Napsat recenzi

Tragédie v Penseé Azur Resort

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 1 211x
Recenze se líbila: 602 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Tragický hotel s tragickými službami all-inclusive, s neschopným a ignorantním managementem a vedením kuchyně, špína, děs. Úroveň stravování a služeb max na výši 2 hvězdičkového hotelu a ne delkarovaných 4 hvězd.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Vnitřek pokoje standardní, zázemí kolem budov již o poznání horší.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Strava tragická, mizerný výběr a kvalita, nepoživatelné kombinace a variace, hygiena stravování katastrofální.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Líný, neochotný, arogantní personál a management hotelu.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Kdo čeká šnorchlování nebo volné plavání, ať zapomene, ani jedno nelze v této lokalitě praktikovat, max cachtání se v malé laguně.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

V okolí špína, smrad, bordel, poušť.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Děkuji, již nikdy více ... katastrofa!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 160
z 272 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Martin K.: Hrůza a děs - 24. 8. 2014 18:20

Po příjezdu do hotelu dne 11.8.2014, krátce po sedmé ranní, jsme zjistili, že recepce, kde se mimochodem nachází i hlavní bar hotelu, není klimatizována. Takže klient, který přijede do hotelu a čeká na ubytování několik hodin, tráví čas v recepci ve které je 40 st. Celsia. Mimochodem v recepci je umístěn hlavní bar, takže pokud budete konzumovat nápoje v rámci služby All Inclusiv, budete pobývat právě v této místnosti, ve které se nedá teplem a vydýchaným vzduchem vydržet. Ještě před ubytováním jsme se šli nasnídat do jídelny do které ústí vchod z recepce. Z hrůzou jsme zjistili, že k snídani není co jíst. Pečivo staré, okoralé a tvrdé. Jediné co jste si mohli dát k snídani, byla smažená vajíčka, které připravoval kuchař na místě. Tzv. máslo v kelímkách nebylo máslo, jen ztužený a nejlevnější egyptský tuk, té nejnižší kvality, který ještě v jídelně po otevření z kelímku tekl. Dále na pultě byly položené skleněné mísy s teplou vodou a v nich kus oschlého zelí, tři velké oschlé mrkve vcelku a nějaký tuřín a celá cibule!!! Pro všechny hosty byl dále na snídaňovém pultu položený jeden tác s oschlým salámem a sýrem. Toto jsem v životě neviděl. Pokud jste si chtěli dát kávu, tak to prostě nešlo, protože když číšníci nalili vodu do kávovaru, tak vše vyteklo na zem. Dále v kovových lornách byla servírovaná odporná mrkvová kaše, která tam byla položená každou snídani a které si nikdo nevšiml. Za celý náš pobyt se nic na snídani nezměnilo. Osušky na pláž prostě nejsou k dispozici. Dva dny jsme čekali na osušky než personál nám nějaké sehnal s odůvodněním, že je plný hotel a osušky nejsou. Nemáte šanci za celý pobyt si osušky vyměnit, protože jste rádi, že jste od personálu nějaké sehnali. Takže první dva dny jsme museli používat osušky z pokoje. Pokud chcete Vámi nabízenou dovolenou trávit na pláži nebo u hotelového bazénu, musíte vstávat v 05.30 hod. max. musíte vstát do 06.00 hod. a v tento čas si zabrat lehátka a slunečník na pláži a u bazénu, nebo prostě si nemáte kam lehnout. Hotel nemá lehátka a ani slunečníky pro polovinu hotelu. V hotelové jídelně se rozbila kuchyň, a proto ihned po našem příjezdu jsme museli chodit na oběd, ale i na večeři do jídelny na pláž. Navíc k obědům a večeřím se podávají tři nebo čtyři jídla, která se nedájí jíst. Je to šlychta, protože hotel nemá peníze na zásoby potravin. Strava vůbec neodpovídá skladbou a složením hotelu o 4 hvězdách. Je podávána zelenina, která je nahnilá a zapáchá. Navíc zeleninu si nemůžete sami nabrat, protože skoro vůbec není a pokud chcete si dát rajče nebo okurku, tak si ukážete při obědě nebo při večeři kuchaři, ten vezme půlku rajčete a nakrájí Vám ho. Více nedostanete. Zapomeňte na saláty zeleninové, olivové oleje, olivy a jiné takové docela obyčejné věci, které se na jiných hotelích servírují zcela normálně. Jídla jsou míchána dohromady z předchozího dne v nedostatečném množství a výběru. Opravdu jsou v nabídce tři nebo jen čtyři jídla a z toho jsou tři nějaké podivné mrkvové a fazolové kaše, které jsou nepoživatelné. Hlavním jídlem ve všech dnech našeho pobytu byly kuřecí torza křidýlek, která zapáchala, opět nepoživatelná. Není se čemu divit, protože jídelna na pláži a její přípravna jídla původně sloužili jen k přípravě občerstvení hostů, nebo výdeji jídla, které bylo přivezeno z hlavní jídelny, která je nefunkční, včetně klimatizace. V zázemí nejsou lednice, jídlo je skladováno na slunci. Divím se, že po výdeji takového jídla nevypukla u hostů úplavice nebo tyfus. Jídlo je skladováno mezi odpadky a ve špíně. Další věcí je to, že hotel šetří na vodě, takže zahrada hotelu je zalívána večer po setmění splašky ze septiku hotelu do kterého připojí hadice a s extramenty a splašky zalívají zahrady. Každý večer se po hotelu line strašný smrad. Dále se na pokojích v rámci úspor hotel vypíná klimatizaci od 10.30 do 16.00 hod. reagovat

LUMÍR HOLEKSA: pravda - 6. 9. 2014 16:47

Svatá pravda vidím že nejsme sami !!!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání