Napsat recenzi

Hotel s dobrým potenciálem, ale...

Recenze hotelu Caribbean World Resort Soma Bay ***** (Egypt - Hurghada - Soma Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2022
Přečteno: 1 151x
Recenze se líbila: 78 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Do těchto kelímků se tu běžně točí pivo Do těchto kelímků se tu běžně točí pivo
  • Toto míchátko je standard v pětihvězdičkovém hotelu Toto míchátko je standard v pětihvězdičkovém hotelu

Nevím sice, jestli počty hvězd v Egyptě hotely vyhrávají v nějaké loterii, ale tohle rozhodně na pět hvězd nebylo ani náhodou. Například Alibaba se čtyřmi hvězdami má mnohem lepší služby. Budete se tam cítit komfortněji a pohodlněji.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Ubytovací domy jsou z venku hezké a

zahrada a bazény jsou také hezké, ale třeba na zatemňovací závěsy na pokoji jsem se štítil sáhnout, jak byli špinavé. Ty je

od prvotního pověšení nemohli nikdy prát. Sprcha zadělaná vodním kamenem až běda. Ještě to z ní sice trochu teklo, ale

na pětihvězdu katastrofa. Totálně nefunkčí systém karet od pokojů. Hlavně z kraje nám neustále přestávali karty otevírat

pokoj a já vždycky musel jako blbec běhat takovou dálku na recepci, aby mi to znovu nahráli a my se dostali na pokoj, to

opravdu sakra zkazí zážitek. Stále nám opakovali, že ty karty nesmí přijít do kontaktu s elektronikou a my si na to od

druhého dne sakra dávali pozor a stejně to bylo prd platný. hlavně tu kartu vlastně nemáte kam uložit, třeba když jdete na

pláž a dost to znepříjemňuje život. Loni na Mallorce jsem to nosil normálně v pouzdru na telefon, samořejmě i s tím

telefonem, a nikdy nebyl jedinný problém...

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Já si vybral vždy, ale ženě tam mo nechutnalo. Děti tam byli skoro jenom o pizze, ta byla jejich záchranou. :-D Nic nebylo osolené, vše se muselo minimálně osolit, něco i opepřit, aby to mělo nějakou huť. Třeba loni na Mallorce jsem každý den jedl rybu a byli tam skvělé, tady jsem měl asi dvakrát a nadšen jsem z toho tedy rozhodně nebyl. Ženě na Mallorce také chutnalo více.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Personál až na "barmana" z Jamaica baru suprový a usměvavý. Pro pití třeba od

bazénů ale dost daleko a když vám v té Jamajce pivo natočí do malého papírového kelímku na kafe, protože si to berete s

sebou, tak to je dost na zabití... Neustálý nedostatek kelímků a v jídelně skleniček na pití. Kolikrát dobu čekáte, než z

kuchyně donesou umyté a to jsme tam nebyli v plné sezóně!!! Kelímky ošumtělé a popraskané, fakt prasárna. V té mnou už

zmíněné Alibabě jsme byli před třinácti lety a nádoby na pití si fakt nepamatuju, ale nejsem si vědom jakýchkoli problémů.

Navíc jsme si tam tehdy na spoustě míst z postmixů mohli točit sami, což bylo super. Kelímky loni na Mallorce ve čtyřhvězdě

měli úplně jinou kvalitu a úrověň. V hlavní jídelně k porcelánovému šálku s kávou dostanete na zamíchání místo lžičky

dřevěnou tyčku, to vám u nás nedají ani v nádražní čtyřce. Sice nejsem žádnej fajnovka, ale myslím si, že na pětihvězdu je

to dosti trapné. Zákusek pak musíte jíst velkou vidličkou, nebo lžící, podle toho, co vám tam zbude čisté. V prvním bazénu

od recepce by raději místo toho trapného Fish Marketu, do kterého stejně téměř nikdo nikdy

nechodí a hlavně přes den je tam úplně plonkovej, měli raději udělat vodní bar, kterej tam chybí a tam by sednul jako prdel

na hrnec. Asi by se někde poblíž Jamaica baru a bazénů hodila i toaleta. Hotel to je s dobrým potenciálem a dal by se z

toho celkem lehce udělat fakt super hotel, ale to by na tom asi místní majitel musel mít zájem. Opravdu jsme nepochopili ty

superbombastické recenze tohoto hotelu. Shodli jsme se na tom s více klienty a dokonce i s animátorkami. Nechtěl bych tedy

vidět a zažít ty hrůzy, oproti kterým někteří lidé tento hotel tak vychvalovali...

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Moře krásné a opravdu jsem plaval nad

korálem mezi rybkami, jako kdybych plaval v nádherném akváriu a objevil jsem kousek od pláže i ty krásné obrovské želvy a

mnoho dalších zajímavých a fascinujících živočichů, takže z tohohle jsem byl naprosto nadšenej, ale to není zásluha hotelu,

jen jeho štěstí, že leží u tak nádherného kousku moře. Písek na pláži jemný čistý a pozvolný vstup do moře. Opravdu vhodné

pro děti a boty do vody tu opravdu nejsou potřeba.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

V okolí hotelového resortu jsou další dva hotely, poušť a moře. Zahrady v resortu hezké a udržované.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Abych to shrnul. Kdybych se měl rozhodnout znovu, tak kvůli tomu krásnému

moři a životu v něm, který tam je na dosah ruky k vidění bych tam jel znovu, ale kvůli komfortu a pohodlí určitě ne. Ta čtvrtá hvězdička je díky tomu moři, jinak bych dal tři. Moře samotné je tu ovšem za pět hvězd. Jo a

Wi-fi na recepci je katastrofa a ta placená, taky žádnej zázrak, někdy jde a někdy ne.

Ještě malý dovětek, pokud jste někdo v posledních letech byli na delfíní šou na Mallorce, tak tady na ni fakt nejezděte,

budete zklamaní...

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 59
z 78 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání