Napsat recenzi

Pozor byl jsem okraden !!!!

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2015
Přečteno: 1 804x
Recenze se líbila: 510 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 9
  • Postel v rodinném pokoji ne přistýlka Postel v rodinném pokoji ne přistýlka
  • Postel v rodinném pokoji ne přistýlka Postel v rodinném pokoji ne přistýlka
  • Matrace min 10cm proležená Matrace min 10cm proležená

Hotel vybydlený, rodinný pokoj znamená jedna manželská postel a 2-3 ocelové postele s proleženými špinavými matracemi. Jídla celkem dost malý výběr ( na Egypt), ale chutné. Voda pro děti se musí nabírat z akva boxů - berte si lahve.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Neodpovídá vůbec 4*. Pokoje celkem špinavé, proležené matrace na dětských postelích. Postele tak 30 let staré ocelové. Byl jsem okraden v hotelovém pokoji a ze zamčeného hotelového trezoru mi byla ukradena větší hotovost. Viníka chytili, ale bez peněz. Hotel mi nabídnul vyrovnání cca 1/5 částky, pokud podepíšu mlčenlivost a změním zápis v policejním protokolu na to že jsem peníze ztratil a ne že jsem byl okraden. Odmítl jsem a požaduji náhradu na CK. Nevím vůbec jak dopadnu. Poslední dva dny v nervozitě, řešení policie ambasáda, hotel, pojišťovna a CK. Odjezd s 1 USD domů. Paráda. Dodnes nemám potvrzenou zprávu od policie.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Slabá, malý výběr, ale chutná. Kdo má rád kuřecí s rýží má celý pobyt o jídlo postaráno. Jídelna měla celkem špinavou podlahu od spadlých zákusků atd. Nikdo to moc neřešil.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Hotel vybydlený. 4 hvězdy vůbec ne. Při problému manažeři hotelu vše slíbí, pak otočí o 180 stupňů a nic nevyřešíte.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Super.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Egypt, poušť

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Od prvního dne jsem byl přesvědčen, že tady už ne. Potřetí v Egyptě a jasně to nejhorší ze všech. Nevěřte nabídce CK.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 106
z 151 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Iveta : vykradený trezor - 1. 6. 2015 12:00

To je děsný ,co se Vám stalo. A to Vám vykradli ze zamčeného trezoru? To ho vypáčili?? Nebo odkodovali Vaše heslo?? A opět zamkli,aby jste to hned nepoznal? Byl to zaměstnanec,nebo klient hotelu? Pokud zaměstnanec,tak ho ihned vyhodili?? (mohli Vám v tom případě dát jeho plat-když u sebe tu hotovost již neměl).. V jaké části hotelu jste bydleli? Číslo pokoje? Rozepište to prosím,zítra tam odlétám a nahnal jste mi obavy... děkuji Iveta reagovat

Zdeněk Šatran: Re: vykradený trezor - 1. 6. 2015 12:37

Trezor byl zakódovaný, odešli jsme na večeři a po návratu byly poškozené balkonové dveře a otevřený trezor. Viník byl Egypťan pracující v minulosti jako uklízeč. Týden před tím se ztratily věci v hotelu Sentido a tento člověk tam byl ubytovaný na 2 dny jako tady. V mobilu měl asi aplikaci na otevření hotelových trezorů. Pokoj jsem měl 5025. Pokud chcete další přesnější informace volejte 777 289 117, rád pomohu. reagovat

Zdenek: Re: vykradený trezor - 1. 6. 2015 15:01

Během večeře nám někdo vypáčil dveře a otevřel trezor pomocí aplikace v mobilním telefonu. Trezor nechal otevřený. Zloděj byl Egypťan, který se ubytoval na 2 dny v tomto hotelu. Stejně tak jako týden pře vykradl údajně hotel Sentido. Měli jsme pokoj 5025. reagovat

Lída: trezory - 1. 6. 2015 15:08

Zdravím...tak to je mi opravdu moc líto :-( ...zrovna vybíráme kam na dovču, u tohoto hotelu nás lákalo moře, no ale teď tedy opravdu nevím... Jinak k těm trezorům...Já taky nemám teda zrovna dobrou zkušenost ...z jiného hotelu tedy, ale my jsme si trezor hned napoprvé zablokovali, šla jsem na recepci...tam to nahlásila, klučina na recepci šáhnul pod pult, vzal velký svazek klíčů a šel se mnou na pokoj...otočil si trezor...našel příslušný klíč a otevřel...zabralo to i s cestou max. 10 minut.... no a od té doby si zamykáme věci pouze do kufru...do hotelového trezoru nikdy, po tom co jsem viděla a jak volně jsou klíče od trezorů k dispozici... Je to hrůza. tak ať Vám to dobře dopadne , Lída reagovat

Zdenek: vykradený trezor - 1. 6. 2015 15:13

Během večeře nám vykradli trezor na pokoji. Šlo asi o místního , který se ubytoval na 2 dny v hotelu. To se stalo i minulý týden na sousedním hotelu Sentido. Vešel přes balkonové dveře a aplikací v telefonu otevřel trezor, kde sebral pouze hotovost. Pasy tam nechal. Měli jsme pokoj v nejnovější části 50xx. Informace na 777289117. reagovat

Hanyna: Tento hotel je opravdu strašák dovolené - 1. 6. 2015 17:18

Souhlasím, toto je opravdu nejhorší hotel, který jsme v Egyptě viděli. Problémy jsou tu se vším, né jen se zloději. Kupte si jiný zájezd a sem opravdu zatím nejezděte. 4 hvězdy to opravdu nejsou....a upřímně nám je líto pána kterého okradli. Držíme palce, ať Vám to dobře dopadne. My jsme si taky přijeli odpočinout, ale nějak nám to na stavbě nejde:)) Jediné co je zde nádherné...je to moře a pláž, ale to je trochu málo, nato že tu musíte žít.... reagovat

Baška: my sme boli spokojní ... - 14. 6. 2015 13:56

Tento hotel sme navštívili v 06/ 2013 a taktiež 06/2014 nakoľko sme boli spokojní. Je pravda že zariadenie hotela nie je nové, ale predsa nejazdíme na dovolenku kvôli pekným skriniam alebo posteli. Že vlezú mravce do izby? Jašteričky na chodbách? no boože- ste v Afrike! TOP je more a pláž... zátoka AbuDabbab je úchvatná. Ľudia ubytovaní v iných hoteloch majú v ponuke zátoku AbuDabbab ako fakultatívny celodenný výlet v sume cca 35dolárov. Počas celej dovolenky sme oba roky pozorovali korytnačky ( je treba vedieť, kde ich hľadať. Veľa ľudí si mylne myslí že ich nájdu na koráloch po kraji zátoky, ale carrety sa práve pasú na trávičke, ktorá rastie na dne v strede zátoky. PROSIM- NEDOTYKAJTE SA ICH !!! POZORUJTE OČAMI ! ) Čiže korytnačky tam boli den čo deń, oba roky. S Dugonom tzv. morskou kravou sme sa stretávali iba v roku 2013. 2014 sme ju bohužiaľ už v zátoke nevideli- aj vieme prečo. Ľudia sú ako šialení - chytali ho, plávali za ním ako besní, štuchali Goprami na tyčke... choré. Ani sa nečudujem, že sa tam Dugon prestal chodiť krmiť! Jedla v jedálni dostatok, v 6.mesiaci sme ani nečakali v radách, neviem ako potom v sezone. Každý večer sa grilovalo niečo čerstvé rybacie na terase, sladkosti uplne luxusné... Naozaj sa na nič zlé nepamätám. Inak more TOP, korále najkrajšie aké sme po 6.návšteve egypta videli. Ja by som sa vrátila... Čo sa týka vykradnutia :( Je mi to ľúto... Bola to asi hlupa nahoda, ale riešenie hotelu sa mi teda vôbec nepozdáva vhodné! Chceli vám preplatiť 1/5 sumy, ktorá vam bola ukradnutá?! To si robili snád srandu? Hanba im veru... Držím palce nech z CK niečo vymôžete. :( reagovat

kawa: Malikia - 21. 6. 2015 21:46

Do Malikie jezdíme rádi,neřešíme že se tam ted staví aquapark,nekdy se to udělat musí a jejich tempo je typicky egyptské,i když sem měl někdy pocit,že tam staví Metrostav jako vedlejšák k Blance,takže takový šlendriám můžeme pozorovat i u nás a ne pomlouvat že Egyptané jsou neschopní. Je to zkrátka jiná země ,jim by se u nás taky ledacos nelíbilo.Byli jsme tam pětkrát a určitě ne naposledy,preferujeme moře a to je tam bezkonkurenční.Ted jsme tam byli 17-29 června,právě v době ,kdy byly vykradeny čtyři pokoje,mluvili jsme s lidma,kteří byli jedni z nich,určitě to byla nepříjemná situace,ale peníze dostali všechny zpátky ,jako i další dva pokoje...... reagovat

Zdenek: Okradení - 22. 6. 2015 7:56

Ano máte pravdu, zůstal jsem jako jediný bez náhrady škody protože mi nabídnuli podstatně nižší částku, kterou jsem v trezoru měl. Manažer hotelu prohlásil, že dva dny před odletem jsem nemohl mít tolik peněz. Peněz jsem tam měl více než ostatní, ale když jedete se 3 dětmi do Egypta, tak nepojedu přece bez prostředků. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání