Napsat recenzi

Katastrofa a velké zklamání

Recenze hotelu Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh ***** (Egypt - Hurghada - Sahl Hasheesh)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 13 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 9

Velké zklamání. Otřesná zkušenost. Nulový zájem pomoct ze strany delegátky. Neřešili jsme prach ze stavby pod okny, ani staré vybavení , věčně protékající WC, ale chování recepčníjo a místního delegáta při odjezdu nás celkem hodně zklamalo. Vyrukovali na mne s neuhrazenym účtem ,kdy jsem neuhradila alkohol ze dne 20.4. 2024. Ale s manželem jsme na dovolenou dorazili až 22.04.2024. Na nějakém jejím účtu byly dvě cizí jména a k nim připsání mé jméno. Nějaký podpis , který nebyl můj ,což jsem se snažila doložit dle podpisového vzoru v pase i datum mého příjezdu. Tento doklad mi nechtěli nechat ani ofotit až po delším dohadování mám foto. Vyhrožováli mi ze mě nepustí zpět do autobusu, kde už jsem měla věci a měli jsme odjet na letiště. Bylo štěstí, že některým cestujícím v autobuse bylo divné že mě tam drží víc jak hodinu a přišli zjistit situaci. Nepomohli žádné pádné argumenty - zaplať jinak autobus neodjede. Delegát řekl doslova váš problém že letadlo uletí. Mladý manželský pár v autobuse udělal sbírku aby mi pomohli uhradit smyšlený dluh a aby mě pustili do autobusu. Všem moc děkuji I za podporu. Delegátka na místě nebyla a přes telefon nevyřešila nic. Se mnou se ani následně nespojila. Vše včetně ofoceného dlužného dokladu a následného dokladu o uhrazení se stížností předávám na cestovní kancelář.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Staré, špinavé,hodně prachu ze stavby pod okny. Dost často i hluk zbíječky.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Nic moc , bez chuti, stále stejné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Nic moc vybavení. Nějaký respektování že dáte na dveře nerušit , není respektován. Vidina bakšiše za úklid je důležitější.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Moře je pěkné i pláže.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Pěkná procházka po promenádě.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Recepční , delegátka hotové neštěstí.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 34 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

zkušený cestovatel: Nedejte se ! - 29. 4. 2024 22:28

Proti praktikám tohoto typu na místě nezmůžete bohužel téměř nic, "vraťte" to ovšem té delegátce, případně celé CK ! Předpokládám, že delegátka je česká občanka, která se občas musí vrátit do ČR /už kvůli obnovení víza/ a podáte-li na ní podnět k prošetření, např. za spoluúčast k Vaší finanční újmě, zažije pár nepříjemných chvil a jí samé to způsobí další náklady. Nesmíte ji pochopitelně přímo obvinit ze spoluúčasti, ale pouze dát podnět k prošetření, zda se nedoupouští něčeho nezákonného, pokud Vám není ochotna pomoci. Delegátka téměř jistě nebude zaměstnankyní té pořádající CK (a pokud ano, odpovědnost se přenese), potom bude mít špatnou pověst a v lokalitě si již "neškrtne". Neučiníte-li nic, jen zvýšíte riziko obdobných praktik i vůči jiným zákazníkům. reagovat

Zdenka: Katastrofa - 30. 4. 2024 5:59

Je to otřesný případ, co si oni dovolují. Já bych asi, pokud delegát nefunguje, volala policii. Myslím, že by je tyto praktiky rychle přešly. Jiná věc by byla, jestli by policie byla objektivní. reagovat

Monika: Re: Katastrofa - 30. 4. 2024 7:46

Máte pravdu nevím, jak by byla policie objektivní. V každém případě jsem se toho dovolávala u místního delegáta ať ji zavolá, že se mnou nemohou jednat jako se zlodějem, ale ten se jen ušlibnul a mávl rukou.Na otázku proč se mi nesnaží pomoct, vždyť přece ví od kdy tam jsem i to že to není můj podpis a další věci mi odpověděl no jo vím, ale manager řekl ,že musíte zaplatit. A na dotaz proč nekontaktuji ty dvě osoby na tom účtě napsané, kde je u nich uvedené i číslo pokoje mi odpověděl oni už v Česku. Neskutečná bezmocnost..... reagovat

Monika: Proč se neuveřejňují mé odpovědi k reakcím ? - 30. 4. 2024 9:52

Snažím se odpovídat na reakce a reagovat na to proč jsem např. nevolala policii a příspěvek se na chvíli objeví a pak zmizí. Proč? reagovat

Ivan: možná jste se strefila.. - 30. 4. 2024 10:30

Ano, buď Váš text obsahuje nějaké nevhodné slovo, přesnou ID té problémové cestovky nebo konkrétní jméno... nebo se to jen nehodí "do krámu" provozovateli webu. S policí v cizí zemi se raději nezaplétat, stejně jako u nás mají hranici, co je trestný čin a co jen přestupek... tyhle praktiky jsou založené na tom, že většina raději zaplatí /bývá to 20-25 USD/, než aby měla problémy s včasným dostavením k odletu - chartery prakticky nikdy nepřebookují letenku na jiný spoj, to řešení návratu vždy vyjde podstatně dráž. Dejte na radu ad 1. komentář - spousta jiných portálů nemá problém s plnými názvy CK a ni konkrétními jmény osob, pokud je přímo neobviníte, Jistě máte na tu delegátku alespoň tlf.číslo a řadu příbuzných či známých, kteří ji budou opakovaně kontaktovat se žádostí o stanovisko... reagovat

Ivan: spíš systémová chyba, ale možná i trefa do černého - 30. 4. 2024 10:46

Ano, zkuste nepoužívat volbu "reagovat", ale raději vždy nový komentář. Možná, že Váš text obsahuje nějaké nevhodné slůvko, přesnou ID té mizerné CK nebo jméno konkrétní osoby - divné je ti to, že počet komentářů nesouhlasí se skutečností (ale to mají špatně i u načítání počtu přečtení /a již docela dlouho/). S policií cizích zemí se raději nezaplétat, tyhle praktiky jsou založené na tom, že požadovaná částka je tak malá, že se jim to nevyplatí řešit... a úředník se jen nakrkne a bude dělat problémy i stěžovateli ! Ty částky, vždy jde o max. 50 USD, jsou záměrně voleny tak, aby bylo jednodušší zaplatit, než řešit náhradní dopravu z destinace do ČR. Opravdu jediným trochu účinným nástrojem je delegátku neustále otravovat, nejlépe z různých čísel a /slušně/ požadovat stanovisko, potvrzení a pod. Též příslušnou CK doslova zaplavovat E-maily, na všechny dostupné E adresy, užít formu řádné REKLAMACE a v případě, že není vyřízeno do 30 dní, řešit prostřednictvím obchodní inspekce. reagovat

Monika: odpověď paní Ivaně - 30. 4. 2024 11:00

Když na mě vyrukovali s dluhem nechtěli mi sdělit kolik to dělá, jen ať potvrdím , že zaplatím. Jsou to neskutečné praktiky. Odpovědi jsem se snažila uveřejnit přes reagovat , ale i přes nový komentář, bohužel nic. reagovat

Monika: odpověď paní Zuzaně - 30. 4. 2024 11:08

Máte pravdu nevím, jak by byla policie objektivní. V každém případě jsem se toho dovolávala u místního delegáta ať ji zavolá, že se mnou nemohou jednat jako se zlodějem, ale ten se jen ušklíbnul a mávl rukou. Na otázku proč se mi nesnaží pomoct, vždyť přece ví od kdy tam jsem i to, že to není můj podpis a další věci mi odpověděl no jo vím, ale manager řekl ,že musíte zaplatit. A na dotaz proč nekontaktuji ty dvě osoby na tom účtu napsané, kde je u nich uvedené i číslo pokoje mi odpověděl oni už v Česku. Neskutečná bezmocnost..... reagovat

Zdenka: Katastrofa - 30. 4. 2024 11:19

Takže vidím, že jste opravdu udělala vše, co jen šlo udělat, aby jste se jich zbavila. Ale pokud oni nechcou nebo drží pospolu, tak fakt neuděláte nic. Ještě mě napadlo, vykašlat na ten jejich autobus a odjet taxíkem na letiště, ale zase by to asi dopadlo jako s tou policií. Těžká volba a není to poprvé, co jsem něco takového četla v recenzích. Nevím to jistě, ale myslím, že šlo pokaždé o Čechy. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání