Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Serenity Makadi Beach Resort ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2015
Přečteno: 849x
Recenze se líbila: 535 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

I přes nádhernou zahradu, možnost koupání v bazénech s mořskou vodou jsme byli z pobytu v tomto hotelu zklamaní, neodpovídá pěti hvězdičkám

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Rozlehlé pokoje, balkon s výhledem do zahrady, Možnost uvaření kávy a čaje(na pokojích je konvice). Přesto, že jsme přiletěli v noci, byly pokoje, kam nás ubytovali neuklizené. Neodtékalo umyvadlo, po dvou dnech urgencí byla závada odstraněna.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Po celou dobu pobytu stále stejná, beze změny. V Egyptě jsem byla po deváté, pokaždé ve čtyřhvězdičkovém hotelu, ale neviděla jsem žádný rozdíl oproti hotelu, který je oficiálně uváděn jako pětihvězdičkový

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

První dojem nadšení, postupně, jak ubíhaly dny, jsme střízlivěli. Absolutně nevyhovující velikost restaurační jídelny, hotel byl plně obsazen, takže jsme každý den dvacet minut hledali stůl,kde bychom se mohli navečeřet. Navíc prersonál nestíhal uklízet stoly a znovu na ně prostírat. U relaxačních bazénů se slanou vodou ochotný personál, udržoval pořádek, staral se o klid a příjemné prostředí

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Rudé moře - to je prostě nádhera. Jinak jsme se v něm moc nevykoupali, přístup je jen přes molo. Je možnost se brouzdat a šnorchlovat v hloubce po kolena, jakmile jste se vydali dál, přístup přes korály byl omezený.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Hotel jsme vlastně za celou dobu pobytu opustili jen jednou, všude samý písek, tak jak to v Egyptě je. Pár obchůdků bylo v hotelu, takže suvenýry se daly koupit tam.Prodavači v některých obchodech neochotní, dokonce se nám stalo, při výběru koženého zboží, že nás prodavač vyhodil z obchodu. Dlouho nám prý trvalo než jsme si vybrali,zatímco ruské zákaznice přijdou a vyberou za pět minut.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Zklamání, zklamání, zklamání. Byla jsem v daleko lepších hotelích, které mají označení čtyři hvězdičky

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 11
z 18 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jlady: Zklamání - 21. 5. 2015 0:01

V hotelu velmi špinavé záchody u hlavní jídelny, často bez papíru. Jídlo fádní stále stejné, pití je podáváno v plastových kelímcích, káva jen ness a pokud chcete preso, jen za příplatek(ikdyž máte all in). V jídelně nedostatek personálu, proto během oběda a večere vždy nebyly příbory, na jídlo jsme museli dlouho čekat a stoly byly špinavé. Nefungoval a nám lednička, několikrát jsme to museli reklamovat, klimatizace byla tak hlučná, že jsme ji v noci museli vypnout, abychom mohli usnout. Nedoporučuji!!! Hotel abslutně neodovídá pětihvězdičkovému, dala bych mu nanejvýš 3. reagovat

Dagmar J"ůzlová: Re: Zklamání - 21. 5. 2015 8:09

Naprosto s Vámi souhlasím se všímco jste napsala. Kromě ledničky, ta trošičku chladila. Jinak je to přesně tak, jen se mi to už nechtělo psát do hodnocení, na pětihvězdičkový hotel byla ta moje kritika až až. Dagmar Jůzlová reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání