Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Desert Rose Resort ***** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2018
Přečteno: 628x
Recenze se líbila: 259 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Velice jsem se těšil, že se po 4 letech vrátím do hotelu Desert-rose a zklamání hned první den v recepci.

Bylo hned ve voucheru uvedeno, že ubytování může být až od 14 hodin, ale nevím proč mi bylo v recepci sděleno ať přijdu v 9,30 a potom ať se posadím v hale a pak jsem dostal pokoj až ve 14,30.

Protože jsem byl ubytován v budově 6000 a nemožný uklízeč mi 3x poškodil elektronický zámek u dveří a musíte jít až do recepce přes celý areál hotelu a když se to stane, že po obědě se stavíte v baru celkem kousek od recepce, chcete jít na pokoj a ten nelze otevřít a musíte jít překódovat kartu v odpoledních hodinách kdy je dlažba rozpálená aspoň na 50 stupňů, léčíte se na vysoký tlak a při téhle anabazi se vás málem pokouší infarkt, konečně se vám podaří otevřít pokoj a zjistíte, že není uklizeno ani doplněna voda v PET lahvích a stane se vám to za šestidenního pobytu 3x,tak co s takovým pitomým uklízečem.

Jedině zavěsit na kliku z venku červenou kartu a má po kšeftu a je bez bakšiše.

Stejně neuklízel.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Ubytování za moc nestálo. Na posteli se špatně spalo a vzhledem k tomu, že kousek od budovy 6000 je areál, kde se každý večer hraje až do půlnoci někdy i déle a i při zavřeném balkonu je rachot z hudby a obzvláště basy tak hlasitě slyšet a ozývá se je dum dum, jak to jistě každý znáte, když jede nějaký mlaďoch v autě a má puštěné rádio v autě na plné pecky.

To bych měl raději pokoj někde zkraje hotelu a pokoj do zahrady a ne s výhledem na moře, který ani v 1 patře žádným výhledem nebyl, o přízemí se raději ani nezmiňuji za tenhle výhled se připlácí tisíc korun.

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Strava byla perfektní a každý si jistě vybere z minimálně pěti druhů mas a spousty příloh a nespočetně zeleninových příloh. Minimálně 5 druhů sýra a pomazánek a na své si přijdou i jedlička lupínků, sladkého, slaného pečiva a chlebů a baget.

Před vstupem do jídelny je prostor, kde se griluji všelijaká masa, ryby i nějaké sladkosti.

Spousta druhů ovoce.

Vybrat si musí každý.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,4/5)

Vybavení hotelu, bazény, nespočet barů i laguna se svým barem Bella vista jsou a dobré úrovni.

Mám určité výhrady k některému personálu.

Jak jsem již zmiňoval uklízeče v 1 patře budovy 6000. Toho bych z fleku vykopl.

Dále se moc nepředře obsluha jídelny první vpravo s přístupem vchodu směrem od recepce.

Na již použitých stolech neuklizené nádobí, takže se nedá sednout, jedině s podmínkou že si uděláte místo a najdete nepoužitý příbor.

Pokud by jste chtěli nějaký nápoj tak se ho nedočkáte, jedině si pro něj dojít k pultu, u kterého se v klidu baví personál a nemá zájem někoho obsloužit a když už, tak vám nějaký špindíra vezme hrnek do svých nemytých rukou, bez podšálku a donese vám hrnek s kávou, místo aby vzal konvici a přišel nalít kávu do čistého hrníčku na stole, třeba tak, jako to dělají v jiných jídelnách.

Podruhé už do takového hampejzu nevstoupíte. Na to si dáte pozor.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Moře se nedá nazvat mořem, protože si ho neužijete, pokud nemáte boty do vody šnorchl.

Jedině si užijete laguny. V té je čistá voda a je jí dost i při odlivu.

Lehátek je dosti jak u bazénů, kde jsou zcela nová lehátka.

Horší je to u laguny.

Tam je sice lehátek dosti, ale hodně stará dřevěná se zcela proleženými molitanovými matracemi a na nich jsem nemohl ležet s nemocnými zády. Jedině sedět a nebo si přivézt z domu samonafukovací matraci.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Pokud chce samotná dáma navštívit obchod přes silnici bez mužského doprovodu, tak si vemte sebou elektrický paralizér, který narvete obchodníkovi do rozkroku, aby hned po vstupu za vámi neuzamkl vchod a neříkal vám ty moje žena, jak se to stalo jedné paní co byla na zájezdu jen s malým synem, a nebo si vzít slzný plyn a nastříkat mu ho do jeho nevymáchané držky.

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Částečné zklamání, které zapříčinili fešáci v recepci. Domorodci a majitelé ruských pasů (schválně píši pasů a ne rusky hovořící, protože rusky umím celkem dobře) dostanou pokoj hned a my ostatní si musíme počkat do 14 hodin, když spousta hostí odjíždí mezi půlnoci a ránem a musí být spousta volných pokojů a vyměnit povlečení a ručníky nemůže trvat tak dlouho. Nic jiného se na pokojích neuklízí.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 26
z 29 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

mm: cestovky a arabove - 28. 9. 2018 7:08

pekne a pravdive co pisete -jenze vite proc priletite v 6 rano a hladov cekate do odpoledne ? To je chyba nenazranych cestovek Nezaplati jidlo pro turisty 1. a posledni den v tak levne zemi jako je Egypt Takovemu chaosu se tesi recepcni kteri dostavaji 50-100eur aby ceske rodinky s detma mohly na pokoj!!! E** specialista na EGYPT vam ukrade dva dny z dovolene nebot letite tam v patek ve 23h a vykopnou vas za tyden opet v patek v 1 hodinu rano Hvezdy hotelu nerikaji nic,nebot byly prideleny po dostaveni a smrad, tvrdy chleba nebo stekajici toulave smecky psu nevyfotite Ani cena neni zarukou kvality A kdyz mate super Hotel stredni velikosti, vyhodi managera a v ten samy rok mate mizerii misto odpocinku. Hudba dum dum a karty do dveri je spolu s vytetovanou ukrajinkou jako brisni tanecnici jiz jen tresinkou folkloru.Opomenu Fly Egypt sedadla jak sardinky a oschla zemle s platkem stejne oschleho syra 120kc bez vody 4,5 hodiny toje dobytcak a ne letadlo.! A budte rad ze jste se vratil aniz by vas priotravili ze zemrete,nebot nemysli a klimkou pousteli Anglicanum jed proti msicim do vedlejsiho pokoje A co zbytky jidla z tech Fabrik =hotelu vse hazi do more a tak zralok vi kam zajit k molu A ty alkoholy to je na otravu a oslepnuti a jidlo ???? mrazene pangasy, hranolky v takove zemi kde je bio uroda 3x za rok Rozpocet je 4$ HOST DEN a hotovo x 1600 hostu prvni a posledni den tak to je rito CK z jednoho hotelu x 52 tydnu =665600 dolarku cili 13 mio kc a v Hurgade je 200 hotelu !!!! TO JSOU TY POCTY reagovat

Johoro : Možná se to bude zdát přehnané - 30. 9. 2018 11:55

Když si trochu uvážíme ve kterých oblastech se najednou objevují u pobřeží žraloci, tak je to Španělsko, Itálie, Řecko, Bulharsko a Bývalá Jugoslávie. Tedy všude tam kde se rozmnožili " turisté" na gumových člunech a spousta jich ztroskotá na otevřeném moři a všechny se podaří vyslovit a tady se dle mého názoru mohou naučit pojídat i takovou potravu, kterou moře nabízí a zároveň to vyvrací, že jim člověk po ochutnání nechutná. Možná se někomu nebude můj názor líbit, ale proč by se najednou skoro ve všech destinacích najednou objevovali žraloci? Jsou to právě ty trasy gumových člunů a přetížených bárek. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání