Napsat recenzi

Kdo nedává »všimné«, má u personálu smůlu!

Recenze hotelu Ali Baba Palace Hotel **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 1 061x
Recenze se líbila: 426 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do hotelu Ali Baba nejezděte, když:

... nemilujete ruský národ (80 % hostů)

... nemáte rádi v rámci all inclusive velký výběr ovoce a zeleniny

... nechcete platit extra vstup na hotelovou diskotéku nebo beachparty

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Ubytování je standardní, uklízeč uklízí podle toho, zda mu necháte bakšiš. Pokud ne, za celý pobyt nevymění lůžkoviny, pouze po stížnosti. Ručníky jen 2 x za týden. Na pokoji se kamarádce stala nemilá příhoda. Šla si pro něco na pokoj a uklízeč držel v ruce opalovací olej a velmi nevybíravě jí nabízel, že ji zdarma namasíruje.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

V Egyptě jsme byli již několikrát, ale zde byla strava naprosto nejhorší. Hlavně se to týkalo ovoce a zeleniny. Občas kuchaři nakrájeli čerstvou okurku a rajče, ale zoufalý byl nedostatek ovoce. Pouze 1x za pobyt žlutý meloun na příděl (3 ks/osoba) a jablka bůhvíproč namočená ve vodě. Jinak nic. Ovoce v rámci all inclusiv nebylo zřejmě k mání proto, že ve velké vstupní hale hotelu byl obchůdek, kde jste si ovoce mohli koupit!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Hotel je obsazen z 80 % ruskými turisty. Někteří z nich si ihned nakloní personál (číšníky, hochy u bazénu, uklízeče) bakšišem. Pak se těšili jejich vlídné pozornosti. Hned v recepci je potřeba do pasu dát 10 euro, aby host dostal pokoj v dosahu lobby a s výhledem na moře nebo na bazén.

Kdo nedal u bazénu všimné, musel na podložky na lehátko čekat několik hodin, někdy prostě personál řekl, že nejsou.

Kdo nezaplatit, nedostal lehátko hned v první řadě u moře.

Nápoje se ven nesměly vynášet ve skle, ale když se něco šouplo pikolíkovi, nebyl problém.

Prostě všude pomyslně natažené ruce. Kdo neplatil, o tom si personál navzájem řekl a takový host byl ignorován, když cokoli chtěl.

V každém hotelu je samozřejmostí wifi zdarma. V tomto hotelu se ale (jak jinak) musí za wifi zaplatit.

Animační programy byly nudné, zaměřené na ruské turisty.

Pokud jste chtěli jít na plážovou párty, na hotelovou diskotéku nebo na večeři u bazénu, museli jste zaplatit 10 euro.

Stručně řečeno: zaplatíte si all inclusiv, ale za vše chtějí připlatit.

A to v egyptských hotelích není běžné. Je to zřejmě specialita hotelu Ali Baba.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Do moře je špatný přístup, je potřeba mít boty do vody. Pobřeží je kamenité. Šnorchlování také nic moc. Nedá se srovnat s nedalekým Makadi bay.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Do tohoto hotelu se nikdy nevrátíme. Svými službami, přístupem personálu a stravou to byl nejhorší hotel za 5 let, co do Egypta jezdíme. Doporučit můžeme naopak jednoznačně hotel Prima Life na Makadi bay.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 52
z 66 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání