 9. 10. 2014 14:23

Také tomu nějak nerozumím. Pán měl vízum a paní ne? Každá CK se ptá, zda si budete vyřizovat vízum sami na egyptském území či přes ně. U nás je to o něco dražší, ale zase bez front. Nepochopila jsem paní, která píše, že tam byli již 3x a že to bylo hrozné. Proč tam teda jela už poněkolikáté??? My tam byli též a naprostá spokojenost. Je jasné, že chybičky se najdou, ale to když chcete, najdete všude. Letos už opět sháním dovolenou a rádi bychom znovu do tohoto hotelu. Tak snad to vyjde!!! reagovat

Marta Kuželová: Re: Oriental - 9. 10. 2014 18:22

Hotel změnil majitele,přejmenoval se na Aurora oriental a proto možná to zhoršení služeb.Zrušil balenou vodu na pokojích,pouze 2láhve při příjezdu,výběr jídla,ovoce,také menší,špinavé skleničky v restauraci,nápoje víno,pivo teplé.Vyměnil i personál, hlavně chlapci ve žlutých tričkách na výčepu,piano baru a baru na pláži velmi neochotní a arogantní.Pořád si říkali o bakšiš a to dost drze!To při předešlých dvou pobytech nebylo.Mimochodem piano bar stašně zapáchl!Dříve také číšníci z piano baru obsluhovali na terase a byli velmi příjemní,prostě těch chybiček bylo tentokrát více. reagovat

Sofie: Odpověd - 14. 10. 2014 10:03

Uvedu vše na spravnou miru. Cestovni kancelař při vypisovani smlouvy zkouma doklady ja jelikož jesm cizinka mě neupozornili že musim mit vizum ještě před odletem timto vznikl tento problem. Když kupujete zajezd očekavate že bud vam ck zděli co musite a taky navrhne že vam to zařidi u nas ani jedno se nekonalo což nas velice zklamalo a taky nam způsobilo zpoustu problemu. Ck ani nebyla schopna dostat zpatky v dřivějšim terminu manžela a dceru vše jsem musela zařizovat sama. Co se tyče hotelu oprovdu se dost pohoršil lidi co tam jezdi a byli tam 9 krat hrozně nadavali že kvalita je na urovni tak 2* hotelu ale rozhodně ne 4*. Manžel procestoval Egypt křižem kražem a pry todle ještě opravdu nezažil.Kdo piše že to byla nadhera tak asi nebyl nikde jinde jinak si to neumim vysvětlit :-D reagovat

ivana: Re: Odpověd - 4. 12. 2014 13:55

Dobrý den paní Sofie, od 1. ledna 2014 platí nové zákony, CK je vždy povinna přesně informovat o vízových formalitách, tzn. i o nutnosti mít vízum např. do Egypta již z Prahy. Pokud prokážete, že jste nebyla informována, můžete chtít náhradu tam, kde jste zájezd koupila. reagovat

Sofie: dodatek - 14. 10. 2014 11:02

A ještě mě zarazila jedna věc manžel řikal,že rozlevali 1dc do kelimku takže furt neustale fronty po zapadu slunička jen jeden bar a co se tyče oblsuhy tak nejdřiv obluhovali Italy protože ty měli přednost a potom až češi tak to mě teda zklamalo že takle rozdělovali hosty,jako by my češi byli nějaky povl a nezasloužili si obsloužit. Nedovařene maso k O na večeři zpracovani masa po O no viděla jsem toho hodně,ale todle je fakt hnus. Mala za 4 dny pobytu v Marse skoro nic nejedla jedine co sněla tak to byli jen vajička na tvrdo chudak děcko, nechapu proč CK tvrdila že to je idealni hotel pro rodiny s dětma. A pokud si mysleli že ty prolejzačky pod rozpalenym sluncem se tam da bejt tak tak at to zkusi sami si tam chvili postat natož zklouznout po rozžhavene klouzačce :-D škoda mluvit jinam. reagovat

Marta Kuželová: Re: dodatek - 14. 10. 2014 13:26

Zdravím paní Sofie, Váš manžel má ve všem pravdu.Létáme do Egypta často a také máme srovnání, navíc v Orientalu jsme byli v listopadu 2012, červen 2013 a potřetí září 2014.Poslední pobyt se hodně změnilo, zrušené automaty na ledový čaj, automat na nescafé byl pouze v jídelně, dříve byl na pláži i v piano baru, ted káva v sáčcích a volně nasypané mléko v hrníčku(sáhni si kdo chceš!)opravdu hygienické!Nádrže na rádoby džus(tang) a vodu byli v piano baru hrozně špinavé, viděla jsem tam i plíseň.Jídlo se také zhoršilo, o mase nemluvě.Manželovi dal z grilu maso,tak dvě sousta a když chtěl přidat, tak nechtěl dát.Za chvíli jsme viděli araba-animátora, jak si nese plný talíř toho samého masa!Arogantní kuchař u těstovin, který opravdu dával najevo, že má radeji Italy, stěžovali jsme si na něj u managera T.(kterého jsme znali z předešlých pobytů)a došlo trošku k nápravě.Pár číšníků v bílých košilých byli příjemní, ale jinak neochota.Pro nás zklamání, záliv už máme prozkoumaný, takže příště jinam.Jo a pro děti, ten hotel není vhodný.Přeji Vám příští krásnou dovolenou a je mi Vás upřímně líto, že jste neodletěla s rodinou.Já bych taky šílela! reagovat

Alena: Dobrý den, - 14. 10. 2014 14:01

Dobrý den, já Vám asi vůbec nerozumím? Odcestovala jste nakonec i se zpožděním nebo né? reagovat

Sofie: Re: Dobrý den, - 14. 10. 2014 16:45

ne ja jsem na konec neodcestovala protože vyřizeni viza do Egypta tady v ČR trva 4-5 tydnu a to bych už nestihla naš zakoupeny zajezd tim padem pořizovani viza už bylo zbytečne. reagovat

judy: oriental - 14. 10. 2014 14:32

Mně teda přijde divné, že na to, že manžel zcestoval celý egypt, neví, že je zapotřebí vízum ať zakoupené u nás nebo přímo na egyp. letišti. reagovat

sofie: Re: oriental - 14. 10. 2014 16:47

zakony se měni ne jen v čechach ale i v egyptě. reagovat

Němcová Helena: ??? - 20. 10. 2014 6:52

Vůbec nechápu, co to píšete za nesmysly. Vízum si můžete zaplatit u cestovní kanceláře nebo je běžná praxe si ho koupit v Egyptě po příletu na letišti. To, že ho nemáte v Praze nikdo nekontroluje a v žádném případě Vám nebude bránit v odletu ! Jídelní stolky pro malé děti jsou k dispozici v restauraci, jsou u schodů,které vedou z recepce. Wifi připojení je k dispozici na recepci, pravda, je velmi pomalé. Ohledně jídla, není pravda, že by děcko muselo jíst pouze vejce, k dispozici byla každý den dušená rýže, dučená zelenina, brambory, bramborová kaše. promiňte ale Vaše informace jsou matoucí a nepravivé. příště seďte raději doma. reagovat

Milan Hrůša: Egypt Marsa-Alam Oriental Bay - 23. 10. 2014 6:48

Dobrý den.Vůbec nechápu co to p.Sofie píše.To přeci nemůže být pravda.Byl jsem tam s rodinou v únoru a byla to supr dovča,o příběhu s vízem si myslím své.Protože se nám tam líbilo tak se tam chystám s rodinou i letos.Prosím Vás může mi někdo normální kdo se právě vrátil napsat jak to vlastně v Oriental Bay je nyní, ale prosím objektivně.Přeci nemohou být tak rozdílné recenze v rozmezí několika dní.Vím je to Egypt ale za nás jídlo supr,delegát supr,úklid,služby supr ubytování neřeším chodili jsme se tam jen vyspat ale podotýkám všude čisto deně čisté ručníky a toal. papír a že nebyla balená voda na pokoji, no tak jsme si ji koupili.Moře paráda . reagovat

Lenka: Re: Egypt Marsa-Alam Oriental Bay - 22. 11. 2014 17:10

Dobrý den, ve čtvrtek 20.11.2014 jsem se odtamtud vrátila a také vůbec nechápu, o čem paní Sofie píše. Skoro to vypadá, že její muž byl někde úplně jinde. Já osobně jsem tam byla maximálně spokojená, personál milý a ochotný, úklid super + denně 1,5l voda na pokoji, delegát super, jídlo jak v restauraci tak na pláži super, moře nemělo chybu. Takže za mě určitě doporučuji a sama se tam příští rok chystám znovu. reagovat

Magda: Milá paní Sofie, - 10. 11. 2014 14:09

včera v noci jsem se vrátila z 15 denního pobytu ve vámi tak odsouzeném hotelu a nedá mi to,abych se k tomu nevyjádřila.Předně - je vidět, že jste tam opravdu nebyla a to co vám nabulíkoval váš !! zcestovalý!! manžel je snůška lží a nesmyslů.K těm kecům o vízu se nebudu vůbec vyjadřovat,to je kapitola sama pro sebe!!!!!Takže, židle pro děti tam samozřejmě mají,já jsem viděla tři...Wifi připojení je možné na recepci...Proč se váš manžel tahal s kočárem do druhého patra taky můj mozek nebere,v každém z cca 15 ubytovacích zařízení je výtah,do jídelny též...Mimo běžná hotová jídla - většinu z nich mohlo normální 20 měsíční dítě bez problémů konzumovat - tam každý den byla dvě jídla speciálně dětská...Dětský koutek v areálu je zastřešen... Ano,u baru v bazénu hudba hraje,ale naprosto normálně,není to žádná Matějská...Jak jste z České republiky dohlédla na to nedovařené maso?!Nu co říci závěrem.Pakliže má vaše dcera potíže se spánkem, jídlem, sluníčkem, navštivte lékaře.Nebo ještě lépe - seďte doma, zajisté na samotě u lesa s klouzačku ve stínu a s navařeným obědem o 20 chodech,na zadku a nevytrubujte do světa takové blbiny.Uleví se nám,ale i vám.Hezký den!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání