Napsat recenzi

Nedobrá zkušenost

Recenze hotelu Hotel ROYAL TULIP BEACH RESORT (Egypt - )

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: květen 2019
Přečteno: 364x
Recenze se líbila: 130 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0
  • První šnorchlování První šnorchlování
  • Dlouhé molo Dlouhé molo
  • Tobogány, kvůli kterým jsme letěli 3231 km Tobogány, kvůli kterým jsme letěli 3231 km
  • Výhled z balkonu na smečku divokých psů.
Výhled z balkonu na smečku divokých psů.

Uvodem předesílám, že jsme byli v Marsa Alam potřetí, předchozí 2 hotely byli výborné v blízké vzdálenosti od letiště. Protože jsme cestovali se 7-letým vnukem, vybrali jsme hotel s tobogány. Už v autobusu z letiště nás delegát upozornil, že hotel je plně obsazen a budeme čekat na ubytování do 12hod. Bylo 7 hod. ráno a že nám na recepci nabídnou balíček služeb za 60 dolarů /na osobu/ ke zkvalitnění služeb. Že je to soukromá aktivita recepčních /!/. Tuto službu jsme odmítli, v hotelu 5 hvězd to snad není třeba. Od této chvíle jsme se stali neviditelnými a nevítanými hosty.

Ubytování 

Ubytování v nové budově, načichlé nově dokončenou výmalbou. Pokoj s výhledem na poušť s odpadky, silnicí a smečkou diviokých psů, kteří v noci prováděli bitky za zoufalého vytí a kňučení napadených psů. Máme psa, bylo nám hrozně. Nejhorší ovšem byly stavební práce, dokončovala se jídelna a chodníky, takže od 5-hodin ráno začal bagr, rozbrušovačky, prach a nepohoda. To máme za to, že jsme si nekoupili balíček výhod.

Strava a stravování 

Průměrná a nedochucená. Málo masa, jenom zapékaná zelenina na 100 způsobů, často u večeře zapečené zbytky od oběda. Nápojový servis - číšníci nepřišli ke stolu, všechny objednávky jsem vyřizovala u nápojového stolku /většinou Fantu pro vnuka/. I v tomto směru jsme byli neviditelní. Říkala jsem si - nevadí, přežijeme, hlavně, že neonemocníme. Mýlila jsem se - manžel dostal faraóna den před odletem, trnula jsem strachem, že neodletíme, byl na tom bídně. Mě postihl faraon den po příletu, tuto recenzi píši v posteli, beru Ercefuryl. Jak jsem mluvila s ostatními českými návštěvníky tohoto hotelu, polovina jich měla podobné potíže. Naštěstí vnuk byl zdravý.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Pokoj byl prostorný, koupelna funkční, uklízeč si vždy odnesl slušný bakšiš, denně přinášel balenou vodu, uklízel, ten jediný si naši odměnu zasloužil. Využili jsme wifi na recepci - 3E za hodinu. spojení vypadávalo. Obsluha v baru u bazénu-přezíravá. 4x jsem slušně žádala o zmrzlinu pro vnuka, nakonec jsem obdržela rozpuštěnou hmotu a za mocného máchání rukama a nadávání /arabsky/ jsem vyrozuměla, že stroj asi nemrazí. Jedna češka mě upozornila, že umí arabsky a to co říkal číšník, mi ani překládat nebude. Chovali se k ní obdobně a když je napomenula /perfektní angličtinou/, začali ji ignorovat. Něco v tom smyslu, když nedá bakšiš, nepřetrhnou se. A ještě jeden poznatek: hotel plný dětí, žádný z personálu se na ně neusměje a animátoři - amatéři. Dětský klub nefungoval, na dětském hřišti trampolína před rozpadnutím /nebezpečná!/ Chodili jsme do vedlejšího hotelu Magic, kde bylo lepší hřiště s trampolínou. Problém s lehátky u bazénu /už v 7 hod. zabraná, výměna ručníku dobrá služba, za ztrátu ručníku 15E. Ručník nám někdo ukradl, rovněž tak pantofle vnuka. Tobogány v provozu 2 hod. dopol. a 2 odpol.časy jsme zjišťovaly sami, WC neoznačené, jedno pod schody k tobogánům, ostatní nebyla v provozu. Dobře fungoval bar na pláži s občerstvením, kam chodil manžel s vnukem na Hot dog. V 17 hod. se bar zavíral, rovněž tak bazény.

Pláž a moře 

Dlouhé molo, na začátku s uvolněnými prkny. Po dobu 7 dní byli dva dny, kdy bylo moře klidné a dalo se v pohodě šnorchlovat. Viděli jsme želvu,chobotnici, perutýny, trnuchy,klipky, bodloky,ježky a hodně fialových medúz. Asi 200m od začátku mola strmý žebřík do lagunky, těžko slezitelný, ovšem kolem spousta medúz. Při odlivu ostrúvky, spousta kite boardistů, kteří občas přejedou žluté bojky a ohrožují brouzdající turisty. Větrné počasí je tady běžnější jev než klidné bezvětří. Co mě ovšem u moře překvapilo - 2dny nájezdy bodavých mušek, že se nedalo u moře ležet. Večer chodili vykuřovači po pláži.

Okolí hotelu 

Jak jsem psala výše - děs a běs. Poušť s odpadky a smečka divokých psů.

Celkový dojem 

Tento hotel jsem vybírala kvůli vnukovi - bazény a tobogán se mu líbili, užil si je naplno. Ale protože jsme v této oblasti poznali lepší hotely, měli jsme s čím srovnávat a tak celkové zhodnocení vyznívá na 3 hvězdy. Hlavní minus - nezájem personálu, necítili jsme se jako hosté, ale jako obtížný hmyz. Vrcholem byl náš odjezd v 15 hod. od hotelu, ve 12 hod, jsme se dostavili na recepci, kde nám odstřihli pásky, že už nemáme nárok na oběd a strčili do ruky dotazník, jak jsme byli spokojeni /v angličtině/. Vrátila jsem jim ho s připomínkou, že nic nebylo dobré. Jak podotkl manžel při odjezdu z hotelu: ani naši vlajku zde nemají. Do tohoto hotelu už nikdy. Otázka je, jestli bychom za příplatek získali lepší služby - skoro o tom pochybuji.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Egypt - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání