Příjemný hotel, ale s kompromisy – pozor na typ pokoje a na služby cestovky
Recenze hotelu Palm Beach Resort **** (Egypt - Hurghada - Hurghada sever)
V hotelu jsme strávili příjemnou dovolenou, ale nebylo to bez výhrad. Rozhodně bych ho doporučila rodinám s dětmi, které ocení menší rozlohu areálu, teplé bazény a přehledné prostředí. Zásadní je ale typ pokoje, který si vyberete – rozdíl mezi promo a zrekonstruovaným pokojem je opravdu dramatický. Pláž i moře byly zklamáním, zato personál údržby a úklidu byl velmi snaživý. Některé služby ale pokulhávaly a některé detaily by zasloužily zlepšení.
Zásadní informací, která nám při výběru hotelu chyběla, je, že po check-outu v poledne hotel odebere all inclusive náramek a od té chvíle již není možné čerpat jídlo ani pití. Běžně bývá zvykem, že i po opuštění pokoje mohou hosté využívat all inclusive až do odjezdu z hotelu, zde ale náramky hned stříhají! Stalo se nám tak, že jsme měli odevzdat pokoj ve 12 hodin a odjezd z hotelu byl až ve 23 hodin večer (let 2:30 ráno). Absenci náramků v restauracích i barech hlídají. Kdybychom tuto zásadní informaci věděli předem, tento hotel bycho si nevybrali.
Ubytování
Při příjezdu jsme byli příjemně překvapeni – dostali jsme bezplatný upgrade na zrekonstruovaný pokoj s balkonem a výhledem na bazén. Podmínkou však bylo podepsat prohlášení, že se vzdáváme nároku na případné stížnosti. I když v koupelně byl nepříjemný zápach z odpadů, po zhlédnutí původního „promo“ pokoje jsme byli za upgrade opravdu vděční. Promo pokoje jsou malé, tmavé, bez balkonu (chybí tak možnost sušení plavek), s výhledem na parkoviště a staveniště a navíc se sprchou, ze které teče voda všude.
Zrekonstruovaný pokoj bych hodnotila 5 hvězdami, promo maximálně dvěma.
Strava a stravování
Hotel má pouze jednu hlavní restauraci. Za druhou „proklamovanou“ restauraci je zřejmě považován bar a stoly u bazénu, který ale nefunguje paralelně – reálně tak během hlavních jídel funguje vždy jen jedno místo. Večer se někdy tvoří fronty, ale personál je efektivní a většinou vás do několika minut usadí.
Nabídka jídel není nijak výjimečná, ale hlad rozhodně nehrozí. U dětského koutku však výběr pokulhává – vždy jen těstoviny, malá kuřecí stehýnka a jakási kaše ve stylu krupice. Nápoje si nelze natočit sami, vše musí donášet obsluha, což zdržuje. Pokud dáte spropitné, usmějí se, ale nijak to nemění kvalitu obsluhy – pracují dobře i bez něj.
Cestovka uvádí čtyři bary, ale já jsem našla pouze tři: dva u bazénu a jeden uvnitř. Bary u bazénu fungují pomalu, a to hlavně ten u dětského bazénu – což je problém, protože večer se právě zde koná program. Čekat v horku dlouhé minuty na drink není nic příjemného. Bar u druhého bazénu byl večer zavřený, nebo to tak alespoň působilo. Opět chybí možnost si limonádu načepovat samostatně. Drinky jsou klasicky přeslazené postmixy, ale dá se s tím žít :-)
Vybavení, služby a personál hotelu
V areálu jsou dva bazény – voda velmi teplá. Dětský bazén má skluzavku a tobogán, ale bohužel fungují jen asi hodinu dopoledne a hodinu odpoledne, což bylo zklamání. Druhý bazén je rozdělený na hlubokou a mělkou část. Hřiště je malé, ale menší děti je ocení. V dětském klubu jsme nebyli, ale zarazilo mě, že delegáti se o děti aktivně nezajímají.
Plavčíci na vše dohlížejí, což je na jednu stranu plus, ale občas přehání a neustálé pískání je únavné. Celkově je ale v hotelu velmi mnoho zaměstnanců, kteří neustále udržují čistotu a vzhled – je to vidět, hotel působí opravdu udržovaně.
Fitness malé, ale dostačující. Masáže dobré. Kadeřnictví v hotelu zbytečně drahé.
Během pobytu jsme narazili na vážnější problém, který jsme nahlásili delegátovi. Jeho přístup mě ale trochu zklamal – situaci spíše bagatelizoval a zařídil jen to nejnutnější. Nešlo o vyloženě špatný přístup, ale očekávala jsem větší pochopení a zájem. Nakonec jsem se rozhodla obrátit přímo na manažera recepce, který reagoval velmi profesionálně. Vzal celou věc vážně, vše s námi ochotně vyřešil a vyjednala jsem i kompenzaci ve formě služeb hotelu jako omluvu. Tento přístup velmi oceňuji – byl vstřícný a skutečně se snažil, abychom odjížděli spokojení.
Pláž a moře
Pláž pro nás byla zklamáním – písek je velmi hrubý a pokud spadnete, můžete se o něj odřít. Voda je čistá a teplá, ale prostor k plavání omezený bojkami – pokud se přiblížíte, plavčíci okamžitě pískají. Bylo tam tolik lidí, že jsme si připadali jako v sardinkárně – většina jen stojí na malém prostoru, plavání prakticky nemožné.
V moři jsou rybičky, které lehce okusují – někdy to štípne, ale nic hrozného. Na pláži chybí dobře dostupné sprchy, hlavně na nohy – po hrubém písku by se hodily. V bazénu pak bývá dost písku právě kvůli chybějícím omývacím zónám.
Lehátka bývají od rána zabraná lidmi, kteří se během dne ani neobjeví. Když jsme požádali obsluhu, ochotně nám našli volné místo.
Okolí hotelu
V okolí je několik rozestavěných hotelů. Pláž je neprůchozí, hned na hranici hotelu vás zastaví a otočí zpět.
Přes ulici je menší nákupní centrum, kde se dá levně nakoupit. Je tam i šikovný kadeřník, který ostříhá za poloviční cenu oproti hotelovému salonu. Do Hurghady se dá dojet taxíkem za cca 5 dolarů, ale pozor – často vám automaticky přidělí „průvodce“ z řad mladých kluků, kteří vás vodí po obchodech a pravděpodobně dostávají provizi. Je to otravné, doporučuji rovnou říct, že nikoho nechcete.
Celkový dojem
Celkově hodnotím pobyt jako příjemný, ale s několika výhradami. Hotel je dobrý pro rodiny s dětmi, pokud si připlatíte za lepší pokoj. Pláž a některé služby zaostávají. Na druhou stranu si cením vstřícnosti hotelového personálu, pečlivé údržby areálu a celkově klidnější atmosféry.
z 43 recenzentů
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.