Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 753x
Recenze se líbila: 550 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Díky zkušenosti z tohoto hotelu se už Egyptu raději vyhnu. Prezentace hotelu na internetu absolutně neodpovídá realitě. Pokoje byly neuklizeny. Klimatizaci přes poledne vypínaly, takže pro rodinu s dětmi, která chce dát děti přes poledne spát, absolutně nevyhovující. Jídlo bylo hnusné a pořád stejné. Oběd i večeře se konaly na pláži pod pergolou, tudíž horko a otravné muchy byly na denním pořádku. Nedalo se nikde zchladit ani u snídaně, která se konala u recepce, neboť ani tam klimatizaci nepouštěli. Voda v bazénech a na pokojích byla teplá, moře ještě víc. Jediné příjemné vzpomínky budou na animátory, kteří nás bavili jak po celý den, tak večer.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Špína a smrad.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Žádný fén, nevyměnili ani viditelně špinavé ručníky.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Nikdy víc!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 160
z 272 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Zdenka: Pensee Azur - 23. 8. 2014 6:19

Trochu zmatená recenze podle mého. Obědy a večeře se konaly na pláži. Už jsem v hotelu byla, a večeře určitě na pláži nebyly, ani to zatím nikdo nikde nepsal.Nepište tady nesmysly.Snídaně u recepce. Jasně, protože kousek od recepce je přece normální jídelna. Takže tak. reagovat

Kristyna: Re: Pensee Azur - 23. 8. 2014 12:30

Noo a byla jste tam teď? Vrátili jsme se 21.8. a večeře a obědy opravdu na pláži byly!!! Mají to tam vyvěšené na dveřích u recepce tak se tam když tak skočte podívat než tu začnete psát tohle! reagovat

Martina: Re: Pensee Azur - 23. 8. 2014 13:11

To, že jste neměla večeře na pláži neznamená, že za nás to takto nezavedli. Tím, že byly snídaně u recepce, neznamená na recepci. Podstatou bylo, že ani tam nebyla klimatizace. reagovat

Milan: reakce - 29. 6. 2016 8:37

Dobrý den, to co píšete záleží na preferencích. I když nerad, musím reagovat. Byli jsme s manželkou na předsvatební cestě v tomto hotelu a lepší dovolenou jsem nezažil (i když máme letoviska v Egyptě odzkoušena, tedy krom Taby). Hotel naprosto v pořádku, personál usměvavý a ochotný, pokoje uklizené - vše bez problémů. Stěžujete si na teplou vodu, ale kdyby byla voda v bazéně studená, budete si stěžovat taky. Stěžujete si na jídlo venku (které bylo mimochodem jen jednou v týdnu aby se vše tak trochu ozvláštnilo) a kdyby byly večeře pořád jen vevnitř bez možnosti si jídlo vzít ven, budete si stěžovat taky. To už je holt taková česká nátura si pořád na něco stěžovat. Jak jsem říkal, reaguji jen proto, že tato dovolená bylo to nejlepší po několika letech v Egyptě. I když negativní recenze lidi z ČR odradí a my až pojedeme příště budeme v hotelu sami. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání