Nikdy víc

Recenze hotelu Sea Star Beau Rivage Hotel ***** (Egypt - Hurghada - Hurghada)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,8
(na základě 46 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: září 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 11

Všechno bylo fajn do doby odletu. Hotel jsme měli zaplacený do 14.9. a den pokud vím má 24 hodin. Transfer přijel 14.9. v 23:15 v 12:00 jsme údajně měli opustit hotel. O tom jsme však nevěděli. V 18:00 nám bylo oznámeno že máme zaplatit 30 dolarů za prodlení a opustit pokoj do doby příjezdu transferu jsme tedy čekali na recepci od 18:00. Ze své zkušenosti cestování se mi toto stalo poprvé abych musel opustit hotel už v 12:00 a pak vlastně 11 hodin čekal na transfer.

Ubytování 

Bez komentáře

Vybavení, služby a personál hotelu 

To by šlo

Pláž a moře 

Okolí hotelu 

Celkový dojem 

Bez komentáře

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

I
Inka 16. 09. 2025 08:11
Check-in a check-out
Budu se opakovat. Již v první třídě jsme se učili číst. Na stránkách každé cestovky, v pokynech na cestu, v informacích od delegátky v destinaci, ale i v hotelu na recepci, nástěnkách nebo i knihách cestovek jsou uvedeny údaje o příjezdu a odjezdu z hotelu. Říká se tomu "check in a check out". Někdo musí odjet a další po úklidu pokoj zase dostane. To mají do večera čekat ti, co přijedou? Čas odletu a příletu je věc cestovky a ubytování je zase věcí hotelu podle mezinárodních pravidel. Další je jen dobrá vůle hotelu. Asi nemáte moc zkušeností s cestováním a proto i dáváte jednu * pro vše ostatní?! Příště si vyberte cestovku s lepšími časy odletu a příletu.
Z
Zkušený cestovatel 16. 09. 2025 17:09
Prezentace vlastní hlouposti
Pravidla a časy check-inn a check-out jsou jedno z mála, co funguje po celém světě jednotně a shodně. Je to tak samozřejmé, že většina CK to nepovažuje za nutné zvlášť zdůrazňovat, i když se to vždy najde ve všeobecných podmínkách. Je to úplně stejné, jako mít povinnost postarat se i cestovní doklady nebo vědomost, že na palubu letadla nemůžete vzít zbraň. Stížnosti na dodržení těchto pravidel jen vypovídají o absenci základní inteligence, vlastní aroganci a velké sebestřednosti. 5* hotel zachoval decentní přístup při řešení, v méně kulturnější zemi by takového hosta nakopali do pr****e. A právem!
P
Peter 16. 09. 2025 21:20
Re: Prezentace vlastní hlouposti
Pane, Vy ste ma-r. Check-in a check out, ten podľa Vás že funguje vo svete rovnako? Ste fakt ma-r? Vy akože porovnávate Egypt s inými destináciami v zmysle, že egyptskí hoteliéri sa správajú korektne? V Egypte je to o tom, že aká je úroveň hotela a aká vzdialenosť je k letisku. To sú hlavné faktory. Vy chcete kopať niekoho to p-le? Voči mne by ste si to neskúsil. Dostal by ste bitku. Vy tu máte podobných názorv veľa. Ste ma-r. Vy reálne egyptské skúsenosti nemáte. Reálne, ste klaun. Peter
I
Inspektor 18. 09. 2025 15:09
Stanovisko ACK
Z informací poskytnutých managementem hotelu vyplývá, že byly zaznamenány problémy s CZ hostem, který včas neuvolnil rezervovaný pokoj, odmítl možnost prodloužení pobytu (+1 d) a nakonec souhlasil s úhradou penále dle interních pravidel hotelu. Po prokázání zajištěného transferu bylo umožněno využití společných prostor (recepce, hala, příslušenství) do 24:00, čerpání případných služeb proti přímé úhradě).

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené