Napsat recenzi

Nečekejte kvalitu v ničem

Recenze hotelu MinaMark Beach Resort & Spa **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Přečteno: 1 063x
Recenze se líbila: 381 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • To co je vidět je celá plocha bazénu. Je 24 hodin a jak je vidět - život zde není. Ono taky ani není na čem sedět. vše schováno před hosty. To co je vidět je celá plocha bazénu. Je 24 hodin a jak je vidět - život zde není. Ono taky ani není na čem sedět. vše schováno před hosty.

V tomto hotelu jsem byla poprvé a stoprocentně i naposledy. Nejsem zhýčkaná ani vybíravá v jídle. Jezdila jsem na dovolené i pod stan a byly super. Neočekávala jsem luxus, ale naopak ani takový "hnůj". V hotelu je z 90% pouze ruská klientela. Popisovat, jak se chovají asi nemusím - řev, bordel kolem sebe, co jim spadne, nechají ležet (kelímky od limonád, tácky apod.) no a večer litry a litry alkoholu a tomu odpovídající zábava. Po večeři si na chvíli sednete ven, pokud ještě máte kde... všechny stoly obsazují a rezervují Rusi. Večerní program zaměřený rovněž převážně pro ně a jejich rozpustilé neutišitelné a křičící děti. I když se animátoři hodně snaží - s touto klientelou nemají šanci. Padne 22.00 hodina a personál vám začne sbírat židličky pomalu pod zadkem a aktivně skládat stoly. Konec zábavy. Pak můžete jen k jednomu baru, který zavírá ve 24 hodin, ale který je stejně plně obsazen většinovou klientelou.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Když jsem přijeli, ubytovali nás v pokoji v nějaké staré tmavé budově úplně mimo hlavní hotel. Když nám do třetího patra vynesla obsluha kufry a odemkla pokoj, myslela jsem, že snad spíme v pokoji charitativní organizace. Pokoj tmavý, jedno okno, balkon žádný a z okna jsme viděli na zeď další budovy. Naštěstí jsem se ozvala, vrátila se na recepci a chtěli jsme jiný pokoj. Tak jsme jej dostali. Ten už byl ucházející, světlý, čistý a s balkónkem. Asi zkoušeli, co vydržíme. Pokud se vám to stane, braňte se. Úklid byl perfektní. V pokoji ale bylo vidět, že už je nějakých pár let používán stejný nábytek.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Pokud nejste moc vybíraví, najíte se. Ale jídlo se stále opakuje. Co se nesní v poledne je k večeři. Pouze doplněno o nějaké jedno nové jídlo a nějaký nový salát.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Obsuhujících příjemných číšníku spočítáte na prstech jedné ruky. Na jednu stranu se jim ani nedivím... viz klientela. Na recepci se domluvíte pouze rusky nebo anglicky. Česky to nezkoušejte, budou na Vás koukat jak kráva do kopce. Neumí ani slovo.

Bar na pláži otvírá až v 10:00 ráno a zavírá tuším v 17:00. Veškeré nápoje v celém hotelu nabízejí kromě čisté vody ještě pepsi colu, fantu a nějakou citronádu - ani jedno se nedá pít a se značkou pepsi nebo fanta to nemá nic společného. Je to přeslazený sirup se sodou. Káva z automatů je rovněž katastrofa. Naše benzinky nabízejí mnohem chutnější. Je zde vidět, že se šetří na všem. V restauraci na pláži se každý den vydávájí nějaké zapečené bulky - jakože malé občerstvení. Nejenže si vystojíte frontu, ale v podstatě nakonec dostanete zapečené to, co se nesnědlo ke snídani (salámy, sýry, nějaké zbytky masa smíchané se zbytkami salátu). Není to ani moc chutné.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pláž je malá. Vstup do vody je přes drobnější a větší kameny velikosti makadamu. Nebo můžete po molu a po schodech do větší hloubky - my chodili jen tam. Lehátka mají sice podušky, ale i na nich se podepsal čas - roztrhané, zašlé. Lehátka samotné jsou z těžšího dřeva a pěkně se s nimi nataháte, když je chcete otáčet podle slunce. Na pláži abyste byli už tak v 6 ráno a obsadili si lehátka, protože v 8 už si lehnete jen daleko od vody - vedle cesty z pláže do hotelu. Vše už má obsazeno většinová klientela. Moře je krásné a čisté - i když jednou se nám stalo, že tam plavaly kelímky a nějaké papíry.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Ještě se chci zmínit o bazénu v hoz´telu - neskutečně malý na kapacitu hotelu. Řekla bych přímo mini. Pár lehátek okolo - u bazénu jsme byli jen jednou. Po dvou hodinách utekli, protože nejen že si ani nezaplavete, protože ruské hrající si děti Vám to svým cákáním a skákáním do vody nedovolí, ale je to přesně 7 temp a jste na druhé straně - myslím na délku. Na šířku je to 5. Pokud se vás sejde v bazénu 10 najednou, ani nemá smysl plavat. Opravdu mini bazének. Voda moc čistá taky nebyla i když se ji snažili čistit. Co ale bylo úplně nejhorší byl nějaký "sladký "zápach" , který se linul přímo u bazénu a to tak silný, že se opravdu nedalo vydržet to čichat.

Vyjdete z hotelu a jste přímo ve městě. Tam je rušno a zejména v noci. Místní lidé si vás buď nevšímají nebo obchodníci zdvořile zvou do svých obchůdků. Nestalo se nám, že by nás někdo tahal za rukáv, jak to někteří popisují. Místní lidé příjemní a přátelští. Nemusíte mít strach vyrazit do ulic, jak se to píše v tisku. Dokonce ani v bočních uličkách se nám nic nestalo a nikdo si nás nevšímal. Aspoň jsme si udělali obrázek.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Hurgháda je zajimavé a pěkné město. Určitě je zde spousta hotelů, na které se dá vzpomínat hezky. Minamark bohužel mezi ně nepatří.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 28 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání