Napsat recenzi

Rádi na vše čekáte a doprošujete se - jeďtě do hotelu El Malikia!!! 3.-10.7.2016

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 1 206x
Recenze se líbila: 452 čtenářům
Fotografie: 21
Videa: 0
Komentáře: 5
  • Náš pokoj 21xx... Náš pokoj 21xx...
  • Výhled z pokoje... Výhled z pokoje...
  • Každodenní fronty na večeři... Každodenní fronty na večeři...
  • Kudlanka nábožná... Kudlanka nábožná...

Příjezd na hotel kolem 5hodiny ranní, pásky all in až v 10h, ubytování na pokoj až ve 13.30, a to s penězi v pase! Nepřivítal nás ani wellcome drink, ani klimatizovaná recepce, natož tak láhev vody, jak jsme byli všude jinde zvyklí...Doporučuji si přivést vlastní pet láhev, lze si čepovat nápoje z barelů. Popř. je možno zakoupit 1,5l vodu za 2 dolary v lobby baru....Odjezd z hotelu jsme měli ve 14.45, ručníky, pokoj i pásky all in Vám vezmou ve 12h. Od této doby nejste opravněni zdarma pít ani jíst, ale kašlete na ně. My byli v baru u bazénu a nikdo neřekl ani půl slova, je jim to tam jedno.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Po 10 dolarech v pase a 8 hodinovém čekání jsem byla šťastná, že nás vůbec ubytovali. První dojem z pokoje velmi dobrý - první patro v novější (levé)části s číslem 21xx, výhled naprosto bezkonkureční ( na bazény i moře). Ovšem po dvou dnech se začaly projevovat silné nedostatky...trezor zprovozněný pouze na vyžádání u delegáta a následně na recepci, tekoucí klimatizace (voda protékala po zdi i stropem přes bodová světla), lednička téměř nechladila (voda k dispozici žádná), WC přestalo splachovat a vytékalo kanalizačním kanálkem, nešly otevírát a zavírat vstupní dveře (kvůli špatně položené dlažbě - protahovali jsme se škvírou o 30cm)...O množství kudlanek nábožných, mravencích a švábech nemluvím, to už je zkrátka příroda.....O výměnu pokoje jsme nezažádali, abychom si ještě více nekazili dovolenou. Neumím si totiž představit, jak mohou vypadat pokoje, které jsou v té starší části hotelu. Jediná pozitiva pokoje byl výhled a fajn uklizeč, který se na egyptské poměry celkem snažil. Samozřejmě úklid probíhal pouze na oko, vytřeno nebylo celý týden ani jednou a o výměně ručníků a ložního prádla bych se též raději nezmiňovala. Za snahu však dostal každý den 1dolar.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Naprosté zklamání....Hygiena zde byla na bodě mrazu. Poprvé za 4roky jsme s partnerem oba trpěli bodavými křečemi a střevními pozížemi, které neustávaly ani po požívání antinalu!!! Talíře nablískané, ale stoly neskutečně upatlané. O příbory zde člověk musel bojovat, nestíhali prostírat...Abych to však vzala systematicky - Snídaně klasika jako všude jinde, kromě tzv. palačinek, které byly naprosto nedodělané. Byla to spíše hmota (v jídelně sem tam ještě nějaká dodělaná byla, ale na pláži příšerné). Tímto děkuji za odvážnou paní Ditu, která se na to nemohla dívat, ujala se těsta sama a vyučovala kuchaře v přímém přenosu :D :D :D ...Obědy - na pláži (těstoviny, pizza, zelenina, ovoce, zákusky, občas nedodělané hranolky, na které se čekalo ve frontě běžně 30min a více. V hlavní restauraci větší výběr, avšak první tři dny bída (těstoviny, ryba, hovězí - každý den na stejný způsob s dobru UHO omáčkou). Večeře - kapitola sama o sobě...chcete se najíst???strávit pěkný čas u večeře??? Počkejte si každý den na schodech v několik metrů dlouhé frontě než Vás pustí do jídelny...Naprosto přeplněná kapacita hotelu, personál nestíhal, nebylo si kam sednout. Co se kvality jídla u večeře týká, tak ke zlepšení došlo až v polovině naší dovolené po četných stížnostech českých hostů...95procent strávníků byli češi, několik málo poláků a zbytek němci, kolem kterých se skákalo. Stačilo německé slovo a číšník už běžěl pro pití, prostřít nový ubrus a podobně. Neskutečné...Možná by to zde fungovalo o něco lépe, kdyby všichni neskákali pouze kolem konfliktních němců a bubáků.

Závěrem bych chtěla dodat, že ani podávání nápojů nefungovalo, jak by mělo. 4poslední dny nebyla vůbec k dispozici "fanta", do juiců v dávkovačích přídávali led z obyčejné vody a celkový servis byl k výsměchu. V plážovém baru měli tři typy kelímků - papírové cca 2dcl, pevné plastové cca 2dcl a měkké plastové 1dcl. V souvislosti na barmana, jeho náladu a počet lidí ve frontě se můžete těšit na speciální podávání např. piva, a to do 1dcl kelímků, který však nedostanete mnohdy plný. Říkáte si, že jedete na pobyt all inclusive? Hahaha, o neomezeném množství nápojů bez vyčítavých poznámek z řady personálu si nechte leda zdát...

Z vlastní zkušenosti chci jen dodat, že na všech dosavadních hotelech podobné úrovně jsme opravdu faraona neměli, a to jsme pili nápoje s ledem, jedli zeleninu se zálivkami i zmrzlinu. Tady nám to opravdu nesedlo a nebyli jsme jediní, u doktora byly pořád fronty. Dala jsem si zde např.zmrzku (točená u pláž. baru) a do 10 minut jsem to měla spočítané. Vyzkoušejte a uvidíte sami, třeba Vám to nic neudělá...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Hotel sám o sobě fantastický - rozlehlý areál s pěknými bazény, množstvím sportovních aktivit, pěkně upravené zeleně...Na oko vše krásné, ale....vše chátrá, personál se o nic nestará....Paní, která zde byla po 4. byla zklamaná stejně jako my, prý to je naprostý úpadek oproti loňským rokům. Nemohu říct, že by personál nebyl milý a usměvavý, ale nic zde nefugovalo. Přístup "něco potřebuješ - zařiď si sám" mě opravdu velmi rozčiloval, když si člověk spočítá, kolik ho to stojí!!!!!!...Animační programy - Fungoval dětský croco club, který se zdál být fajn (nemohu soudit, my tam děti neměli). Pro dospělé to fungovalo jen občas a i tak se nedá říci, že by to bylo něco extra. Naprosto nesrovnatelné např. s pestrostí programu v Utopii.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Naprostá špice, zatím nejlepší pláž a přístup do moře, který jsem zažila. Možnost šnorchlování na pravém a levém reefu (levý lepší), písčitý pozvolný vstup. Pohodlné šnorchlování i za větrnějších dnů. Nejlepší jít ráno či dopoledne, odpoledne už bývá moře dost zakalené od písku. Připojuji několik nejpovedenějších fotek pro představu, co vše je jsme viděli takřka kousek od břehu z pouhého šnorchlování. Spoustu ryb jsme ani nedokázali vyfotit, protože se ukázaly na zlomek vteřiny. Viděli jsme např. olihně, meduzy, malou chobotnici, barakudu, napoleona, murenu, perutýna a nesčetné množství dalších příšerek, jejichž jména ani neznáme :)

Plážový servis příliš hodnotit nechci, musela bych se opět rozčílit. Slunečníků dostatek, ale lehátek málo a v dezolátním stavu. Nekradla se pouze lehátka, ale i hotelové ručníky! Říkáte si " no jo, češi"...kdepak...Beach boys....hoši si chtěli vydělat. Při ztrátě ručníku musíte na recepci zaplatit cca 10dolarů, ovšem tito vychcánci Vám je přeprodají za 5dolarů...Tomu se říká bussines!

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Špíná a odpadky, jako všude v Egyptě...Dalo by se pěšky dojít k vedlejšímu hotelu Hilton a do mešity ( já osobně nestihla ani jedno)...Z výletů mám vyzkoušen Doplhin House (hrůza, neviděli jsme ani zpoloviny tak pěkný korál jako u hotelu, natož tak delfíny), Port Ghalib - pro zarputilé nadšence nakupování a smlouvání, pro mě a partnera výlet za trest (a to jsme ho měli zdarma). Bylo by přijemné být zde hodinku na příjemnou procházku, ale ne čtyři, jak jsme byli nuceni CK kvůli odvozu. Jsou zde uzké uličky přeplněné krámky, před nimiž stojí Egoši a neustále otravují a lákají. Já se bezpěčně rozhodně necítila. Výlet, na kterém jsem se nasmála byl Super Safari - naprosto adrenalinový dakar jeapem (píchli jsme i kolo), čtyřkolky, jízda na velbloudech, ubožejší beduinská vesnice (bez beduinů :D - byli zde jen 3 lidé, za to 4 velbloudi, 2 toulaví psi, kočka a tucet koziček zavřených v příšerných podmínkách), krátká orientální show, večeře....

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Dojem z dovolené je smíšený. Moře bylo tak fantastické, ale....hotel má vážně co zlepšovat. Služby jsou naprostá katastrofa....Pokud jste spíše náročnější na služby, nedoporučuji, pokud jedete čistě za rybičkami a želvičkami jako my, věřím, že budete spokojeni jako my. Pokud mohu doporučit, nenechte se odbýt. Něco se Vám nelíbí - podejte stížnost delegátovi nebo samotnému managerovi hotelu tzv šerifovi (fotka visí u recepce).

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 106
z 152 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Z.Kratochvíl: dotaz - 12. 7. 2016 10:40

Dobrý den, jelikož jsem v tomto termínu taktéž navštívil tento hotel, mám na Vás prosbu (tímto i na jiné klienty tohoto hotelu v tomto termínu). Pro reklamační řízení hledám svědky, kteří by byli ochotni při případné výzvě sdělit a popsat stav služeb a hotelu v době jejich návštěvy. Budu Vám také rád nápomocen při Vaší případné reklamaci. Prosím o kontakt na email : kratochvil.z@centrum.cz Předem moc děkuji. Z.Kratochvíl reagovat

Jana: hodnocení - 12. 7. 2016 12:17

A proto nelétáme v sezoně :-) a pijeme po douškách slivovici :-).... reagovat

Bonnie: Hodnocení - 12. 7. 2016 16:18

Bohužel zde nehrálo roli to, že je to v sezoně, jezdíme tak vždycky a ještě nikdy jsme nezažili faraona....A už vůbec jsme to nečekali v hotelu, který má božské recenze a katalogovou cenu přes 20tisíc za osobu! ..šlo čistě o to, že zahradník smažil palačínky a kuchač dělal opraváře...Totální chaos, málo zaměstnanců a špatné hygienické návyky....nepomohlo ani řádné preventivní léčení slivovicí :) reagovat

Jana: hodnocení - 12. 7. 2016 16:56

tak to mě mrzí, my to tam máme moc rádi :-( reagovat

Kis: Reklamace - 30. 8. 2016 0:12

Pane Kratochvíl, s cestovkou nic nezmúžete. Oni moc dobře vědí,jakou žumpu prodávají. Až vám odpoví, tak se obratte na ***** a oni vám pomohou nějaké odškodné vyjednat a když ne, pak jedině soud. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání