Napsat recenzi

Sentido Mamlouk

Recenze hotelu Mamlouk Palace Resort Sunrise Sentido ***** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 1 528x
Recenze se líbila: 578 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V Egyptě jsme byli poprvé a díky cestovní politice CK se naše 11-ti denní dovolená smrskla pouze na 9 dní. Jak jsme se později dozvěděli, transfery jsou stejné již mnoho let, takže doporučuji se informovat.Oproti informacím v katalogu bylo možno využívat i služby v sousedním hotelu Garden Beach. Jinak vše bylo dle katalogu CK, tudíž dle předem sjednané smlouvy.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

- Jako rodina jsme si objednali dva pokoje a oba dva byly velmi prostorné, což nás překvapilo. Bohužel je nutno počítat s nižším standardem nejen vybavení pokoje (starší nábytek), ale hlavně s niším standardem koupelny, kdy v pětihvězdičkovém hotelu není vana, což je pro evropské předpisy nevyhovující. Opravdu nechápu, jak evropská CK nabízející zájezdy v Evropě může označovat hotely dle standardů dané země a neupozorní na to. Jelikož jsme bydleli v přízemí, i chatrné zamykání balkonových dveří (téměř nefunkční) nevyvolávalo ten nejlepší dojem z ubytování.

- Samostatnou kapitolou byl úklid pokojů. jedním slovem hrůza. Během prvních 6-ti dnů pobytu byly naše pokoje uklizeny pouze 3x. Chybělo doplnění ručníků na předepsaný počet. Doplnění minibaru za celou dobu pobytu ani jednou. O toaletní papír jsme museli potupně žádat. Nepomáhali ani cedulky ve dveřích (po celou dobu jednodenního výletu visela cedulka ve dveřích a stejně pokoj nebyl uklizen), ani domluva s uklízečem včetně bakšiše. Až na zásah delegátky byla zjednána náprava, čistoty jsme si užili alespoň poslední tři dny. A bez bakšiše.

Celkově tedy dvě hvězdičky ( + za prostorné pokoje; - úklid, doplňování hygienických potřeb, koupelna )

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

- Klasické stravování velkých hotelových komplexů, kdy člověk nejenom neví, co si po názvem má představit, ale hlavně jak to bude chutnat.

- Místo pro stolování bylo relativně prostorné a veliké až do okamžiku, kdy se rozhodnete jít na jídlo o trochu později (cca 20 minut po otevřené restaurace), poté máte problém najít volné místo. Tudíž vůči kapacitě hotelu ( a možná s ohledem na klienty z vedlejšího hotelu Garden Beach) nakonec místa pro stolování bylo málo. Toto ale dle mého názoru bylo způsobeno tím, že byl nedostatečně doplňován "raut" a lidé místo konzumace spíše způsobně stáli v dlouhých hadech vinoucích se lačně kolem várnic. Ale je nutno podotknout, že stoly byly vždy čisté a prostřené. Číšníci fungovali bezvadně, bez výhrad.

- Místo pro "raut" bylo prostrorné pouze v momentě, když tam nikdo nebyl. Jakmile se nahrnuli klienti, místa bylo málo, člověk musel dávat velký pozor, aby někomu něco nevyrazil z ruky, či mu něco vyraženo nebylo. Doplňování jídla bylo zcela nedostatečné, jednou se dokonce stalo, že po deseti minutách čekání u várnice s kuřetem (o to byl vždy u klientů největší zájem spolu s hranolkami) donesli jedno rozporcované kuře s odkazem, že další budou za deset minut. Když na to s odstupem vzpomínám, tak člověk strávil více času čekáním na jídlo ve frontách než samostatnou konzumací.

- Kvalita jídla se odvíjela od způsobu přípravy. Pokud bylo jídlo z masa připravováno na grilu (člověk si ale musel počkat), bylo jídlo velmi dobré. Pokud člověk začal experimentovat a vybírat si z várnic, většinou si moc nepochutnal. Skvělé ale byly zeleninové saláty

Celkové tedy tři hvězdičky ( + za čistotu, číšníky, čerstvé pokrmy; - prostor pro stolování a raut, kvalita hotovek)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,5/5)

Vybavení:

- Jak jsem již konstatoval, vybavení pokojů je již starší, ale dostačující.

- Horší to ale již bylo s vybavením hotelu ve venkovních prostorách. Lehátka u bazénu byly dvojího druhu, kdy na jednom typu byl člověk nucen ležet pouze na zádech, což ne každému vyhovuje.

- Katastrofou ale byly bary u bazénu. Jeden pool bar (pouze chlazené nápoje) a jeden snack bar je na tak rozlehlý komplex velmi málo. Navíc u samoobslužných automatů (káva, nealko) narazit na čistý kelímek či hrníček bylo nadlidským úkolem. Další bar se nachází na pláži, ale výraz číšníků vás od návštěvy tohoto baru odrazoval již z dálky.

- Kvalita alkoholických nápojů ve všech barech se dá shrnout jediným konstatováním - pitelné, nepitelné a pro klienty hotelů. Jedině vodka chutnala tak, jak má ( jako vodka ), ostatní nápoje chutnaly jako vodka též.

- Odpolední svačinky ( snack bar a beach bar ) byly ve stylu hranolky + hamburger (sandvich), jiná alternativa snad nepřicházela v úvahu

- Ostatní restaurace ( loby bar,venkovní restaurace) byly OK, jen se také sem tam potýkali s nedostatkem nádob na nápoje.

- Jediným pozitivem barů v Sentido Mamlouk byl fakt, že byla vždy k dispozici balená voda, ale to by mělo být bráno snad jako samozřejmost

- Milým překvapením byl Beach bar v Garden Beach, kde byli nejen oproti našim ochotní číšníci, k dispozici byly pro samoobslužné automaty vždy kelímky a i odpolední snacky zde byly daleko pestřejší.

Služby:

- Denní animační programy byly vedeny ve standarním duchu. Spíše bych konstatoval, že množství programů bylo nejvíce, co jsem kdy zažil. A i jejich kvalita byla na úrovni.

- Večerní animační programy svojí kvalitou zase padaly na standardní úroveň, která je asi ve všech hotelech stejná.

- Malým mínusem byla nepřítomnost českého animátora (první týden), ale jak jsme se později dozvěděli, tak jsme přijeli zrovna v termínu nuceného výjezdu animátorky mimo území Egypta kvůli vízové povinnosti.

- Delegátka cestovní kanceláře byla vždy k dispozici a byla vždy ochotná poradit nebo pomoci. V tomto ohledu si myslím, že to byla jedna z nejlepších delegátek při našich dovolených.

- Výměna ručníků k bazénům, byla taky jedna velká komplikace. Každý večer jste museli ručníky odevzdat (maximálně do 18:00), jinak jste druhý den měli s výměnou problém

- Ostatní služby (kadeřnictví, pedikůra, masáže, ...) jsme nevyužívali a tudíž je nemohu hodnotit

Personál hotelu:

- Na personál hotelu (kromě uklízečů viz výše) si nemohu stěžovat, vždy ochotní a milí. To platí jak o recepci, tak o barmanech a číšnících (mimo beach bar)

Celkově tedy tři hvězdičky (+ personál, služby Garden beach bar; - bary, snacky + nápoje, ručníky)

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Pláž je malá, či spíše řečeno ohraničená, ale pro potřeby obou hotelů dle mého dostatečná. Lehátka a větrolamy byly k dispozici celý den, ani jsme nemuseli moc hledat. Chyběl jedině bar přímo na pláži u moře. Pláž vždy byly upravená a čistá . Moře bylo s ohledem na písčité pobřeží trochu zakalené, ale to je normální. Bohužel jsme přijeli v době, kdy nezkutečně silně foukalo od moře (asi 7 dní), tudíž voda v moři byla promíchaná a relativně studená.

Celkově čtyři hvězdičky (+ čistota pláže, množství lehátek; - bar na pláži)

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Okolí hotelu byla klasika všech rekreačních středisek - v hotelu huj, v okolí ... Poblíž hotelu je ulice s obchůdky, kde si na své přijdou snad všichni.

Celkově tedy čtyři hvězdičky (+ za obchůdky)

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

Celkově se mi potvrdila stará pravda, že život na severu Afriky je zcela odlišný od Evropy. Přestože se objevili světlé okamžiky, zásadní věci jako je čistota pokojů, kvalita jídla (nikoli množství) a kvalita nápojů byli zcela nedostačující. Veškeré tyto kritéria nesplnila mé očekávání pětihvězdičkového hotelu, max. dvouhvězdičkové ubytovny a proto mohu s klidným svědomím konstatovat, že Tunisko a Egypt byli prozatím nejhorší dovolené, jaké jsem kdy absolvoval. A budu se moc rozmýšlet nad další dovolenou na severu Afriky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 43 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání