Napsat recenzi

Letos to bylo naposledy

Recenze hotelu Prima Life Makadi Resort & Spa ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 1 744x
Recenze se líbila: 120 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Letos v červenci 23. - 30.7. jsem s přítelkyní trávil dovolenou v hotelu Prima Life Makady Bay. Dá se říci, že to byl můj velmi oblíbený hotel, o čemž svědčí i fakt, že jsem tento hotel navštívil již po 29. Ale poslední dvě návštěvy /silvestr 20211-2022/ a nyní, mě ubezpečily, že do tohoto hotelu již nepoletím. Dlouho jsem zvažoval jestli tuto recenzi napíšu ale nedá mně to a musím se se svými pocity podělit s Vámi ostatními.

Hotel jsem navštívil v termínu 23.7. - 30.7. a mohu říci, že jsem se i těšil, protože co si budeme povídat, doba COVIDOVÁ, kdy jsme byli zavřeni doma, byla dlouhá. Byly zrušeny pásky, což dřív označovali ty, co byli v hotelu poprvé - žlutý, po třetí - modrý, zlatý se dával hostům, kteří byli v hotelu 20x a více. Okolní hotely pásky stále užívají.

Ještě v roce 2019 bylo běžné, že stálý host, tzv. VIP guest, dostal pozvání na "welcome drink on the terrace" together with "special dinner"...

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Kdo si myslí, že je hostem hotelu, který navštívil již po 29 a bude k němu tak přistoupeno je na velikém omylu. Na pokoj jsem čekal stejně jako ostatní, kteří do hotelu přiletěli poprvé, do 13:00 hodin, ačkoliv na hotel jsem přijel transferem v 7:00 hodin.

Pokoj jsem měl u dětského brouzdaliště ( č. pokoje 8103 ), tedy naprosto běžný pokoj, který dostane každý..

Ještě při návštěvě v roce 2019 bylo u hosta, který se do hotelu stále vrací standardem, že měl na uvítání na pokoje ovoce, lahev vína, plný minibar, několik lahví vody, župan, atd.

Dnes pokud si neřeknete pokojskému o vodu, naleznete v lednici dvě plastové lahve vody a tím to končí.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Nejsem nějak přehnaně vybíravý a vím, že hotelová kuchyně je na porovnání s ostatními docela dobrá, ale nové uspořádání, kdy si pro "hlavní" jídlo chodíte na terasu a potom se proplétáte ke stolu jídelny přes davy ostatních je velmi nešťastně vyřešeno. V jídelně jsem mnohokrát za pobyt zaznamenal, že na stole nejsou lžíce, pouze příbor. Sklenice pouze na požádání a v 19:30 hodin již prakticky ani nejsou, pouze plastové kelímky. Místo lžiček plastová dřívka ?!?

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Vybavení je zastaralé, opotřebované. Vím, že se snaží pokoje rekonstruovat, ale bohužel neměl jsem možnost v takovém pokoji být (vidím pouze z obrázků na facebooku) a člověk si potom říká, sakra to je jako z nějakého jiného hotelu.

Mám mezi personálem spoustu známých - neříkám kamarády a ti se vždy každou mojí návštěvu hotelu se mnou přivítají, jsou usměvaví, ale tím to končí.

Pokojský se Vás na rovinu zeptá, "chceš uklízet každý den" ?

Nedá mně to a vyjádřím se také k animačnímu týmu. Pamatuji úžasnou dobu animátorů Madno a Sem Sem (Sim Sim), kteří dokázali opravdu zabavit, zaujmou připravit zábavu - na lobby baru byly různé druhy zábavy - např, BINGO - sice jste prakticky nic nehráli, ale o to vůbec nešlo, ale zabavili jste se....

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

To je jediné, co nedokážou ovlivnit a změnit. Pláž zůstane jaká je, moře to samé. Pouze služby se rapidně změnily. Lehátka jsou nepohodlná, vesměs i poškozená, takže nedrží v poloze do které je dáte. Při poslední návštěvě bylo prakticky standard, že osušky se nevyměňovaly již v 9:00. Prostě došly.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

O zeleň se starají, dá se říci čisto a upraveno.

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Jak jsem již v úvodu napsal, do tohoto hotelu se již nikdy nevrátím. Egypt je zajímavá země, plná historie, ale také protikladů.

V hotelu, který nepatří v nabídce cestovek k nejlevnějším, bych čekal, že se k hostu, který zde byl již po 29 zachovají jinak. Na facebooku je možné dohledat, jaké, že pokoje hotel má a nevím jak je možné, kromě zaplacení si hotelového pokoje ještě v cestovce za příplatek okolo 3.000,- na osobu se k tomuto dostat ? Tyto pokoje začínají číslem 92xx a jsou luxusní.

Nejeden večer jsem v minulosti s manažerem Ibrahimem Khalifou proseděl na recepci i v šíša baru, ale na to se jak se zdá nehraje.

Mrzí mě to, hotel byl opravdu mojí srdeční záležitostí, vždy jsem se sem rád vracel a to nejenom za odpočinkem, ale za atmosférou, známými tvářemi, pohodlím....ale to již nikdy nebude.

Nechci Vám ostatním, kteří recenzi čtete, vnucovat názor, pouze hodnotím, jak to bylo a jak to je. Jak se ke stálým hostům chovali dřív a jak nyní.

Jediný, kdo zachraňuje image hotelu je Abdul -vždy ochotný barman baru na pláži - "Abdul thank you very much"

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 100
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání