Napsat recenzi

Kamaráda bych sem nikdy neposlal

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 1 301x
Recenze se líbila: 558 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Jednání personálu arogantní a nadřazené, vyžadují stále jen bakšiš, ale nic navíc neudělají. První moment -velké zklamání a lítost, že Exim může takový hotel nabízet a ani neodpovídá prezentovaným 4 hvězdám.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Nábytek již má něco za sebou, na pokoji nebyl ani koš na odpadky, nesvítila světla, nešel telefon ani lednička a to ani po urgování oprav. Jediné osvětlení ložnice, dvě malé lapičky na nočním stolku ale z toho byla funkční jenom jedna.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jediné co bylo dobré byla strava a hodně ovoce. Servis stravování ale katastrofální, vzali jste si talíř a jak ve školní jídelně jste stáli frontu, takže maso bylo teplé ale než jste se probojovali k příloze, bylo již studené. Výdej pouze u malého pultíku a to při obsazenosti hotelu - k a t a s t r o f a !!!!!!!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Fit centrum mělo být do 20.00 hod. zdarma, bohužel druhý den nám sdělili, že podmínky inclusiv se změnily a poplatek za fitko 50 eur. Kulečník 7 eur na hodinu, deska zlomená, tága ohnutá - nedá se používat. Personál a služby byly nejhorší co jsem viděl a to jsem již v Egyptě byl 4 x.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Jediné co bylo super, pláž a želvy, které jsou zde jen brzy ráno a musíte si přivstat v 05.00 hod. Plážový bar - pokud se o baru dá hovořit katastrofa, pivo točí do 1 do pohárku na kávu o obsahu 1 dcl. Bar u bazénu-z jednoho je odkládací prostor a přitom by byl tak krásný a ten druhý nebudu ani nic psát, nikdo tam nebyl a ani se tam nedalo sednout.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

mimo spálené trávy a malinko zeleně nic. Chodníky po hotelu v katastrofálním stavu a tak se je teď rozhodli předělávat.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Velké zklamání, hotel jsem si vybíral dle recenzí a s kolegy jsem se shodli, že je musel psát někdo kdo zde byl poprvé, jinak to není možné, hotel potřebuje celkovou rekonstrukci. V hotelu slyšíte pouze češtinu, slovenštinu a polštinu, jiné jazyky minimum. Je to hotel pro chudé z východu jak sami říkají.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 106
z 151 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Katarina: plne súhlasím s pánom, neprehaňal - 25. 6. 2013 21:16

okrem toho, že pán mal absolútne vo všetkom pravdu, nepreháňal ani v jednej vete, je potrebné dodať, že naše, slovenské cestovky, tento hotel ponúkajú ako 5*. tak to je už dosť čo povedať. A to bol asi dosť zdržanlivý v komentároch, inak by asi negatívna recenzia bolo vymazaná, čo asi aj bude.... tiež sme hotel vyberali na základe pozitívnych recenzií, ale čo už ak tie negatívne nebudú uverejnené´? Nebudem preháňat, ak uvediem že 8 Ľudi z 10 mali zmiešané pocity a ostatní 2 ľudia boli v Egypte po 1x. reagovat

Jarka: Re: plne súhlasím s pánom, neprehaňal - 2. 11. 2013 13:45

Milý pane, nevím co Vás k tomu vede, ale hned na začátku pomlouváte veškerý personál, což není vůbec pravda. Nikdo tam není arogantní a nikdo si nedovolí vyžadovat bakšiš a riskovat zaměstnání. Všichni jsou příjemní a úslužní a vezmou si jen to co dáte. Byla jsem v Egyptě již 9x a na tomto hotelu 6x a už bych jinam nejela. Je to pro ty, kteří si chtějí užít a vychutnat nádherné moře a slunění na lehátku v menším hotelu. Souhlasím s tím, že doporučuje 7 z 8 recenzentů. Nenechte se odradit lidmi kteří hledají na všem chyby. Přeji všem, kteří si vyberou tento hotel, hezkou dovolenou. reagovat

ivcakys: Re: Re: plne súhlasím s pánom, neprehaňal - 28. 11. 2013 15:27

Já souhlasím s Jarkou, protože má naprostou pravdu. My Češi jsme totiž hrozný. Nemyslím tím samozřejmě všechny včetně mě, protože když se podívám jak někteří "cestovatelé" napíší, "že snídaně..." byly pořád stejné, chtěla bych vidět co snídají doma. Já například snídám každé ráno kávu, bílou activii s banánem a někdy bez banánu. Tak nevím na co si stěžujou... to mě naprosto štve. A pak vracejí "roznimrané" nedojedené talíře a chovají se povýšeně. To jsem se letos přesvědčila na Kapverdách a někdy se stydím promluvit. Chování našich turistů je děs a běs. Ať sedí doma na zadku a nikam nejezdí. Já si jedu na dovolenou odpočinout, stačí mi čistá postel a jestli je nábytek starší nebo luxusní tak na tom svět nestojí. Turisti už si to konečně uvědomte a dívejte se na svět normálním okem! Ivča reagovat

Evik: žádný luxus, nízká cena - 30. 8. 2016 1:27

Jo tak, když doma snídám jogurt s banánem, tak platím 1OKč, když spím někde na ubytovně, tak platím 25OKč. Takže tomu humusu musí odpovídat cena, např. 8 dní 6 tis. Větší cenu to nemá. Nízkonákladovka za pakatel a špinavá ubytovna s nehygienickým stravováním je zadarmo drahá. To jenom, abychom si rozuměli a nedělali jste z lidí blbce. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání