Napsat recenzi

Dovolená pro velmi nenáročné klienty.

Recenze hotelu Kačjak Holiday Resort Paviliony a Bungalovy ** (Chorvatsko - Kvarner - Dramalj)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 162x
Recenze se líbila: 259 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 0

Ubytování opravdu nebylo nic extra, jak jsme se dočetli v recenzích. Ovšem očekávání bylo nějaké a realita ještě o kousek horší.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Původně jsme chtěli ubytování v bungalovu, bylo nám nabídnuto prý adekvátní ubytování v pavilonech. Myslím, že naprosto nesrovnatelné. Stěny byly velmi tenké a slyšeli jsme velmi dobře všechny sousedy. Chudáci sousedí museli snášet našeho 17 měsíčního synka se všemi jeho náladami. Bungalovy byly většinou i lépe umístěné v areálu, než pavilony. Vybavení pokoje tak ze 70. let. Připadali jsme si jako v ubytovně ROH, kterou když už náhodou někdo udržuje, tak pouze nejlevněji, jak to jen jde. Např.: Odpad v koupelně zalepený izolační páskou. Oprýskané nátěry dveří, oken, zábradlí. Jedna vestavěná skříň s ramínky, takže nebylo v podstatě kam něco vybalit. Vybrali jsme si ubytování s výhledem na moře. Z CK přišla informace, že výhled z ubytování je orientován směrem k moři, ale že negarantují, že ho opravdu uvidíme... Když jsme obešli celý poloostrov, zjistili jsme, že málokterý z ubytovaných (zejména v pavilonech) může moře opravdu vidět. To díky vzrostlým stromům. My jsme moře neviděli vůbec.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Strava byla pestrá, docela dobrá. Mělo to jen chybu, že k večeři nebylo žádné pití, ani čistá voda. Kdo se chtěl u večeře napít, musel si koupit v baru.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Úklid pokojů asi probíhá tak že se vysypou odpadkové koše a tím to končí. 2x jsem prosila na recepci o zametení a vytření pokoje. (Byli jsme s malým dítětem, tak to je nutnost). Po druhé urgenci skutečně pokoj vytřeli a celý úklid tím pádem zabral asi 7 minut.

Kdo by se chtěl připojit na internet, tak měl možnost chytit Wi-fi u recepce, není kde si sednout. Je tam bar se stolečky a židličkami, ale musíte si něco objednat, jinak jste vykázáni.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Moře krásně čisté, pláže také čisté s převlékárnami a i WC bylo bezplatně k dispozici. Jen to není místo pro milovníky vln. Moře se pohnulo pouze tehdy, projížděl-li někdo na motorovém člunu.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Ubytování je umístěno ve smíšeném háji, to bylo pěkné, protože nebylo příliš vedro. Ale bylo by hezké, kdyby se někdo staral o čistotu kolem. Povalují se zde odpadky, rozbité sklo což bylo někdy o strach, pustit z dohledu dítě, které neustále něco sbírá, i jen na několik vteřin. Neustále byly plné odpadkové koše a nikdo se moc neobtěžoval je vynést.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Dalo se to přežít, ale nadšení jsme nebyli. Už bychom tam znovu nejeli. Ale jak mi řekl jeden z ubytovaných sousedů, co bychom chtěli za ty peníze, že?

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 15 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kvarner - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání