Napsat recenzi

Super dovča :-) Termín 27.8.-6.9.

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 716x
Recenze se líbila: 565 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 10

Recenze byť nové,či starší..je to jedno co čtete.Je stále spousta kritiků mezi náma :-)

Někdo tu psal,že hotel změnil majitele..stačí poslouchat delegáta,který všem řekne co a jak,aby jste byli spokojeni.Takže-majitel Pensee a Utopie zemřel a hotely si rozdělily dvě jeho ženy,to jen pro zajímavost.

Co se služeb týká,nadávání na úklid,nebo neochota personálu-myslím si,že pokud máme třeba 15 tisíc na dovolenou,máme i pár dolarů,nebo eur na bakšiš..zpět k delegátovi,vyprávěl o tom,jak Egypťané žijí,jaké mají platy atd..Většina lidí,pokud je spokojená,když si zajde v Čr někam na oběd,večeři také nechá dýško,tak proč ne na dovolené..

A k jejich nepořádku? V loni nám delegát povídal o tom,jak studoval v Brně a řekl jednu zajímavost-máme tady nepořádek-ano,to k nám patří :-) Vy ho máte také,jen jinak-máte špinavé ovzduší :-) NEMÁ PRAVDU,MÁ !!

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Hotel v pohodě,koupelna,spaní - vše.Klima opravdu někdy na chvilku vypadla,ale nemohu napsat jak často,chodili jsme do pokoje jen se převléct a vyspat,jinak jsme trávili čas u moře :-)

Byli jsme i u slováků v bungalovu přímo u moře a jediný rozdíl byl v tom,že neměli trezor a fén..

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Pro nás ok,k snídani od palačinek,omelety do kterých Vám dají cokoli,vejce,sýry,salámy,džemy atd. Kdo z vás se takhle nasnídá doma?Já ne,není čas..

Oběd na pláži také fajn,ryby,těstoviny,když nic jiného tak pizza :-)

Večeře super :-)

No a pití?Opět nechápu stížnosti..lahve s vodou na pokoji každý den,takže jsme si je brali sebou a do toho si točili vodu nebo džus,u baru vám nalejou cokoli,jak u bazénu,u moře nebo večer u recepce.Alko i nealko a samozřejmě chlazené.

Teplá voda v barelu pouze při jeho výměně

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Měli jsme vše,takže spokojenost a personál byl v pohodě,cokoli jsme chtěli nebo potřebovali-nebyl problém.

Animátoři také super,jak místní,tak čeští od cestovní kanceláře

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

100% MOŘE :-)

Pláž také bez problémů a nechodili jsme tam v 6 ráno..

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Vzhledem k tomu,jaké super tam je moře,jsme okolí nestudovali.Cestou z letiště byli vidět jiné hotely nové i rozestavěné.

Kousek od hotelu několik obchůdků se vším.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Nevracíme se na stejná místa,ale tento hotel byl v pořádku,byli jsme nadmíru spokojeni a prožili jsme tam krásných 11 dní :-)

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 160
z 272 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Michal: Pivo - 19. 10. 2014 13:58

Dobry den, jak je to prosim v tomhle hotelu s tocenym pivem? Nebo je vsude jen lahvove? Diky. reagovat

Jolča: Pivo :-) - 19. 10. 2014 14:37

Dobrý den, pivo je lahvové..ale-vychlazené a dostanete třeba 5 kelímků najednou, těm klukům je jedno kolik si toho odnesete.Míchají i nápoje,rum-cola,vino,whisky-stačí si jen říct.Byli tam lidi co měli svoje větší sklenice,nebo plastové poháry Pokud se tam chystáte, užij te si to :-) reagovat

Michal: Diky - 19. 10. 2014 16:19

Diky, slysel jsem, ze snad na plazi bylo toceny, jinak jasne vim, ze si mam vzit vlastni sklo. To si vozim vzdy a pak to tam nechavam. Nejakej hezkej pullitr. Do tohoto hotelu jedu az pristi leto, ale po precteni nekterych recnzi premyslim o necem jinym. Jezdim furt jen do Hurghady a tak chci zkusit neco jinyho, ale fakt nevim, jestli tohle bude pro me to pravy. Nejsem narocnej, objednanej mam rodinej pokoj v hotelove budove a jidlo nejsem vubec narocnej. K obedu budu klidne 12 dni jist jen pizzu. A vecer snad neco na grilu najdu. Jde mis pis o pohodu. Vim, ze personal je asi naprosto OK a s baksisi pocitam. Jen na recepci davam vzdy minimalne 20 dolaru do pasu a kdyz jedem tri rodiny ma z nas najednou 60 dolaru. To pak jde vsechno hned:-) a to samy bary a uklid. Jen se bojim tech nekterych Cechu, co hledaji problemy uplne vsude a co si mysli, ze se z nich vsichni hned ******. reagovat

Jolča: Není zač :-) - 19. 10. 2014 16:38

My jsme přet tím znali taky jen Hurghadu a tentokrát jsme chtěli míň lidí okolo a bohatší moře.Četli jsme recenze a hodně pochybovali,ale pán v cestovce nám ukázal i vlastní fotky a to rozhodlo a jsme za to MOC RÁDI. Jinak na recepci jsme do pasu nic nedali i když s malým zaváháním,protože jsme hotel objednali den před odjezdem a lidi nás strašili ubytováním v příšerných bungalovech.Pokoj jsme měli v patře kousek od jídelny,bazénů a v bungalovu jsme se byli podívat a opět jsme se rozhodli bláboly některých našich spoluobčanů opravdu nebrat vážně..Různé chytré řeči jsme poslouchali již v letadle a tak věřím,že už s tímto základem tam někdo doletí ve strachu a vidí všude duchy :-) Bakšiš za úklid dáváme všude na začátku,uprostřed a na konci pobytu a nemáme s ničím problém..u jídla jsme to udělali asi 2krát....Egypt je super a ty jejich pro nás nedostatky jsou pro ně prostě typické :-) reagovat

Michal: .... - 19. 10. 2014 21:02

A co ta klimoska v jidelně? Je to tam klasika, nebo nejakej problem, kterej se objevil jen ted? A led na baru do piti byl problem? Vsude si ho davam a nebojim se toho... Nekdo snad nekde psal, ze ho nemeli....:-) reagovat

Jolča: ... - 19. 10. 2014 23:13

Klimoška v jídelně jak kdy,ale sauna vypadá jinak :-),my jsme hodně večeřeli venku,chodili jsme kolem osmé,lidí akorát a jídlo dodávali stále.S tím ledem Vás nepotěším,nebyl nikde,ale opravdu vše měli vychlazené..jediná věc,když měnili barely s vodou,chvilku trvalo,než se to zchladilo.. reagovat

Judy: Nebojte se))) - 18. 11. 2014 11:45

Dobrý den, jen se připojím do diskuze a ujistím vás, že hotel je naprosto super!!! Byli jsme tam před rokem a kdyby letos nabídl 15-denní pobyty, tak letíme znovu. Já do recenzí docela často příspívám a i reaguje na nesmyslnné příspěvky!!! Holt češi jsou češi :-). A jak tu p. Jolča správně napsala, kdo si chce najít problém, ten si ho vždy najde. Ani u nás nebývá vždy všechno na 100%. Že jsem měla někdy špinavé sklo nebo příbor?? No a?? Tak si ho vyměním a hotovo, ale určitě to nebudu fotit a dávat k recenzi stejně jako když někdo vyfotí špatně vyspárovaný obklad a podobné nesmysly. Lidé jsou prostě různí. Pensee se nám skutečně moc líbil. Moře úžasné. Nikde jsem nic podobného nezažila a to jsme v egyptě už několikrát byli. Zrovna zítra letíme také do Marsy do Happy Life res. Tak si tu dovču prima užijte))) reagovat

Pavla a Zdeněk: Nebojíme : těšíme se - 27. 11. 2014 0:00

Rádi čteme recenze čerstvé, my byli v tomto hotelu přes Silvestra 2013 do ledna 2014. Nadchlo nás prostředí a atmosféra, vůbec celý Egypt tak moc, že teď před Vánocemi zase letíme na stejné místo. Někdo namítne, proč zase tam? Ale, nevíme jistě proč, jsme si za těch 11 dní v hotelu, získali přízeň personálu, především u těch mladých kluků-pikolíků takovou, že při našem odjezdu z hotelu, u našeho posledního oběda, se s námi loučili pevným objetím, které je prý v Egyptě, jak jsme se dočetli, výrazem silnějším než podání ruky. Snad nějak poznali, že si vážíme jejich práce, že některé jejich kiksy jsme přecházeli s úsměvem a slovy Oukej, oukej, no problem, naučili jsme pár kluků české : To neřeš :-), Pohoda:-). Ač jsme už ve věku zralejším, byla to naše první dovolená jinde než třeba na Lipně, byla to dovolená dvou zamilovaných, kteří opravdu neřešili nějakého brouka nebo prasklinu ve zdi, pod postelemi jsme nekontrolovali zda je vytřeno, My jsme jen cítili, že všichni od posledního umývače nádobí až po manažera hotelu dělají vše hosty,a ne jak v některých recencích je sděleno, že ignorují zásady hygieny, provozu hotelu, slušné chování a podobné nesmysly. Nesmyslná jsou jen slova typu humus, děs, hrůza a atd. Oni to prostě dělají tak jak jejich možnosti jim umožňují, tak jak jen dovedou se vcítit do evropskyých poměrů a libůstek hostů. Pokud někdo svoji dovolenou u nádherného moře degraduje na hledání chyb, na obžerství a kritiku čehokoliv, tak je nám jej upřímně líto. To co je psáno v recenzi paní Julči výše je pravda pravdoucí, za tím si stojíme, toto řekneme komukoliv do očí . reagovat

Jolča: Díky :-) - 27. 11. 2014 6:55

Jsem ráda, že našlo více spokojených lidí, díky za to :-) Jela bych klidně zase :-)) reagovat

Fanda: Zajímavé názory - 12. 12. 2014 11:54

Projel jsem hodně destinací, ale tahle je suveréně nejhorší. Tak si ji klidně chvalte, ale já bych tam už nikdy nejel!!! A to nejsem žádný "remcal". reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání