Napsat recenzi

Happy life

Recenze hotelu Three Corners Happy Life Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2018
Přečteno: 382x
Recenze se líbila: 393 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

byla jsem v tomto hotelu 2x v červnu a překvapilo mě, jak málo lidí bylo na pláži. Klid a pohoda, žádný křik pobíhajících dětí.

.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Ubytování: dobrý standard. Každý den čisto, výměna ručníků i dodání pitné vody.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Množství jídla se na první pohled zdálo velké, ale vše je založeno na tom, aby se omezilo plýtvání. Hosté chodí s talíři po rozlehlé restauraci, která budí dojem obrovské nádražní haly, kde je několik míst s vystavenými jídly v horkých varnicích. Je na každém návštěvníkovi co si sám na talíř vybere a nandá. Pouze maso vždy krájí kuchař a rozdává malé plátky, či kousky. Pokud necháte natažený talíř přidává kousky další. Na své si tady přijdou určitě vegetariáni. Trochu mně vadilo, že velké talíře jsou umístěny jen na jednom místě. Jakmile se otevřou dveře restaurace, tvoří se ihned fronta u talířů. Pokud by rozmístili manažéři hotelu talíře i k varnicím k teplému jídlu, byla by obsluha plynulejší a bez front. Takhle si každý musel vystát frontu na talíř a pak pomalu zvedat jednotlivé varnice než narazil na to jídlo, které ho zaujalo. Saláty. Nepochopila jsem jejich složení než mě došlo, že je to vždy směs toho co zbylo a přidaly se buď fazole, čočka kopr apod. Netvrdím však, že by to vypadalo nechutně a že by nebyly pro někoho lákavé. Já bych dala přednost a také jsem hledala samostatné ingredience, abych si salát mohla dělat podle svých představ. U zvláštního stolku k tomu sloužily různé chuťovky, oleje dresinky apod. Polévky byly velmi jednoduché, převážně zahuštěné bílé kdy bylo cítit buď jen rozmixované brambory, jindy zrníčka kukuřice, nebo zeleniny. Sladkosti. Musím uznat, že cukráři jsou mistři z jednoho těsta zhotovit tolik variant, než člověk pochopí, že je to v podstatě stále to samé.

Potěšilo mě, že dávají na stůl již ubrusy a dokonce látkové ubrousky a že odstranili svíčky na petrolej, které dodaly prostoru večer příjemnou atmosféru, ale ten zápach z petroleje byl mnohdy obtěžující. Obdivovala jsem číšníky, kteří opravdu kmitali a byli velmi zdvořilí. Vytkla bych nevyhovující obrovská křesla ke stolkům v přilehlé venkovní restauraci. Nejen že se v nich nedalo příjemně dosáhnout na stůl, sváděly návštěvníky k tomu, že se do křesel stáčeli různě do klubíčka, dávali si obě nohy přes opěrátka. Domnívám se, že křesla by se tak hodily do kaváren, či do kuřáckých salónků, kdy se člověk rozvalí do velkého hluboké křesla a dá si doutník. Rozhodně jsou nevhodná k dennímu stolování.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Pozastavila jsem se nad tím, proč nezůstává pokojový tresor odemčený pro nového hosta. Nikdo si nedovede s trezorem poradit, přestože je zde návod v několika cizích jazycích, česky překlad zde chybí. Po delším zkoumání jak trezor otevřít, jsem zjistila, že i v návodu se hovoří o červeném světýlku, který jsem opravdu nikde neobjevila. Po telefonické prosbě mi bylo slíbeno, že přijde zřízenec, čekala jsem na něj pře dvě hodiny na pokoji, abych ho nepropásla, než mi došlo, že se ho již nedočkám. Dlouhou cestu k recepci jsem zřízence na trezory urgovala, přišel pak do 10 minut. Stejně jsem tak první den ztratila 3 hodiny jen tím, abych se mi trezor otevřel. Při tom by se jednalo o dobrý překlad jak s trezorem zacházet umístěným ve skříni. Nemuseli by být lidé nervózní, že něco nefunguje, že ztrácí čas zvlášť po příletu, kdy je po nočním letu každý unavený a vadí mu, že musí řešit nefunkční trezor. A hlavně nemuselo by se zaměstnávat x lidí kolem toho.

Animační program . Nic moc. Organizátoři by se měli poohlédnout jak to dělají jinde. Cvičení. Super.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Na pláži neobtěžují prodejci s různými cetkami a suvenýry. O proti červnu, říjen bylo na pláží plno, lidé obsazovali lehátka v časných ranních hodinách. Přestože se ručníky s matracemi na lehátka vydávají až v 8 hodin zřízenec celkem ochotně roznášel na požádání i dříve. Je pravda, že pláž i kolem bazénů obcházeli místní s nabídkami provedení kosmetiky, masírování nohou, což je v podstatě pouze broušení staré zrohovatělé kůže na patách, pak maséři a různí s nabídkami výletů do okolí. Nutno dodat že nejsou vlezlí, nabízejí s úsměvem, pokud vidí nezájem v další dny vás míjejí a neobtěžují. Všichni znají nejpoužívanější české výrazy a mnohdy vás velmi překvapí, co všechno umí česky říct.

U vstupu do moře mě překvapilo, proč na každého zájemce o vstup do moře slouží jedna A4 papíru, kde se napíše jméno a číslo pokoje. Nikdo však nekontroluje, zda se dotyčný z moře vrátil. Stačil by snad jeden arch s kolonkami, kde by každý napsal hůlkovým písmem své jméno a vedle do kolonky se podepsal. Za ním další a další... proč tolik, papírů?

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Celkový dojem  průměrně (4/5)

spokojenost

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 109
z 138 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání