Napsat recenzi

Recenze hotelu Club Calimera Akassia Swiss Resort ***** (Egypt - Marsa Alam)

Recenze hotelu Calimera Akassia Swiss Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 2 102x
Recenze se líbila: 588 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Ten, kdo ohodnotil hotel 5 hvězdami, byl buď v jiném hotelu nebo hodnotil v dávné minulosti. Reálné hodnocení za období od 30.7.2014 do 11.8.2014 bych viděl na 3 hvězdy maximálně 4 s odřenými zády.

Do Egypta jezdím s rodinou na dovolenou již několik let, ale letos jsme poprvé prožili zklamání či spíše rozčarování.

Animátoři a delegátka CK

Vzhledem k věku syna jsme nevyužívali animační program pro děti, ale dle ostatních česky mluvících hostů s dětmi lze hodnotit jen kladně přístup animátorů Martiny a Standy. Delegátka Petra zasluhuje náš velký dík a nejlepší hodnocení za posledních min. 7 let, příjemné vystupování, pravidelné schůzky a vždy ochotná s čímkoliv pomoci a cokoliv zařídit.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Po příjezdu v ranních hodinách jsme byli ochotně a cca po 30 minutách ubytováni, ( bez bakšiše) v úhledném, prostorném, čistém pokoji s přistýlkou, sociálním zařízením a sprchovým koutem na slušné úrovni, chladničkou s 3 ks 0,5l balené vody (jedinými, které jsme po dobu pobytu dostaly), pokojovým trezorem a s nastavitelnou klimatizací. Pokoj č. 2705 byl vybaven starším nábytkem (funkčním) až na taburetku, která měla svůj horizont již dávno za sebou a držela pohromadě jen díky tomu, že nebyla používána.

Pro 2+1(dítě 13 let) dostačující, nejste-li příliš vybíraví.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Vnitřní jídelna byla velkým zklamáním, chyběly jen podnosy a výdejní okénko, které by nás vrátilo do školních jídelen. Švédské stoly nepostačovaly kapacitě hostů, následovalo sáhodlouhé hledání volného stolu, jídelní stoly byly namačkány jeden na druhý a personál se nehrnul do úklidu po předchozích strávnících. Klimatizace byla zapnuta pouze v době oběda. Všude přítomný nepořádek (rozházené zbytky jídel, plastové kelímky a příbory po zemi) nevytvářel pocit kultivovaného hotelu s 5 hvězdičkovým ohodnocením. Personál jídelny zajímala spíše směna dolarů a eur. Strava normální, nakonec zůstanete u hranolků, nebo rýže s přílohou. Na 5 hvězd vyložená bída. Velké plus byly sladkosti rozmanité a velmi chutné.

Venkovní jídelna v těsné blízkosti grilů zaručovala plnohodnotný zážitek z přepalovaného tuku a smažených plodů moře, který jste si mohl vychutnávat za příznivého větru dlouhé minuty.

Dostupné tekutiny, ředěné koncentráty a voda z barelů (pochybného původu) byly živnou půdou pro střevní potíže, které byly dle ostatních hostů i personálu poměrně rozšířeny. Barely byly rozmístěné celkem pravidelně po celém resortu, ale často se stávalo, že došla voda, nebo u barelů nebyly kelímky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Personál recepce - strohý profesorský, nic víc nic mín. Personál zajišťující úklid pokoje bez výtky, snaživý a za malý bakšiš vždy ochotný vám vyhovět. Opakem byla obsluha baru ve vstupní hale, která vás byla ochotna přehlížet i kdy by jste ji drželi za rukáv. Personál od barů na pláži či u bazenů standartní průměr. O personálu v jídelně lze říct pouze hrůza.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Ideální místo nejen pro děti, ale i ty dříve narozené, tobogány, skluzavky supr (pokud jsou funkční). Toto štěstí jsme neměli. Již druhý den po příjezdu, byly některé atrakce z technických důvodů uzavřeny (bazén s vlnami, divoká řeka a 1 tobogan) a uvedení do provozu jsme se již do konce 11-ti denního pobytu nedočkali. Písečná pláž u moře moc pro děti není. Ke koupání je určena pouze malá obdélníková laguna vybagrovaná do korálového útesu. Zde se ovšem dalo koupat, i když byla vyvěšena červená vlajka a nesmělo se do moře z mola. Na opalování ideální. Dá se ležet ve vodě a jen se smažit. Lehátka, slunečníky a větrné zábrany v hojném počtu a v celkem dobrém stavu. Naopak u bazénů jich byl nedostatek.

Areál dále nabízí fit centrum, tenisové kurty, posilovnu a dokonce lukostřelbu u niž jsme nikdy nezastihli obsluhu (ani provozní doba nebyla vyvěšena).

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Poušť, poušť a moře za korálem. Po obou stranách hotelu jsou dlouhá mola vedoucí přes korálový útes na volné moře. Tam je ráj pro šnorchlování.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Přesto, že se počítám do kategorie hostů, kteří již něco viděli a zažili, musím přiznat, že jsem z přístupu personálu rozčarován až zklamán a vzhledem k tomu, že opakovaně nejezdím do stejných hotelů mohu s klidem říci (napsat), že do tohoto hotelu už s rodinou nepojedeme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 35
z 46 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání