Napsat recenzi

KATASTROFA!

Recenze hotelu Three Corners Happy Life Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 661x
Recenze se líbila: 493 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Obsáhlá recenze níže....UŽ NIKDY.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Spokojenost.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Pořád to stejné dokola. Hovězí, kuřecí, ryba, večer zpravidla ta stejná jen byla obalená, hranolky. Jídlo nepopsané, vařicí poklopy, které si musíte sami odklápět. Spíše než all inclusive bych to viděl na plnou penzi, snacky (svačiny) příšerný. Poslední večer se zřejmě vyměnili kuchaři, a bylo to o 100% lepší. Nádobí špinavé, najít neotlučenej hrneček je umění. Lžičky na zamíchání kávy byly až poslední dny. Je zbytečné psát dál, jen bych rád řekl jeden příběh: "za naši dovolené byla snámi i jedna rómská rodina, naprosto slušná a bezproblémová, byla radost je pozdravit. Paní z této rodiny u večeře začla čistit talíře a veškeré nádobí a pronesla větu: "Pracuju v jídelně, ale tohle jsem v životě neviděla ani si tohle nedovolila."

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Nezlobte se na mě, ale tento hotel jsme si vybrali s přítelkyní podle recenzí, které byli přímo úžasné. Jen bych chtěl podotknout, že už jsme po několikáté v Egyptě tak nějaký širší obzor máme. Nejsme vysloveně "rozmazlený" pár, ale to, co se dělo v hotelu bylo šílené. S tím, že dorazíme z letiště unavený, hladový a budeme si muset počkat na pokoj nějakých 3-4 hodiny jsme počítali, je to všude stejné nebo podobné. Bakšiš to dokáže o pár hodin zkrátit. Pokud máte hlad, za 5 euro na osobu, si budete moc zaplatit snídani, dostanete "náramek do nemocnice" a můžete využívat váš all. Pokoje a úklid super, nemůžeme si stěžovat. Uklízeče jsme měli malého kluka "Magdiho" bakšiše si opravdu zasloužil. Za celý pobyt byl nalezen v koupelně pouze jeden malej šváb, což je naprosto normální, proto bych pokoj kvůli tomu vůbec nezavrhoval. Tento hotel bude mít ve vlastnictví jiná společnost, když si člověk bude všímat, pozná kdy přijeli "šéfové" všichni v pozoru, usměvavý. Po odjezdu opět stejná "paráda". Dvojí metr...němcům skáčou kolem krku, vždy usměvavý, pití nosí k lehátkům, např. cola do velké sklenice ostatním do mini kelímku, dovolte si obsluhu požádat o větší skleničku nebo zastavit "barmana" ať vám donese colu, tak na ten pohled nezapomenete. To samé když chodíte pravidelně k baru pro pití vás obsluha odvětí hezkým výrazem a zamumlá si navzájem něco svým jazykem. Objevili jsme tam "své" barmany, co se chovali mile, proto pro nás nedělalo problém je i za to odměnit. Při příjezdu dostanete super pet láhev z pitím, když ji vypijete, můžete si ji doplnit na snídani, obědě, večeři nebo u baru. S tím jsme se setkali poprvé a gratuluji vám předem k trpělivost, jestli čekáte proud z bojleru tak jste na omylu. Po druhém dnu si delegátovi z cca 15 lidí stěžovalo 12, ostatní mlčeli nebo jim to asi tak vyhovovalo. Jako omluvu od hotelu jsme dostali večeři v italské restauraci, s tím, že jsme si měli vybrat den předem z menu, které budeme chtít + láhev vína na pokoj, po celou dobu jsme neviděli v této restauraci ani jednoho člověka, proto nikdo nedorazil. Cestovka Firo Tour + delegát Hassan Ahmed nemá s těmito nedostatky vůbec nic společného, byl super a hodně za nás kopal, což jistě potěšilo každého z nás. Je dobré si koupit u svého delegáta lék "Antinal" kdyby někdo trpěl střev.potížema cca 4 dolary. My jsme to neudělali, přítelkyně dostala "Faraonovu pomstu" proto jsem byl odkázán recepcí na zdejší kliniku, hrozně blbě se to vysvětluje už jen to slovo, musíte vidět sami. Pan "doktor" mě samozřejmě natáhl na 15 dolarů, ale vem to čert. Kdo se potápí tak počítejte za ponor na konci mola, pokud nemáte vybavení cca 50 eur, přemístění člunem + 10 eur. V Hurgádě 25 eur dva ponory z lodi i s obědem jen pro představu, jak moc vás chtějí natáhnout. Takže s partou potápěču nám zbývalo šnorchlování, které bylo super. Pokoj a šnorchlování nás drželi opravdu nad vodou. Závěrem co říct, pokud nejste český paštikář a nebudete se ptát delegáta: "Jak se pouští sprcha, že na to potom teda přišli, že se čudlík povytáhne směrem nahoru" tak tenhle hotel NEDOPORUČUJEME. Děkujeme Martinovi, Hance, Pavlovi a Míše a jisté paní učitelce z gymplu, že nás upozornila na tyto problémy předem. Bez nich, by jsme si odnesli naprostou nechuť z dovolené. Lidem co jsou v Egyptě poprvé, doporučuji naštívit jiné hotely, potom si nebudete fotit vyřezaný meloun a ovoce u večeře, že jste toto v životě neviděli. V jiných hotelech je tohle samozřejmostí a nepřipadáte si jako v jídelně.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Šnorchlování super, úžasné korály a mořský život. Potápění pro potápěče předražené.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Nic. Bez shopu. Neviděl bych to jako problém, věděli jsme do jakých míst jedem. Rodinám s dětmi doporučuji se po večerech neprocházet po pláži, ale normálně po chodnících. Viděli jsme zlikvidování hada asi 10lidma + managerem hotelu pozdě večer. Manažer hotelu po zeptání se jestli je to už bezpečné, vřele odpověděl, že se nic nestalo a nic ani nebylo :)

Celkový dojem  průměrně (4/5)

NEVER MORE! Hodnoceno člověkem co jezdí do Egypta pravidelně, 4 hvězdy? Děláte si z lidí srandu?

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 109
z 138 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání