Napsat recenzi

špatné

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 587x
Recenze se líbila: 496 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Od 5hod. do 10hod čekání na klíč od pokoje. Vyčerpaní a unavení v recepci s dětmi bez jídla jen o vodě. Jak bezdomovci.

Venku podivný smrad.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Bývali to asi pěkné pokoje, ale bez údržby to nejde. Nefunkční světla a balkonové dveře, televize nešla dva dny, elektrika dva večery, ale to se stane.

V koupelně zaplácané obklady asi hlínou a mýdlo jsme dostali po týdnu. Špinavé ručníky vyměnil uklizeč až za bakšiš. Z lampičky koukali jen drátky a zaseklé záclony.

Uklizeč umí i zvířátka z ručníků (za bakšiš), ale vytírat moc ne.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Každý den to samé. Nevadí nám jiná kuchyň, ale ta špína, upatlané stoly, příbor si někde sežeňte. Nápoje ředěné vodou a občas teplé - fuj.

Obložené stoly vypadali hezky, ale dobroty nečekejte.

Jeden pokus o hraholky, ale ani je nedodělali.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Personál trochu rozuměl a mluvil česky. Mají rádi naše peníze ale jinak nic. Ani jedna upozorňující cedule v areálu hotelu nebyla v češtině. A to tam byli skoro všichi češi.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Parádní korály. Na želvy si musíte přivstat brzo ráno, pak jsou vlny a nejsou dobře vidět. Pěkná pláž.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Všude odhozené dlaždice, trubky, posekané křoví a bordel. V okolí bazénu prasklé dlaždice bez jakéhokoli zabezpečení proti úrazu. Zámková dlažba občas v dezolátním stavu. Nesvítí půlka světel a a tak v noci nevidíte kam šlapete.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Nechápu jak někdo může nechat tomuto zařízení pět hvězdiček. To nikdo nekontroluje v jakém je to stavu? Nemůže jim to nikdo sebrat?

Jediné co je pěkné je dětský bazén, sluzavky a parádní moře. Ale kdyby mohli, prodali by i to - za bakšiš.

Do Egypta už nikdy!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 106
z 152 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jana: nevim no :-) - 22. 7. 2016 10:45

Dobrý den, možná byste si mohli přečíst tzv. check in a chck out. na pokojích. Kdyby si někdo občas přečetl recenze, tak nikdy nemůže zůstat bez vody a jídla. Chytrý člověk si vždy něco malého přibalí. Jinak na to proč nedodělali hranolky je asi jasná odpověď shon a nedočkavost turistů. My je měli krásně křupavé. Je to asi sezonou a hlavním problémem je právě to, že zde je opravdu hodně Čechů a člověk si připadá jak v Kauflandu. Věčné stížnosti. My tento hotel máme rádi, v červnu je tu nádherně. A to že ti chudáci mají rádi naše peníze to je asi normální, ale my jsme takový škrti, že navíc nikdo nepustí ani korunu, tak se pak není čemu divit. My za pár dolarů měli vždy pití ve skle s ledem a mohli jsme pít celý den co jsme si přáli. Ono je to totiž o tom se nepodělat pro 24 Kč. V restauraci ho také běžně dáváte. Ano 5 hvězd to není, ale pod 4 bych nešla. Hotel je starší, ale my se zde cítíme dobře. reagovat

Zdeny: Re: nevim no :-) - 22. 7. 2016 11:20

Napsal jsem vlastní názor, aby ostatní věděli co je čeká. A mimochodem vodu jsme měli! reagovat

Jarmila: Mýdlo - 24. 7. 2016 11:35

Vůbec nechapu, že někdo čeká na mýdlo. To si snad vezmu z domova. No prostě češi. Pořád nespokojeni. reagovat

Zdeny: Re: Mýdlo - 28. 7. 2016 7:55

Své mýdlo z domova jsme samozřejmě měli. Jen poukazuji na služby v tomto pětihvězdičkovém hotelu. reagovat

Kis: Mýdlo? - 29. 8. 2016 23:28

No tak to už nemyslíte vážně, že byste si měli vozit mýdlo z domova do 5 hvězd hotelu, ale já jsem si neuvědomil, že vy jste přijeli ne do hotelu, ale do africké džungle. Pracovnice cestovky Jarmila a Jana vás ovšem přesvědčí, že musíte mít i svačinu a třeba i povlečení a několik doláčú denně na bakšiš, abyste dostal trochu žbrundy od amatérských pikolíkú. Příště jinam a je to. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání