Napsat recenzi

Hotel Slivín - katastrofální komunikace a chování majitelů

Recenze hotelu Hotel Slivin *** (Česko - Zlínský kraj - Podkopná Lhota)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2013
Přečteno: 435x
Recenze se líbila: 569 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Jsem nenáročná klientka, která zažila už mnoho v oblasti ubytování.. ale tohle jsem zažila poprvé! Komunikace pana majitele a jeho družky byla pod úroveň mého chápání. První den jsem měla chuť opravdu odjet. Zůstat mě donutil jen slevový kupón, který mi říkal, že již mám zaplacený celý pobyt a není cesty zpět. Leda nechat propadnout peníze, což by majitelům přišlo leda tak vhod.

Ubytování  průměrně (2,4/5)

Nečekejte luxus. Ubytování je průměrné, ale čisté.

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Strava podprůměrná. Fazole jsem dostala zřejmě z konzervy. Předem si musíte říct, co chcete který den na snídani a co na večeři. Takže když ráno vstanete a budete mít chuť místo lupínku s mlékem na chleba, máte smůlu. Porce jsou dostatečně velké.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,1/5)

Vybavení starší, ale funkční. Personál tvoří jen majitel s družkou. Jejich chování a komunikace je katastrofální. Měla jsem pobyt zaplacený přes slevový portál, ale kupón jsem si nevzala. To byl pro oba majitelé obrovský problém a nechtěli mě ubytovat. Poslali by mě autem zpět domů (cca 2hodiny jízdy) pro kupón. Když jsem se zeptala, zda mají tiskárnu a navrhla jim, že by kupón mohli vytisknout u sebe, tak mi bylo sděleno že NEVÍ, ZDA MAJÍ TISKÁRNU. Po několika minutách, kdy neustále říkali, že je to můj problém a že jsem si měla pořádně přečíst, že kupón mám mít, že je to černé na bílem, mi sdělili, že pro mě udělají velikou laskavost a kupón vytisknou na SVÉ TISKÁRNĚ. Upozorňuji, že jsem si udržela chladnou hlavu a jednala slušně. Přesto na mě byl zvyšován hlas. Když jsem upozornila na tuto skutečnost, tak se cítil majitel dotčený. Další problém nastal, když jsem měla zaplatit 1000Kč za silvestrovský večer, který prý byl na slevovém portále uveden. Tento fakt byl uveden, ano, ale ne v povinných položkách. Nechtěla jsem se dohadovat a tisícovku zaplatila. Když jsem se zeptala, co zahrnuje silvestrovský pobyt, tak se na mě pan majitel opět rozzuřil, že jsem si to na slevovém portále měla přečíst. A tak to šlo dokud nás neubytovali. Po tomto výlevu jsem měla opravdu zkažený celý den i noc. Takže pokud si chcete užít dovolenou a nenechat si ji kazit těmito rušivými elementy, radím ubytovat se jinde. Opravdu.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

V Podkopné lhotě a nejbližším okolí nic není. Takže potřebujete auto a to už cca po 20minutách jízdy najdete pěkná místa. Doporučuju hrad Lukov.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Mrzí mě to, ale musím hodnotit negativně, protože to, jak jste uvítání a jak se s vámi zachází je vždy na prvním místě. Vždyť vše je o lidech. Do tohoto hotelu už nikdy nevkročím. A myslím si, že nejsem jediná. Snad nikdo z hostů nevypadal, že by měl z majitele radost.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivan Koblížek: BEZ PENĚZ DO HOSPODY NELEZ! - 5. 6. 2014 22:16

Se zájmem jsem si přečetl tuto recenzi, a protože jsem recesista, zavolal jsem do zmiňovaného hotelu, že bych si rád objednal pobyt. Majitel mi sdělil, že již je v důchodu, hotel zrušil a udělal si z něj svou rezidenci, protože již měl všeho dost, že jej dostala poslední recenze od dentistky, která přijela na Silvestra, "neměla ani na Kofolu", nedovezla si platný voucher, jako potvrzení o tom, že pobyt zaplatila u slevového portálu,což je závazné, měla problém zaplatit 500,-Kč za silvestrovský večer a ještě bezostyšně napsala takovou lež, že ji nikdo nechtěl půjčit tiskárnu, přitom to byl on majitel, který jí vyšel maximálně vstříc a nabídl jí možnost přeposlání voucheru z mejlu na mejl, a že jí takto může pomoci. Navíc, pomlouvá zde paní, která s tímto, nemá vůbec nic společného, akorát to, že zmiňované dentistce, vytiskla zapomenutý voucher, aby nemusela pro něj, až do Ostravy.Hezky jsme si popovídali a to mě utvrdilo v tom, že i když jsem bohužel hotel už nemohl navštívit, udělal jsem si obrázek o této dámě, co zde píše. Abych nezapomněl, Ubytovací řády jsou všude a ti, co někam jezdí o tom ví. To jen na okraj.Proto milá "dentistko", rada pro příště, když nemám na rohlík, nejdu do obchodu a neobviňuji prodavačky a v tomto případě, BEZ PENĚZ DO HOSPODY NELEZ A HLEDEJ CHYBU SAMA U SEBE. Vidíte milá dámo, podepíši se, na rozdíl od Vás. Ivan Koblížek reagovat

Linda: Objektivně - 14. 8. 2014 7:28

Kdo navštívil tento hotel, tak sám ví, kde je pravda. Bohužel mám zkušenosti negativní, jako tato paní. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání