Napsat recenzi

Hodně špatná dovolená

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 1 725x
Recenze se líbila: 455 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 16

S manželem jsme se vydali na svou první společnou né lacinou dovolenou a byli jsme velice sklamaní. Dali jsme na doporučení pracovnice cestovní kanceláře a slepě jí uvěřili. Natěšeni na naše líbánky jsme si nepřečetl ani žádné recenze. Byla to veliká chyba. Vše co se zde píše je pravda. Po příjezdu nedostanete ani vodu,jen za dolary na baru. Když nemáte svou nádobu do které si vodu načerpáte z barelů které jsou v celém resortu asi tři tak si zaplaťte nebo lekněte žízní. Nikoho to nezajímá! V domění že jedeme na dovolenou s programem all inclusive jsou tyto základní věci samozřejmostí. Nejsou! Veškerý personál pouze nastavuje ruku na úplatky a běda jak nedáte,okamžitě jste trnem v jejich oku a přehlížejí vás. Neochota recepčních je asi to nejhorší za nimi hned obsluha barů a terasy v hlavní budově. ,,Neplatíš,tak neobtěžuj,, Vyžití v hotelu nula. Animátoři se o něco snaží ale evidentně jim to nejde. Veškerá zábava na bodu mrazu. Tento resort by měl být asi pro důchodce a nebo rodiny s malými dětmi. Opravdu nemusí mít strach že je bude něco rušit.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Nedáváme žádnou hvězdičku,neni za co. Při pokusu otevřít skříň na nás vypadli dveře,dveře od wc fungovali na heslo které nám zapoměli říct. Toaletní papír máte pouze dvě ruličky na 7 dní pro dva. Ještě že jsme byli vybaveni z domova a nepostihla nás Faraonova pomsta Ručníky vám přes den odnesou ale nové nevrátí. Každý den s tím byl problém. Volali jsme na recepci a stěžovali si,reakce byla ,,na tady máš jeden a neotravuje,,. WiFi která dle cestovní kanceláře měla být k dispozici v celém areálu byla pouze za poplatek a to formou ,,kup si naší kartu za 20eu,,.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jo hranolky s kečupem dobrý,ráno omety dobrý. Ovoce skoro žádné pouze pomeranče,hrušky a nějaké jejich co jsme ani neznali. O banán navádíte pouze jednou za celý pobyt. Melouny asi taky neznají. Jídlo nedovařené(brambory klasický vařené se nedali ani napíchnout na vidličku jak byli syrové),smažená ryba sýrová. Maso syrové. Jídlo pořád stejné. Zmrzlina pouze na jednom baru a to pouze ve vymezeném čase od 15:00 do zavíračky baru což je v 17:00. Stoly jsou opatlané a špinavé jak v jídelnách tak na terasách.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Dobře funguje zapůjčování ručníků jak na pláži tak u bazénů. Lehátek je dostatek ,takže jistota na slunění je,ovšem každé druhé si musíte trošku poopravit. Barmani neochotní snažící se vám prodat celou láhev whisky jejich výroby kterou rozlévají v programu all inclusive za 10 dolarů. Ochotní jsou pouze šerifové hotelu. Ty se snaží zajímat o turisty bez rozdílu národnosti.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Plný počet,ale moře není jejich zásluha! Pláže jsou udržované zrovna tak i bazény jsou velice čisté a udržované. Tam nemůžeme vytknout ani ťuk. Jen co je dost otravné tak že vás stále někdo obtěžuje s nějakými nabídkami. První dva dny se to dá vydržet,ale pak už jenom děláte že spíte nebo že jste hluchý a pokud možno i slepý. Opravdu to obtěžuje. Tobogány a prolézačky u bazénu jsou taky hodně omezený a to dvě hodiny denně. Pro děti nic moc když musí pořád čekat kdy se budou moct sklouznout.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Okolí je prostě poušť a bordel. Pytle odpadků a jiný nepořádek.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Byli jsme velice sklamaní. Vždy jsem toužila po tom letět do Egypta a manžel mi chtěl tento sen splnit,ale výsledek byl nulový.J sme opravdu moc sklamaní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 107
z 153 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jana: :-) pobavilo - 7. 9. 2016 14:03

Tak tato recenze mě opravdu pobavila, když pominu všechny ty ukrutné hrubky, tak Vaše informace asi nebudou úplně pravdivé :-) To s wifinou, to tedy opravdu není pravda co Vám CK slíbila, vždy byla za poplatek a opravdu jen na recepci, nezapomeňte jeli jste do Egypta nikoliv do Paříže :-) . To že jezdí tobogány 2 hodiny denně, tak to je taky blbost :-) , to jste asi zřejmě, jak Vy říkáte,.... byli hluchý a slepý na pláži a dělali jste, že tam nejste :-) Jezdí dle rozpisu u toboganu. Je to prosté, hlídají Vaši bezpečnost a bezpečnost dětí.....každý to asi vidíme jinak.....TO s ručníky a toaletním papírem, také není pravda, ovšem pokud jste na zdejší pikolíky dělali ksichty, tak je možné, že Vám to takto vrátili. O zmrzlině jste měli být také informování, ostatně je to v cestovních podmínkách, zrovna tak Check IN Check OUT vč. vody., tak že neinformovanost, je asi Váš hlavní problém. Nabídky na pláži jsou normální, stejně tak i na jiných plážích..... My jsme zde byli 3x a opravdu to takto nebylo. Samozřejmě kaviárové tousty nečekejte a sifon podáváme pouze ke kávě :-) VÍCE TAKOVÝCH RECENZÍ ALESPOŇ V ŘÍJNU POLETÍME ZA HUBIČKU :-) reagovat

Tomas: Re: :-) pobavilo - 7. 9. 2016 22:35

Paní Jano, ja se svou rodinou jsme se z tohoto hotelu vratili asi pred mesicem. A opravdu nemůžu jinak než s Nadarajen souhlasit. Pokoje v dezolátnich stavech, přístup personalu katastrofa, tobogany opravdu jen 2 hodiny denne, a 17 hod bary konec. Opravdu bych Nadarajen neoznačoval jako za neinformovanou. Takto si trofam označit vás. Ale abych vás nenechal takto mizerně informovanou, učiním vůči vám gentlemanské gesto a prozradím vám že v loňském roce se ve jmenovaném hotelu změnil majitel. A od té doby hotel pouze chátrá. reagovat

kitten: Re: :-) pobavilo - 18. 9. 2016 18:14

Dobry den po predcteni vasi reakce na recenzi, by jsem se Vas chtela zeptat jestli je vhodny hotel pro deti... chystame se koncem rijna s rodinou.. a ted mam obavy po predcteni co pani psala.. by jsem na 100% rozhodla pro tento hotel... a zed nevim opravdu jsou pokoje vdezolatnim stavu? A zadna balena voda na pokojich moc dekuji pokud mi odepisese.. :-) reagovat

Radek: Re: Re: :-) pobavilo - 19. 9. 2016 9:13

Zdravím. Zítra odlétám, hned po návratu poskytnu patřičné informace. reagovat

Jana: Re: Re: :-) pobavilo - 19. 9. 2016 10:10

Dobrý den, balená voda opravdu není k mání v lahvích. Jednu si musíte na baru či recepci koupit a pak si dotáčíte z barelu. Pro děti je tam skvělé zázemí co se týká nových tobogánů, věřte, že kdybych měla peníze na tento zájezd jedu znovu. Momentálně jsem však zvolili levnější variantu, menší hotýlek a to Oriental Bay. Jinak zde jsme byli již 3x a vždy pohoda. reagovat

marketa: dovolená - 7. 9. 2016 17:40

My jsme byli v tomto hotelu minulý rok taky nás malinko zarazilo, že nemáme vodu na pokoji ještě jsme se s tím v Egyptě nesetkali.Ale radši si bereme plast.flašku z domova takže jsme si vodu vždycky načepovali,neměli jsme s tím žádný problém.Já poletím do egypta po šesté manžel po deváté.Myslím si, že je dobré číst si recenze hotelů. V marsa alam hodně fouká proto si vybíráme hotely v zátokách. A hlavně by si lidé měli uvědomit ,že opravdu letí do Egypta ne do řecka.Já jsem nikdy neměla problémy se stravou vždycky jsem si vybrala, opravdu podle mě je z čeho.Ten plážový bar je co se týče jídla opravdu slabší,ale my jsme teda minulý rok na oběd do hlavní budovy nešli ani jednou.V tom vedru se nám nějak nechtělo:).Teď v září se do tohoto hotelu chceme vrátit znovu kvůli nádherné pláži a snad nejlepšímu šnorchlování co jsme na plážích v Marsa Alam zatím zažili.Ty velice negativní recenze mě malinko znepokojily, ale my létáme do egypta hlavně kvůli moři a podmořskému světu tak to tam snad přežijem!!!Nikdy jsem ještě nenapsala recenzi, ale až se vrátím tak určitě napíšu.Ale ještě musím podoktnout ,že já i manžel jsme opravdu hodně tolerantní....:))) reagovat

Jana: Re: dovolená - 8. 9. 2016 5:10

Presne tak, neni to nobl ale na snorchl a potapeni luxus.... reagovat

Eva : Re: dovolená - 15. 9. 2016 20:04

Fakt samá hrubá chyba, já takto psát, tak se picnu. Jezdím na dovolenou do Egypta kvůli potápění, moři ne si nacpat nácek Byla jsem už všude možně, ale myslím si že Egypt se chová prostě jako Egypt, není to zase drahá dovolená, třeba ve Španělsku za inklusive by jste musela pořádně přitlačit, chci do toho hotelu ject, protože chci šnorchlovat a nehledat mouchy reagovat

Tomas: Souhlasim - 7. 9. 2016 23:02

Paní Jano, ja se svou rodinou jsme se z tohoto hotelu vratili asi pred mesicem. A opravdu nemůžu jinak než s Nadarajen souhlasit. Pokoje v dezolátnich stavech, přístup personalu katastrofa, tobogany opravdu jen 2 hodiny denne, a 17 hod bary konec. Opravdu bych Nadarajen neoznačoval jako za neinformovanou. Takto si trofam označit vás. Ale abych vás nenechal takto mizerně informovanou, učiním vůči vám gentlemanské gesto a prozradím vám že v loňském roce se ve jmenovaném hotelu změnil majitel. A od té doby hotel pouze chátrá. reagovat

Jana: jak kdo asi - 8. 9. 2016 8:09

Tomáši, Vaše gesta jsou fajn, ale i já znám přímo p. Husseina a vím jak to tam je - nebo alespoň bylo koncem června 2016. A jak znovu říkám, záleží na tom, zda jedete v sezoně nebo před či po. To je pak každé hodnocení jiné. reagovat

Radek: Obavy ? - 8. 9. 2016 12:44

Do Edypta jezdím(létám) již několik let. Tento hotel ale navštívíme s manželkou poprvé na konci září. Podle komentářů a recenzí uvedených, začínáme mít obavy. Nejsme nijak vybíraví, jsme dosti tolerantní. Uvidíme. To, že v Egyptě každý natahuje ruku pro bakšiš, hygiena je místy na bodě mrazu, s tím jsme se již setkali. Ale co zde popisují ostatní, to se nám ani nechce věřit. Necháme se překvapit, a po návratu zde umístíme i naši recenzi. reagovat

marketa: reakce - 8. 9. 2016 16:14

Jelikož nemáme malé děti toto nám umožňuje létat spíš koncem září není tak vražedné vedro:)) a je daleko větší pohoda a klid.Jednou jsme byli v Utopii v marse v půli srpna a to se děly věci!! Na večeři jsme seděli na schodech protože jsme si neměli kam sednout o příborech ani nemluvím. Myslím si ,že ve většině hotelů v sezoně je to asi stejné.V Abu dabbab jsme byli před třemi lety pouze na výletě a moc se nám tam libílo,tak jsme se rozhodli,že tam poletíme na celou dovolenou. Má rada zní: promyslete si co od dovolené očekáváte, jestli luxus kvalitní služby tak leťte jinam...(Hilton 2 km vedle: na stěnách plazmy,na balkonech sedačky a zabudované vázy ve stěnách) pokud jedete za šnorchlem levnější dovolenou a trochu toho adrenalínku:) a pokud jste tolerantní myslím si ,že to zvládnete.To moříčko a podmořský život nádherné korály nejhezčí v 7 hodin ráno vlevo u hiltnu to opravdu stojí za to!!! A je to opravdu jedna z mála velkých písečných pláží v Marsa Alam.Víte nám je ten hotel když to blbě řeknu ukradený.My ráno zvednem krovky nazujem ploutve a vracíme se až za tmy:)Na plážovém baru dáme bakšiš a máme snad pizzu:)Aspoň to tak bylo minulý rok.Letíme asi za týden tak jsem zvědavá co nás tam čeká nemám si vzít sušenky z domu:))))))??? reagovat

Jana: Re: reakce - 8. 9. 2016 17:13

věřim, že jste jako my a že budete spokojený, jako my v černu - ostatně letíme i 20.10. :-) Přesně moře je prostě nejvíc, nejedu sedět na pokoje, jedu za mořem :-) reagovat

Radek: Re: Re: reakce - 9. 9. 2016 14:46

Já s manželkou 20.9. Proto sonduji stávající status. reagovat

Jana: Re: Re: Re: reakce - 9. 9. 2016 15:00

Radku nobl to není, ale je to tam opravdu fajn. Přenádherné moře, jídlo nám také chutnalo, jo samozřejmě po návratu si rád dáte knedlo vepřo zelo :-) na jídlo jsme chodili raději později,ale vždy zbylo a hodně na všechny. Pláže spíše takový rychlo jídlo pro ty co se nechtějí převlékat a chodit do budovy. Nevím s kým letíte, ale plavky si dejte na vrch do kufru + vodu a něco malého ke svačině a zvládnete to... pokoje jsou čisté, prostorné.... jo a vezměte si pro sychr OFF, protože náhodou něco můžete vydrobit v pokoji a mravenci to cítěj na míle daleko :-) . plus my si v říjnu budeme brát majálesové kelímky - na baru na pláži bývá nedostatek skla a plastové kelímky mají malé. (hold lidi sklo nechávají válet všude možně). reagovat

marketa: reakce - 10. 9. 2016 11:25

My bychom chtěli letět pravděpodobně 17.9. uvidíme kam spadnou ceny:).Tak se asi možná potkáme.Manžel hledá nějakého blázna co by sním přešnorchloval napravo k hotelu eqinex minulý rok jsme tam byli na procházce.Je levnější, ale Abu Dabbab je lepší!!:) Jestli přiletíte ráno dejte si plavky do příručního zavazadla i malou svačinu. Ubytují Vás asi ve dvě odpoledne,náramky nám dali asi v deset a na oběd jsme mohli jít.Stím ubytováním to bylo blbé lidi nadávali, to víte každý je už unavený chce si odpočinout a musíte čekat ještě dlouho na to ubytování.My jsme měli kufry na recepci ve stínu a šli jsme k moři. Ale každá cestovka to má jinak ,třeba Vás ubytují hned. Ale všechno se dá vydržet. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání