Napsat recenzi

Špatný začátek, dobrý konec?

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 1 905x
Recenze se líbila: 402 čtenářům
Fotografie: 9
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel mohu s klidným svědomím doporučit těm, kteří milují podmořský svět - je to krásná zátoka s nádherným vstupem do moře, určitě se sem ještě někdy vrátím, resp. pokud se jednání gen. manažera změní a obrátí k lepšímu, nebo lépe řečeno když odejde. To by bylo možná nejlepší pro klienty i zaměstnance. Toto byl nejen názor můj, ale i většiny klientů a hlavně zaměstnanců hotelu Malikie za našeho pobytu. Poznali jsme plno nových přátel z Čech, kteří milují Rudé moře a život pod hladinou stejně jako my. Tímto všechny zdravím. Měli jsme v plánu došnorchlovat k Equinoxu a jít pěšky zpět, ale po mém pádu v jídelně, kde jsem se smekla po rozlitém džusu nějakého hosta, jsem si plnou parou narazila o podlahu koleno, které mě bolelo až do konce pobytu, takže jsme trasu k Equinoxu vzdali, bylo nám řečeno, že je to dost náročné, cca přes hodinu plavání a horší výlez z vody u Equinoxu a pak ještě chůze zpět. Takže jindy, snad...

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Obsazenost hotelu - cca 80 %. Bylo zde zpočátku bohužel hodně arabů, víc než 1/3 hotelu, měli nějaké svátky. Jak to pak v jejich přítomnosti vypadalo v jídelně, není třeba komentovat. Řvoucí kupa dětí, binec atd. - jistě každý zná. Po jejich odjezdu převažovali v hotelu Češi, což bylo fajn, dalšími klienty byli Němci, Poláci, pár Slováků, cca 4 Rusáci a zůstaly asi 3-4 rodiny arabů.

Byli jsme - po výměně pokoje (nedodrželi totiž co slíbili v emailu a dali nám jiný pokoj, navíc v poschodí) - ubytováni v č. 2011, v bloku 4, v přízemí - chodíme k moři terasou. Výhled do zahrady, na bazény a tobogány, blízko jak k moři, tak k bazénům i do restaurace, takže nakonec spokojenost. Úklid na pokoji ušel, jen jsme si neustále museli říkat o ručníky a toaletní papír, což bylo otravné. Věčně uklízeč zapomínal, nebo sliboval, ale slib nikdy nedodržel. Byl vyměněn za jiného, ale situace se opakovala. Za celý pobyt jsme neměli v pokoji jediného komára, což bylo bezva. Vodu na pokoje nedávají, nutno čepovat z barelů, které jsou v jídelně, před jídelnou, nebo u barů. Doporučuji vzít z domu 2 prázdné plastové láhve, nebo lze koupit v Lobby baru velkou láhev vody za 2,-USD. Čas je v tomto hotelu stejný jako u nás.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

K stravování na pláži: Výběr byl omezený, ale komu se nechtělo do jídelny to určitě stačilo. Dělali např. koftu, karbanátky, směs zeleniny s masem, těstoviny, dále trochu zeleniny, ovoce, ale bohužel zákusky obsypané množstvím vrabců. Po stížnostech lidí později přikryto poklopy. My jsme chodili do restaurace. K restauraci: Personál se snažil, číšníci usměvaví, příjemní. Stoly v jídelně ale špinavé, hrany stolů a židlí - nános letité špíny, potu, krémů od lidí. Některé nádobí omlácené a oštípané. Výběr jídla v době pobytu arabů jakž takž dostačující, oproti jiným rokům rozhodně slabší, přestože hotel byl obsazen z 80%. Ovoce letos menší výběr (nebyly např. melouny atd). Koutek s jídlem pro děti katastrofální, např. studené párky (bez masa), karbanátky, kofta a pod. Pro děti nevyhovující.

Avšak po odjezdu arabských rodin neskutečná změna, výběr jídla minimální, bídný, obzvlášť u oběda. Vyvrcholilo to tím, že nebylo z čeho si vybrat, hlavně rodiny s malými dětmi neměli dětem co nabrat, navíc nedali ani jeden zákusek, jen 3 misky pudinků, což klienty už hodně rozčílilo a napětí mezi lidmi značně stouplo. Stížnosti na stravu se hromadily, stěžovali si klienti jak od Blu*e Sty*le, tak od E*ximu

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Tímto se dostávám k největšímu záporu, který si nechávám až na konec mé recenze, ale považuji toto za nutné zveřejnit. V hotelu byl od 1.9. nový generální manažer (dále jen GM) - Ayman El - Harras. Můj názor je, že Egyptský personál hotelu potřebuje určitě přísné vedení, nicméně nám se nelíbil jeho způsob vedení, neboť GM má lidi motivovat a řídit, nikoliv však srážet a deptat. U GM Aymana vítězí bohužel ego nad charakterem. Po stížnostech mnoha lidí na stravu, špatný a minimální výběr jídla, se uskutečnila schůzka - mítink s tímto GM před večeří, kde slíbil nápravu v jídle, což se i stalo. Večeře byla o 100% lepší než předtím. Za toto mu děkujeme! Na hotel přijel i gen. manažer, se kterým jsme měli sezení. Avšak druhý den mě a mého syna GM označil za původce a iniciátory ,,vzpoury,,. Nevím, jak k tomuto dospěl, stěžovala si spousta lidí, my byli jen mezi nimi. Delegátkou v tomto hotelu je Barbara, která nám sdělila, že si GM přeje, abychom z hotelu odešli a pokud nepodepíšeme při odchodu papír, že bylo vše v hotelu v naprostém pořádku a nebyly žádné problémy, zařídí nám razítko v Eg. nežádoucí! Až takto! Co k tomuto dodat? Vskutku neprofesionální jednání! Pokud se klient ozve a řekne nahlas jakýkoliv zápor, letí. Jak nám asi bylo, není třeba popisovat… Já, která má Egypt ráda, miluje a chrání podmořský svět, nic neničí, nestěžuje si na kdejakou drobnost či pitomost, dopadne takto. Jak za komunistů - držet hubu a krok, jinak letíte. Delegátka Barbara se nás u něj zastávala. Naštěstí na hotelu pracuje skvělá a profesionální Guest Relation - manažerka Petra, která se neustále stará o hosty, všechny ochotně vždy vyslechne, pomůže, vše řeší, v případě potřeby přeloží, problémy okamžitě pomůže každému odstranit. Za své pobyty v Eg. jsem nepoznala lepší manažerku, než je ona. Bezvadná ženská, milá, přátelská, inteligentní, člověk s otevřeným srdcem - je prostě skvělá. Náš problém - krom jiných - dořešila profesionálně právě Petra, uskutečnila se schůzka s vysoce postaveným manažerem hotelu, panem Karamem, který tam už působí léta, je skvělý, inteligentní, přátelský a profesionální, bezva člověk. Ten se nám ze srdce omluvil, (prý šlo o nedorozumění) dal nám dárek a řekl, že bude moc rád, když se do hotelu znova vrátíme, že budeme VIP hosté!

GM, který je arogantní, egoista, bezcharakterní člověk, všichni jsou u něj deb*lové a idi*ti, nikoho nevyslyší, řádně nespolupracuje ani s nejvyššími manažery hotelu, kteří tam jsou už léta a mají řadu zkušeností prostě nemůže dobře řídit hotel. Většina personálu hotelu si prý přeje odchod GM Aymana.

PS: Tímto tě, milá Petro, pokud to budeš číst, moc zdravím, přeji vše hezké a hlavně pevné nervy! Petro, máš můj obdiv a děkuji ti z celého srdce já i můj syn. Děkuji i za rychlou pomoc u lékaře a překlad.

PPS: Jedni češi si při hromadné schůzce GM Aymana vyfotili a jak dopadli? GM se jich prý ptal na číslo pokoje a následně jim prý vlezli v jejich nepřítomnosti - při večeři - na pokoj a vymazali všechny fotky z fotoaparátu. Pokud je to pravda, tak co k tomuto lze ještě dodat?

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Zahrady v areálu by mohly být bohatší a udržovanější, oproti např. h. Gorgonia tady rozhodně slabší. Taktéž úklid v areálu by mohli zlepšit. V záhonech plno odpadků. Bazény byly pěkné, čisté, udržované (voda 26st.) a lehátek dostatek. Hotel má nový aquapark s tobogány - hojně navštěvované, oblíbené, taktéž pro děti dle mne dobře vyřešeno. Ležení u bazénů nevyhledáváme - většinu času jsme v moři. Lehátek u moře dostatek, ale od časného rána obsazenost předních řad. Mnohá lehátka i větrolamy by neškodilo vyměnit, v dezolátním stavu. Cedule se zákazy - šlapání a dotýkání se korálů, krmení ryb a sahání na želvy mnozí nerespektovali. Ti, kteří chodili přes korály, nebo se na ně postavili, byli vypískáni a upozorněni na zákaz. U moře byl zkušený plavčík (od 8 do 17.30 hod.). Zátoka Abu Dabbab je stále krásná - úžasné korály a bohatý podmořský svět. Viděli jsme opět plno podmořských živočichů, jako jsou např. želvy, kterých je zde stále plno, dále síby, trnuchy leopardí, modroskvrnné, jemenské, barakudy, chobotnice, tygří ryby, ropušnice, ostence, perutýny, čtverzubce, ježíky a plno plno dalších nádherných obyvatel moří. Měli jsme veliké štěstí a za pobyt jsme viděli i 3x dugonga, je překrásný a být s ním přeji všem - úžasný zážitek. Vítr byl bohužel téměř stále, někdy dost silný. Výhoda této zátoky je, že můžete do vody kdykoliv. Je dobré si přivstat, ráno se nejlépe šnorchluje, není ještě tak velký vítr, všude klid. Doporučuji šnorchovat na straně u Hiltonu, kde je korál nejhezčí, nebo se kochat želvami zhruba uprostřed zátoky, kde se živí trávou. Šnorchlovat lze i směrem doprava, k h. Equinox. Teplota moře byla cca 28-29 st, místy i 30st, venku 34 -36 - 37st ve stínu. Co se týče animačních večerů, tak ty já nevyhledávám, raději jdu dříve spát, abych si brzy ráno přivstala a šla k moři.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Poušť

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Nakonec dobrý, moře vše vynahradilo, ale stále zůstala pachuť z jednání GM.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 106
z 152 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání