Napsat recenzi

Hotel vhodný pro nenáročné klienty ???? Omyl, pouze pro velmi otrlé klienty !!!

Recenze hotelu Red Sea Taj Mahal Resort & Aqua Park ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 942x
Recenze se líbila: 482 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Vždy jsme se považovali za nenáročné klienty, kteří se nesnaží hledat nějaké chyby na hotelech v Egyptě. Jsme zastánci názoru, že dovolená je taková, jakou si ji sami svým přístupem uděláme. Nebyli jsme proto znepokojeni recenzemi, které jsme si těsně před odletem přečetli a spoléhali jsme na vlastní úsudek. Do Egypta jsme jeli již po šesté a z toho jsme navštívili 2x ***,2x **** a tento holel měl být náš druhý ***** / nabízela ho alespoň naše CK za *****/. Na voucheru už z něj byl hotel ****+. Bohužel ani označení *** by objektivně neodpovídal úrovni, která na nás po příjezdu čekala.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Po příjezdu v časných ranních hodinách a po vložení 20 Dolarů do pasu, jsme byli asi za 90 min ubytováni do bungalovu, který měl být údajně za příplatek. Bungalov se skládá ze dvou jednotek, které lze i navzájem propojit. Od počátku nefungoval minibar, trezor a televizní obraz nebyl téměř rozpoznatelný. Urgovali jsme několikrát i za spolupráce delegátky na recepci. Oprava nastala jen u trezoru, televizor přestal po opravě fungovat úplně. O minibar se nezajímal nikdo za celý pobyt / nefungovaly totiž na většině pokojů/. Balená voda byla tedy celý pobyt teplá. 2 dny před odjezdem nám v koupelně praskla hadice vedoucí studenou vodu do umyvadla / to se jistě může stát všude, ale raději jsme jen vypli přívod k umyvadlu a nesnažili se už po předchozích zkušenostech ani urgovat, aby nám po" opravě"náhodou nepřestala téct ještě voda ve vaně a sprchovém koutě :(. Jinak bungalov byl vybaven starším nábytkem, který neurazil a plnil svůj účel.Občas se nám po pokoji proběhla ještěrka, ale navštěvovala i sousedy v druhé části bungalovu, tak její přítomnost nebyla zas tak častá. Při dovolené trávíme na pokoji minimum času, proto nám ani tyto nedostatky moc náladu nekazily.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Pokud by nás naše CK upozornila při koupi zájezdu na fakt, že tento hotel je z 80 % využíván místními " klienty" , určitě bychom smlouvu neuzavřeli. Nejsme netolerantní k jiným životním stylům a náboženským přesvědčením. Ale co jsme si zažili ze stran těchto hostů je opravdu nepopsatelné a hůře jsme se v životě necítíli. Způsob jejich "stravování " lze přirovnat snad jen k chován zvířat a to bychom se neradi někoho dotkli.

Po zasednutí k jídelnímu stolu se okamžitě přilepíte na jídelní plochu a k židli taktéž. Není divu. Po usednutí egyptské rodiny ke stolu se začnou vrstvit talíře s pokrmy alespoň do dvou, ne-li tří pater, ze kterých neustále odpadávají na stůl, židle a podlahu části jídel. Do toho někteří postaví i tříleté dítko na stůl v botách a krmí ho, mladšího potomka také posadí mezi ty plné talíře na stůl a nechají ho se nakrmit samotné. Když už se rodině zdá stůl hodně nepoužitelný, prostě se přesunou k jinému a pokračují v této činnosti. Obsluha poté tyto stoly uklidí stylem, že k utření použijí látkové prostírání, kterým nasucho rozmažou zbytky jídla dotřou vše druhým prostíráním, vyklepou obě a opět toto prostírání použijí ke stolování dalších hostů !

Výběr jídel se dá označit za dostačující, ale nepříliš pestrý. Jen se k němu v jídelně dostat !!! Opět Evropané stojí trpělivě ve "frontě", místní tento systém stále nepochopili a neustále se snaží tomuto vyhnout a i slovně domáhat se přednostního práva nandání si jídla. Oni přece nebudou čekat !! Obsluha se pokouší je odeslat na konec čekajících, ale ne vždy se jim to podaří.

Celkový obrázek jídelny ještě dotváří další zdejší dítka prohánějící se po ploše na koloběžkách, občas i někomu přejedou nohu a beze slova pokračují dál. Rodiče chování svých potomků přehlíží . V takovémto prostředí se s dobrým pocitem nají asi opravdu jen ti nejotrlejší. Dle reakcí ostatních Čechů a Slováků v hotelu, toto z nás opravdu nikdo nikde ještě nezažil. Někteří z nově příchozích již po prvním dni stráveném v tomto hotelu kontaktovali delegátku a prosadili si výměnu za jiný hotel.

Nám paní delegátka po našich opakovaných připomínkách zajistila bezplatné prodloužení pobytu na pokoji až do odletu i s ponecháním All. inclusiv. / Odlet byl až před půlnocí a náš pobyt by končil snídaní - jinak požadovali za prodloužení 25 Dolarů na osobu /

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Jak už je zde vícekrát popsáno hotel má nejlepší slávu už dávno za sebou a potřeboval by větší rekonstrukci.

Personál na recepci vidíte se usmát jen při příjezdu, poté už jen arogantní přístup. V loby baru naopak se snaží fungovat, než opět dorazí "místní" a začne se opakovat situace známá již z jídelny.

Úklid pokojů v pořádku. Opravy jsme popisovali už výše.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Jediné co zachraňuje tento hotel je pláž a podmořský život pod hladinou. Jelikož Egypťané okupují místí bazén, kde nikoho jiného za celý pobyt nevidíte, tak na pláži je relativní klid a pohoda, až tak do 16.30, kdy se z bazénu začne vše přesouvat k moři.

Plážové bary fungují dobře a během dne malé občerstvení přijde vhod.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Jako u většiny hotelů v Egyptě za branami je lepší se moc nerozhlížet.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Pobyt v tomto hotelu lze nazvat jedním slovem ROZČAROVÁNÍM nad tím, jak dovede Egypt bohužel i nemile překvapit. Vždy jsme se do této země těšili , ale po pobytu v tomto hotelu budeme mnohem lépe vybírat a raději více dáme na zkušenosti ostatních cestovalů, než pojedeme do nějakého, pro nás neznámého hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 62
z 127 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání