Napsat recenzi

Sentido Oriental Dream

Recenze hotelu Hotelux Oriental Coast Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 2 036x
Recenze se líbila: 590 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Minulí týden jsemse vrátila z 11 denního pobytu v Sentidu a podle recenzí jsem se tam těšila jenže když jsem přijeli na místo byla jsem zklamaná, za tuto cenu bych čekala lepší hotel. Hned po příjezdu cca 6 ráno jsme čekali do 11 na ubytování a to jsme se ještě každou chvíli museli chodit ptát na recepci jestli pokoj dostanem jinak by jsme ho dostali až ve 14h, naštěstí jsme ale hned po příjezdu dostali pásky, takže jsme se mohli jít najíst a napít a také nám dali karty na ručníky. Když nám byl pokoj přiďelen tak js e si ho museli najít sami nikdo nás tam nezaved ani nám neřkli kudy jít a značení bylo docela špatné.

Hotel mi přišel zastaralí, obsluha dobrá, jídlo strašné. Před dvěma lety jsem byla v Hurgádě v hotelu Prima Life Makadi Resort a tyto hotely jsem tedy porovnávala, v Prima Life byla určité lepší strava, moře, korál a vybavení. Ten komu stačí strava ze školní jídelny a bazén může být spokojen ale já bych sem nejela už ani zadarmo.

PS: jinak jak se všude píše společenské oblečení k večeři, šaty pod kolena, muži kalhoty tak to vůbec není pravda každej si chodí na jídlo jak chce.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Ubytování mě přišlo trochu zastaralé ale klimatizace fungovala a voda tekla a to je hlavní.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava nic moc, byla jsem tam 11 dní první týden se to dalo vydržet ale druhý týden už jsem se těšila domu na dobrý jídlo. Jídlo bylo bylo bez chuti a více méně pořát to stejné. Snídaně byly nejlepší, obědy a večeře stály za prd a zákusky hnus, všechny chutnaly stejně a ty co vypadaly nejlépe byly nejhorší. Dost mi vadil při obědě a večeři donos pití, protože než jsem si obědnala pití a než ho obsluha donesla měla jsem dojedené, což je dost nevýhoda, uvítala bych zvýšit počet číšníků a nebo obsluhu pití formou samoobsluhy jako je při snídani.

PS: výborně vaří v rybí a italské restauraci, určitě využíte možnost rezervace.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Vybavení hotelu mě přišlo v pořádku až na Wifi, palacenou jsme nezkoušeli ale na wifi zdarma se nedalo připojit jedině brzo ráno nebo hodně pozdě večer. Personál byl v pořadku vtipný, slušný, snažili se vyjít vstřic a pod.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Pláž byla krásná s mořem jsme už moc spokojeni nebyli, moře je spíše vhodné pro rodinu s dětmi, protože 200m je voda po kotníky 50m se dá konečně plavat a pak opět voda po kotníky. Korál také nic moc v Hurgádě je určitě lepší, kdyby bylo na pláži molo tak by to bylo mnohem lepší, protože korál se nacházel asi 300m od pláže za vlnami takže bylo i obtížné se tam ve zdraví dostat.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

No na okolí hotelu se nedá asi moc co hodnotit protože okolo jsou rozestavěné hotely a poušť :D

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Do tohoto hotelu bych už určitě nejela hlavně kvůli stravě a přístupu do moře. Hotel zřejmně patří Italům takže se každý den pořádají akce pro ně. Italů tam je strašně moc, připadala sem si spíše jak v Itálii a na druhém místě tam jsou nejvíce zastoupení češi což se mi také moc nelíbilo.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 69
z 109 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání