Fakt hrůza

Recenze hotelu Grand Waterworld Makadi Resort RED SEA ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,5
(na základě 22 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: květen 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 1

Vzhledem k hlavnímu požadavku korály na hotelové pláži, ostatní okolnosti jsme upozadili - velká chyba!

Ubytování 

Kdysi asi velkolepé, i když možná to takhle bylo od začátku - poté co jsem viděla 4 hodiny lakovat plůtek s 15-ti laťkami na pláži.

Strava a stravování 

Bez hvězdy - dnes hrách, zítra hrachová kaše, další den hrachová polévka a takhle se vším.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Snaha byla, ale možnosti omezené - jazyková vybavenost mizerná, ze všeho čiší snaha z vás stáhnout o peníze.

Pláž a moře 

Moře fajn - za cenu korálů omezené možnosti normálního si zaplavání. Bazény v květnu studené.

Lehátka ne vždy v dobrém stavu, ručníky se dali vyměnit každý den, ale nejsem si jista, jak moc je perou.

Okolí hotelu 

Něco jako okolí tam není, pokud se nebavíme o písku. Jsou to na sebe navazující komplexy, kdy Waterworld je spíš koncipován pro rodiny s dětmi, jiné jsou naopak jen pro dospělé, což je hned znát.

Celkový dojem 

Na pětihvězdu to není ani vzdáleně. Špína, smrad, střevní potíže, na letiště nesmyslně skoro 4 hodiny před odletem. Na co jsem měla už pak alergii je neustálé otravování s nabídkami - masáže, tetování, restaurace.....

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

Z
zkušený cestovatel 08. 05. 2025 17:33
Zrůdná logika
Zklamání z /vlastní/ volby bych pochopil, ale fakt, že když je to "fakt hrůza", tak to doporučíte pro rodiny s dětmi, mne docela děsí ! A nakonec dáte 2*, tedy slabší průměr. Též jediné kritérium pro ubytování, že opodál se fláká nějaký natěrač ? Myslím, že většinu normálních lidí by raději zajímalo, zda se denně uklízí, stírá, vyměňuje prádlo a ručníky... A když má personál mizernou jazykovou vybavenost, jak víte, že nabízeli zrovna masáže, tetování aj ? V tržní ekonomice se zboží a služby prostě nabízejí. Za čekání na letišti také může hotel ?

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené