Napsat recenzi

Le Pacha resort

Recenze hotelu Le Pacha Resort **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 311x
Recenze se líbila: 397 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkový dojem z dovolené v hotelu Le Pacha je tem, že všem, kdo by chtěli nebo by jen uvažovali strávit dovolenou v tom to hotelu, tak jen na vlastní nebezpečí a nebo ten, kdo by chtěl vyhodit těžce vydělané peníze z okna.

Nabídky cestovních kanceláří o kvalitě tohoto hotelu uvádějí nesprávné informace a navíc je zkreslují.

1.V tomto hotelu byly okradeny dvě České ženy cca o 600 Egyptských liber. Je nutné si dávat pozor na své věci.

2. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali potéto nebohé turistce poplatek 10 Euro.

3. Dejte si pozor na pokojový bar !!! Budou Vás nutit zaplatit ikdyž jsem nic nevypili!!!!

DOPORUČENÍ Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI - KDO MÁ TROCHU ROZUMU A CHE NAVŠTÍVIT EGYT TAK V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ DO TOHOTO HOTELU,PROTOŽE Z VÁS OKRADOU A UDĚLAJÍ DOJNOU KRÁVU!!!!!!!!!!!

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Ubytrování v hotelovém pokoji vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Ubytování odpovídá maximálně dvěma hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.

1.Vybavení pokoje je zastaralé

2. Postel na které se nedalo spát, přežít však ano.

3. Koupelna je vyspárovaná nějakým amatérem a málo udržovaná

4. V sousedství hotelu cca 20m je umístěná čistička odpadních vod s dmychadlem. to permanentně během pobytu vytvářelo silný hluk o nízkých frekvencích, což narušovalo pohodu pobytu a zejména spánkovou pohodu.

5. Úklid pokoje nebyl prováděn hotele do doby, než byl požádán hotelový personál, aby úklid prováděl. Úklid byl prováděn tak, že vlastně nebylo uklizeno. Pouze ustlaná postel, ledabyle vytřeno, občas umyto i WC. Všude prach, písek atd. Důležité je že chtěli stále bakšiš.

5. v prostorách v komplexu hotelu byly občas na zemi odpadky

6. V komplexu hotelu byly chovány kočky, jejichž exkremety občas silně zapáchaly, když jste se šli stravovat nebo jen tak procházet.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Stravování v hotelovém komplexu vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Stravování odpovídá maximálně třem hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.

1. Rozmanitost stravy se stále opakovala, tzn. stále jedno a to samé

2. Malý výběr ovoce, pouze fíky, hrušky,pomeranč, občas banán

3. Kuchařský personál a číšníci se snažili vše udržet v čistotě.

4. Nicméně je třeba říci, že každy si mohl vybrat.

5. Na této stravě se dalo přežít

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Služby hotelu lze hodnotit pouze třemi hvězdami a ne čtyřmi jak uvádí nabídka cestovních kanceláří a to s přimhouřenýma očima.

Personál byl vcelku usměvavý, sem tam ochotný( hlavně za bakšiš), ale hlavně unavený.

1. Při odjezdu - místní pikolík mi chtěl zabalit kufry a přitom na mě za to vyžadoval 8 USD. Zeptal jsem se ho jestli se nezbláznil, že za 8USD si mohu koupit celou roli.Ten samý pikolik rozbil české turistce a ještě před ní její kufr. Řekl jen "sorry" pokrčil rameny a odešel a zanechal všechny v údivu nad jeho jednáním.

2. Dejte si pozor na pokojový bar (ledničku). S přítelkyní jsme vypili dvě láhve vody z tohoto minibaru s vědomím tohoto, že máme každy den k dispozici láhev pitné vody na osobu, jak nám při příjezdu sdělil agent cestovní kanceláře. Samozřejmě, že hotel nám nikdy tyto láhve nevydal, a to ani když jsme jeli na celodenní výlet do Luxoru. Dostali jsme svačinu, která nebyla poživatelná a vyhodili jsme ji za rohem do popelnice a k pití jsme dostali kažý dvě pitíčka. Takže nakonec chtěli zaplatit tyto vody z minibaru. Šlo pouze o princip z mé strany. Delegát cestovní kanceláře se nás vůbec nezastal, nejadnou neuměl česky. Anglicky mluvil o to , že o ničem neví a navíc nás doprovází pouze na letiště. Když jsme volali delegátovi, který nás ubytovával, tak nebyl k sehnání, ač tvrdil, že můžeme volat kdykoliv. Po půlhodinové hádce jsem byl nucen, abychom mohli v klidu odjet z tohoto domu hrůzy zaplatil 3 Eura. (Jinak v obchodě láhav vody stojí 3LE což je asi 50 E centů). Směšné.

To samé chtěli i po české turistce, kterou obvinili, že vypila nějaké nápoje a poté je doplnila jiným druhem. Opět další dohady a hádka.

3. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Jediné co na této dovolené zanechalo celkový pozitivní dojem z Egypta je pláž a Rudé moře.

1. Pláž byla relativně čistá, i když sem tam se nalezl nějaký odpadek. Hlavně nedopalky cigaret.

2.Lehatka odpovídala stáří, ale nerozpadly se.

3. Podložky na lehátkách by zasloužily výměnu. Bylo na nich znát jejich nadměrné používání a opotřebení

4. Plážové osušky a jejich servis byl bez problému až na to že některé osušky byly potrhané a občas i dojkonce špinavé

5. Slunečníky odpovídaly stáří. Některé byly vybaveny elektrickým svítidlem, často nefunkčním. Přívod elektřiny byl obnažen. Zřejmě Egyptské předpisy o bezpečnosti u el.zařízení jsou jiné než v Česku.

6. Kvalita vody a moře byla vynikající.

7. Plážový bar fungoval. Úroveň lze hodnotit standartními dvěma hvězdami. Nic více.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Centrum Hurghady. Co více říci. Je to Afrika. Špína, prach, smrad, a otravní agresivní trhovci, kteří se Vás za každou cenu snaží obrat o těžce vydělané peníze za padělky.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Celkový dojem je takový, že každý egypťan z Vás chce vytáhnou co nejvíce peněz. Při nákupu to není příjemná hra ale tvrdá agrese za strany obchodníků, kteří z 95% nabízejí padělky. Obrat se Vás snaží i hotelový personál i cestovní kanceláře a co je politování hodné i České CK a to bez okolků nabízejí předražené zájezdy až 40 % než místní CKa přičemž tvrdí, že cestovní pojištění uzavřené v CK neplatí v případě, že pojede na výlet s jinou CK. Je to lež a klamání zákazníků. V obchodních podmínkách pojišťovny nic takového není. Všichni se Vás snaží ohromit, kolika řeči umí, ale zdání klame. Prodejci umí několik vět pěti jazyky – rusky, anglicky, německy a polsky. Když neuděláte obchod, tak nadávají. V žádném případě se nenechte nalákat do obchodu a hlavně do malých a neznámých prostor. Mluví strašně rychle, že jim ani není rozumět a věty skládají z několika různých jazyků. A když jsou v úzkých tak najednou nerozumí, pouze arabsky a to včetně delegátů od CK zejména od CK *****.

Na závěr: byli jsme, viděli jsme, přežili jsme a už do Egypta nepojedeme.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 60
z 89 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání