Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Oaza Hotel *** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Gradac)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2019
Přečteno: 348x
Recenze se líbila: 214 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Hotel nižší kategorie *. Na hotelu všude špína na "recepci" na pokojích, prach, pavučiny plno pavouků, lednička neuklizená - plíseň. Chtělo by se to zaměřit na úklid a najmout někoho kdo pořádně uklidí. Špatné zavírání dveří na balkon.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Prach špína pavučiny pavouci plíseň smrad z odpadů, za celý týden nevyměněné ručníky nedoplněný toaletní papír, nevynešené odpadkové koše.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jídlo spokojenost, úžasný pán který se stará a roznáší jídlo

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Vybavení stačí,chyběl sušák na prádlo

Pláž a moře  průměrně (4,8/5)

Moře a pláž spokojenost

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Špatný dojem zříceniny kolem jotelu i dole na pláži

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Ucházející

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 14 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ada Nekonečná: Kde jsou ty hvězdy?!! - 5. 7. 2019 19:30

Dlouho jsem se tak "nepobavila".Byla jsem už v několika hotelech, kde byl nějaký ten fatal error, ale hotel Oáza to vytáhl na vyšší ligu. Když přijdete do hotelu, řeknete si , že těm třem hvězdám odpovídá.., ale 'nesuď knihu, podle obalu'. 1.den pobytu jsme na pokoji objevili : díru ve zdi přelepenou papírem, netekla nám teplá voda, dveře od pokoje se těžko zavíraly a stále zavírají, s dveřmi na balkón lze těžko manipulovat, lednička více hřála něž chladila, postele jsou rozvrzané a malé ( nejsem člověk velkého vzrůstu 160 cm a i na mne byla délka postele nevyhovující) , ručníky by se daly rovnat papírovým utěrkám, pro toaletní papír si musíte chodit sami, protože tady není absolutně nikdo ochoten vám toaletní papír donést a ani vám říci , kde ho neleznete. Dále při lehčím odsunutím postele jsme dospěli k názoru že je smetí nametáno pod postele. 4. Den jsme otestovali kvalitu zdejších . Když jsem zamykala pokoj, tak při vytahování klíče, jsem navíc vytáhla i zámek. Klíče jsou z měkkčího kovu, takže hrubé zacházení nebylo v úvahu. Ten samý den nám z klimatizace začala téct voda. Nijak m9c jsme to neřešili pouze jsme vylili vodu z lahve, jež byla plná vody a voda z klimatizace tedy již nemohla odtékat. 5. Den se nám stalo opět to samé ale tentokrát, voda tekla z jiné části klimatizace, zrovna mně do postele. Z toho vyplývá že klimatizované pokoje jsou sice skvěle , ale dávejte si pozor kam odtéká voda z klimatizace a popřípadně si počíďte sami novou náhobu, páč tady vám hodí jen lahev s úzkým hrdlem. Stěny nejsou dostatečně silné. Hadice od umyvadla jen jen naražená takže z ní kape voda. Odtoky od sprch nikde neodtékají tak jak by měli. Na veřejných záchodech chybí toaletní papír. Na informacích nikdy nikdo není, když ho zrovna potřebujete Jinak jídlo je dobré a personál milý. reagovat

Mirka Mikulášková: "Hotel" Oáza Gradac - 16. 8. 2020 9:15

Nebylo by vhodné, kdyby CK zveřejnila , do čeho nás posílá? reagovat

Jarka: Re: "Hotel" Oáza Gradac - 7. 8. 2022 9:39

júl 2022 a do teraz sa nič nezmenilo reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Střední Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání