Napsat recenzi

Dovolená na zvracení.

Recenze hotelu Blue Lake Resort & Aquapark **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2019
Přečteno: 884x
Recenze se líbila: 242 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

To je dopis co jsem poslal společnosti E*****.Vážení.Právě jsem přijel z dovolené v Mirage Bay. Byli jsme tam jako rodina 3 dospělí a 2 děti. Jenom díky Vašemu delegátovi p. Mahmmoud. Jsem v tomto hotelu s vypětím sil vydržel.O kolo aqua parku se staví. Při větru na dovolenkáře padají hadrové stěny. Létá tam prach . Neustále klepou kladívky Strava se nedala jíst. nebyli věčně čisté talíře. Vybavení restaurace v hrozném stavu. Na stovky strávníků jeden topinkovač. Tak že neustálé čekání. Obsluha neochotná. Nedoplňovala jídla. Sposta Rusky mluvících hostů který se chvají jako dobytek. Byli jsme svědky kdy ožralí Rus v poledne před dětmi vyndal v restauraci ptáka a chcal na sloup jídelny. Bar u recepce měl fungovat 24 hod denně. V 22 obsluha vypla kávovar a prý máte konvičku a zalejte si kávu sami. Po příjezdu nám řekli že si můžeme dát občerstvení. Což nebylo možné protože obsluha řekla že nemáme náramky a tak jedině za peníze. Všude špína. Do teď je mi na blití z celé dovolené. Tento hotel nabízejte jen svým největším nepřátelům. Loni jsme byli v Titanic palace. To je rozdíl jako loní v hotelu Hilton a letos v Ubytovně pro sociálně slabé občany. Loni byla delegátka u nás jednou a pak jsme jí už nezajímali. A teď prý dělá šéfovou všem delegátům.Divné. ona ani nesahá po kotníky delegáta z letošní dovolené. To je člověk který je denně v hotelu 3-4 hod. A opravdu se stará a řeší problémy . A všem opravdu dovolenou zpříjemňuje. Opravdu díky jemu jsem se nestěhoval do jiného hotelu. Už nikdy. A to popisovat vše by trvalo hodně dlouho. To bylo jen ve skratce. Bláha.

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Dbré

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Hnus a hnus.Śpína nedostatek jídla.Jídlo pořád stejné jen umístněno na jiném místě. Neustále žádné talíře. Pořád bylo jídlo jen vlažné až studené.V jídelně neustálí smrad.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Vybavení Retro. jeden topinkovač na stovky hostů. Personál restaurací a barů neochotný. Boxy na jídlo studené nefunkční.Jedině pokojová služba ochotná.jedinou vyjímku tvořil delegát e*****.Ten je tak ochotný že jedině němu jsem neodjel po dvou dnech domů.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Písek v podstatě žádný. Nějaká směs hlíny s pískem tvrdé .Sítě na žraloky se rozpadají sami . Neustálí hluk z reproduktů. Není se kam skrýt.Tobogány obklopené staveničtěm. Takže neustálé klepání kladívek.Prach ze stavby

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Prosím pokud máte nějakého nepřítele. Doporučte mu tento hotel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 35
z 104 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání