Nedobrá zkušenost
Recenze hotelu Hotel ROYAL TULIP BEACH RESORT (Egypt - )
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Wernerová Hana |
Vloženo: | 13. 5. 2019 |
Pobyt: | květen 2019 |
Přečteno: | 364x |
Recenze se líbila: | 130 čtenářům |
Fotografie: | 4 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Uvodem předesílám, že jsme byli v Marsa Alam potřetí, předchozí 2 hotely byli výborné v blízké vzdálenosti od letiště. Protože jsme cestovali se 7-letým vnukem, vybrali jsme hotel s tobogány. Už v autobusu z letiště nás delegát upozornil, že hotel je plně obsazen a budeme čekat na ubytování do 12hod. Bylo 7 hod. ráno a že nám na recepci nabídnou balíček služeb za 60 dolarů /na osobu/ ke zkvalitnění služeb. Že je to soukromá aktivita recepčních /!/. Tuto službu jsme odmítli, v hotelu 5 hvězd to snad není třeba. Od této chvíle jsme se stali neviditelnými a nevítanými hosty.
Ubytování
Ubytování v nové budově, načichlé nově dokončenou výmalbou. Pokoj s výhledem na poušť s odpadky, silnicí a smečkou diviokých psů, kteří v noci prováděli bitky za zoufalého vytí a kňučení napadených psů. Máme psa, bylo nám hrozně. Nejhorší ovšem byly stavební práce, dokončovala se jídelna a chodníky, takže od 5-hodin ráno začal bagr, rozbrušovačky, prach a nepohoda. To máme za to, že jsme si nekoupili balíček výhod.
Strava a stravování
Průměrná a nedochucená. Málo masa, jenom zapékaná zelenina na 100 způsobů, často u večeře zapečené zbytky od oběda. Nápojový servis - číšníci nepřišli ke stolu, všechny objednávky jsem vyřizovala u nápojového stolku /většinou Fantu pro vnuka/. I v tomto směru jsme byli neviditelní. Říkala jsem si - nevadí, přežijeme, hlavně, že neonemocníme. Mýlila jsem se - manžel dostal faraóna den před odletem, trnula jsem strachem, že neodletíme, byl na tom bídně. Mě postihl faraon den po příletu, tuto recenzi píši v posteli, beru Ercefuryl. Jak jsem mluvila s ostatními českými návštěvníky tohoto hotelu, polovina jich měla podobné potíže. Naštěstí vnuk byl zdravý.
Vybavení, služby a personál hotelu
Pokoj byl prostorný, koupelna funkční, uklízeč si vždy odnesl slušný bakšiš, denně přinášel balenou vodu, uklízel, ten jediný si naši odměnu zasloužil. Využili jsme wifi na recepci - 3E za hodinu. spojení vypadávalo. Obsluha v baru u bazénu-přezíravá. 4x jsem slušně žádala o zmrzlinu pro vnuka, nakonec jsem obdržela rozpuštěnou hmotu a za mocného máchání rukama a nadávání /arabsky/ jsem vyrozuměla, že stroj asi nemrazí. Jedna češka mě upozornila, že umí arabsky a to co říkal číšník, mi ani překládat nebude. Chovali se k ní obdobně a když je napomenula /perfektní angličtinou/, začali ji ignorovat. Něco v tom smyslu, když nedá bakšiš, nepřetrhnou se. A ještě jeden poznatek: hotel plný dětí, žádný z personálu se na ně neusměje a animátoři - amatéři. Dětský klub nefungoval, na dětském hřišti trampolína před rozpadnutím /nebezpečná!/ Chodili jsme do vedlejšího hotelu Magic, kde bylo lepší hřiště s trampolínou. Problém s lehátky u bazénu /už v 7 hod. zabraná, výměna ručníku dobrá služba, za ztrátu ručníku 15E. Ručník nám někdo ukradl, rovněž tak pantofle vnuka. Tobogány v provozu 2 hod. dopol. a 2 odpol.časy jsme zjišťovaly sami, WC neoznačené, jedno pod schody k tobogánům, ostatní nebyla v provozu. Dobře fungoval bar na pláži s občerstvením, kam chodil manžel s vnukem na Hot dog. V 17 hod. se bar zavíral, rovněž tak bazény.
Pláž a moře
Dlouhé molo, na začátku s uvolněnými prkny. Po dobu 7 dní byli dva dny, kdy bylo moře klidné a dalo se v pohodě šnorchlovat. Viděli jsme želvu,chobotnici, perutýny, trnuchy,klipky, bodloky,ježky a hodně fialových medúz. Asi 200m od začátku mola strmý žebřík do lagunky, těžko slezitelný, ovšem kolem spousta medúz. Při odlivu ostrúvky, spousta kite boardistů, kteří občas přejedou žluté bojky a ohrožují brouzdající turisty. Větrné počasí je tady běžnější jev než klidné bezvětří. Co mě ovšem u moře překvapilo - 2dny nájezdy bodavých mušek, že se nedalo u moře ležet. Večer chodili vykuřovači po pláži.
Okolí hotelu
Jak jsem psala výše - děs a běs. Poušť s odpadky a smečka divokých psů.
Celkový dojem
Tento hotel jsem vybírala kvůli vnukovi - bazény a tobogán se mu líbili, užil si je naplno. Ale protože jsme v této oblasti poznali lepší hotely, měli jsme s čím srovnávat a tak celkové zhodnocení vyznívá na 3 hvězdy. Hlavní minus - nezájem personálu, necítili jsme se jako hosté, ale jako obtížný hmyz. Vrcholem byl náš odjezd v 15 hod. od hotelu, ve 12 hod, jsme se dostavili na recepci, kde nám odstřihli pásky, že už nemáme nárok na oběd a strčili do ruky dotazník, jak jsme byli spokojeni /v angličtině/. Vrátila jsem jim ho s připomínkou, že nic nebylo dobré. Jak podotkl manžel při odjezdu z hotelu: ani naši vlajku zde nemají. Do tohoto hotelu už nikdy. Otázka je, jestli bychom za příplatek získali lepší služby - skoro o tom pochybuji.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.