Napsat recenzi

Zatím nejhorší pobyt v Egyptě.

Recenze hotelu Le Pacha Resort **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 708x
Recenze se líbila: 451 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V Africe už jsme byli poněkolikáté, ale nyní poprvé to byla přímá konfrontace s místními, s těmi, kteří z vás nemají ani libru/dolar/euro. Rusové téměř zmizeli a ubytovaní na hotelu jsou především místní - Arabáši. A zatímco personál hotelu je milý, protože to má v popisu práce a občas z někoho dostanou nějaký ten bakšiš, tak ubytovaní Arabáši jsou ukázkou neomalenosti. Evropanům dávají najevo, že oni jsou tu doma. Být s nimi v bazénu je utrpení. Jsou hluční, koupou se v tom čem přišli (tím dost trpí kvalita vody), a neberou ohledy (třeba na tobogánech a při dojezdech do bazenů).

Samotná kapitola je jejich stolování. Evropské prase by při stolování nenadělalo tolik bordelu jako oni. Po jejich najedení se musí přijít úklidová služba, většinou až 3 lidi a stůl a okolí stolu musí zkulturnit. Víc jídla než v Arabáších zůstává na talířích, stolech, ale hlavně pod stolem a v jeho okolí.

Hned první den nám bylo po chvilkovém opuštění bazénu odcizena osuška a opalovací krém. Následně už jsme si u bazénu nenechávali vůbec nic a pořád jsme byli někdo u svých věcí.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Ubytování celkem v pohodě, pokoj standardní i když je vidět, že nejlepší léta už má za sebou. Měli jsme mít 2 přistýlky. Po přidání jedné, tvrdili, že se 4 na tom vyspíme, když to srazíme s postelí. Že bychom se tam vyspali i v pěti. Trvali jsme na druhé přistýlce, která byla následně dodána (malé rozkládací lehátko a na něj položena velká matrace)

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Jídlo nebylo špatné, ale více méně pořád to samé, člověk musel dost kombinovat, aby si nějak rozšířil nabídku. Dost sladkostí a různého pečiva. Dobré nápoje (džusy, voda, cola, sodovka ...). Stolování a neomalenost místních je něco příšerného, pro Evropana skoro děsivého.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Vybavení standardní, stará televize, fén, trezor, hlučná klima. Personál milý.

2 bazény, které byly skvělé (děti se vyřádily), pokud by je neokupovali místní s jejich neomaleným chováním. Večerní program.

Bary v jednom z bazénů a na pláži.

Provoz tobogánů dost omezen, na 4 hodiny denně (11-13 a 15-17 hod.). Mezi 17-18 vás vyženou z bazénů s tím, že se budou bazény čistit. U moře podobné, po páté hodině vyhání ochranka lidi z moře.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž písčitá hned u hotelu, po vstupu do moře začínají po 2 metrech velké kameny - bez obuvy je chůze v moři dost otravná a nepříjemná. Zvažování dna je pozvolné, takže než se můžete položit na vodu a neomlátit se o kameny pod hladinou, tak pár kroků musíte udělat. Jinak moře průzračně čisté.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Doleva a doprava jsou další hotely, ale oddělené pletivem. Hotel je na hlavní rušné třídě.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Být tohle naše první dovolená v Africe - Egyptě, tak už se sem nevrátíme. Ale víme, že tu může být i lépe, tak snad ještě někdy... Ale ne v Le Pacha!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 60
z 89 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání