Napsat recenzi

nejezděte do LLD Praha v Luhačovicích

Recenze hotelu Lázeňský léčebný dům Praha *** (Česko - Zlínský kraj - Luhačovice)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2018
Přečteno: 711x
Recenze se líbila: 266 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 8
  • Wc v pokoji č3164 Wc v pokoji č3164
  • plíseň v oknech pokoje 2144 plíseň v oknech pokoje 2144
  •  koupelna pokoj čislo 2144 koupelna pokoj čislo 2144
  • stupačky pokoj č 2144 stupačky pokoj č 2144
  • sprchový kout pokoj č. 2144 sprchový kout pokoj č. 2144
  • sprchový kout pokoj č. 3138 sprchový kout pokoj č. 3138
  • židle pokoj č. 2144 židle pokoj č. 2144

Byla jsem V LLDPraha tři týdny na lázeňském pobytu. Bylo to neuvěřitelné zklamání. Vítal mě smrad, špinavý pokoj, který vypadal , jak neuklizená , špatně vybavená ubytovna ,čtvrté cenové skupiny a ne inzerovaný tříhvězdičkový hotel.Proležené matrace, špinavé koupelny. Vedení hotelu nezajímá, že uklizečky neuklízí, že věčně netekla voda , netopilo přes den topení.Jídlo bylo neuvěřitelné. Malé porce, každý týden se to točilo dokola. Tam jsem pochopila, kde majitelka nejvic ušetří Voda v bazénu studená...Lázeňské procedury odbyté, nesrovnatelné s Třeboní.Za tyto tři týdny jsem pochopila, co znamená v praxi -odrbat pojišťovnu a tedy i mě.Prosím nevěřte krásně nafotěným fotkám na stránkách LLD Praha. Neodpovídají skutečnosti. Jeďte za svoje peníze jinam,tam , kde si Vás budou vážit a kde se budete cítit dobře.Spousta lidí, kteří přijeli na vikend po první noci a "bohaté"snídani předčasně odjeli.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

katastrofa. Zařízení pokoje odpovídá staré ubytovně před 30 lety. Potah židlí je špinavý tak, že se štítíte sednout., V oknech byla silná vrstva plísně, koupelna a WC špinavé, plesnivé. Uklizečky ani vedení to vůbec nezajímalo, Jídelna vypadá neůtulně.Welnes nic moc.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Za tři týdny pobytu jsem si snad dvakrát pochutnala, Jinak nic moc a hlavně neskutečně malé porce.Neochota personálu, U stolu nás sedělo 8 , byli jsme jak sardinky.Cena za snídani je 80 korun. Dostanete malé máskĺo , malý kopeček pomazánky, jednu marmeládku, dva rohlíky a krajíc chleba.Oběd a večeře stojí 130 korun, množství jidla ani kvalita neodpovídá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

bazén v hotelu vypadá dobře, ale je v něm velmi studená voda, Sportovní vyžití za mé přítomnosti mimo naordinované prcedury , veškeré žádné.Jediná pozitivní věc v LLD Praha je léčebný pramen Viola, přivedený až k recepci a volně přístupný.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3/5)

nevím nepoužívala jsem

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Hotel se nachází mezi dvěma silnicema, do obchodů ve městě je to docela daleko, kousek od LLD je pouze večerka a hostinec.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Lázeňský pobyt v tomto zařízení byl nejhorší, jaký jsem kdy zažila. Přála bych vedení voj. zdrav. pojišťovny, která nekontroluje, kam posílá svoje pojištěnce, vedení hygienicke stanice, která zde provádí hygienické kontroly a paní majitelce se svojí rodinou třítýdenní pobyt v tomto úžasném lázeňském zařízení..Přála bych jim stejný nepořádek v koupelnách, plíseň a starý nábytek na pokojích,proležené matrace, nevšímavé uklizečky, lhostejný personál, studený bazén , lázeňké procedury úsměvné, malé porce byť nic moc dobrého jídla, Věčně nefungující topení při mínus 10 stupních, věčně netekoucí vodu i po celý den, pocit, že už to nevydržíte, ale musíte, protože, pokud předčasně odjedete, příště vám pojišťovna žádné lázně neschválí.To bych jim ze srdce přála.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 60
z 119 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ing. P. Kalousek: Kdo chce psa bít ........ - 7. 4. 2018 8:07

Kdo chce psa bít vždycky jsi hůl najde. Vážená paní v každém i v luxusním hotelu se najdou nedostatky, věřte že při své práci jsem pobýval od těch nejnuznějších až po ty nejluxusnější a v každém se něco našlo. Dle fotek jsem poznal že jste prošla několik pokojů a v některých jste našla nějaké nedostatky a nebo něco čeho jsi pokojská nevšimla. Nevím zda máte doma operační sál, já tedy ne, ale ve špíně také nežuju. Za mé přítomnosti (také 3 týdny v únoru) asi schodou náhod právě proběhla kontrola z Krajské hygienické stanice Zlínského kraje a jelikož kontrolovali i můj pokoj tak jsem se dozvěděl že neshledali nedostatky. Voda v bazénu měla 29°C což je na mj vkus až dost. Jídlo bylo chutné takové domácí a porce i pro chlapa dostatečné. Personál byl vstřícný a milý, inu pokud se tváříte jako kakabus a jenom nadáváte tak se nemůžete divit že se s Vámi nebudou s úsměvem vybavovat. Pokud pán bůh a pojišťovna dovolí tak se sem rád vrátím. S pozdravem Pavel Kalousek PS: skuste se na svět dívat optimisticky a svět Vám to oplatí. reagovat

Jana.P: Sluníčko ???? - 7. 4. 2018 8:57

Ve všem souhlasím s panem Kalouskem. Byla jsem zde také v únoru tohoto roku a většina z toho co paní "Sluníčko" napsala není pravda. Asi vím, která paní si tuto přezdívku zvolila a za sousedku bych ji opravdu nechtěla. Voda netekla pouze jeden den a na to jsme byli všichni upozorněni několikrát. Oprava veké závady nějaký ten čas zabere, paní sluníčko doma vždycky všechno funguje a voda jí nikdy nepraskla. Ráda bych věděla co by dělala když by jí jako nám netekla 3 dny. Topilo se neustále na pokoji jsem měla 23-25°C nevím proč paní chce víc. Bazén byl perfektně teplý. Strava byla opravdu dobrá a bylo jí dost. Já sama jsem pracovala dlouhou dobu v restauraci a vím že za 130 kč jsi domů nakoupíte více jídla než dostanete v restauraci, ale kde máte další náklady na parsonál a energie, toto si sluníčko asi neumí spočítat.Jinak kuchaři šikovní a překvapilo mne že se nevaří s polotovarů a dokonce i knedlíky se nekupují, ale vaří se vždy čerstvé. Na pokojích pořádek byl, ale jak píše pan Ing. Kalousek. kdo chce psa bít vždycky jsi hůl najde. Matrace byly skvělé a ne proleželé. Krásně se mi spalo, lépe než doma a to mám bolavá záda. Paní, trochu toho sluníčka do duše a ne jenom na přezdívku. reagovat

sluníčko: ale , ale , to snad ne paní Jano - 7. 4. 2018 12:38

Vážená paní Jano, stojím si za každým slovem a každou fotografií, kterou jsem odeslala do recenze.Jestli je Vám to málo, mám těch fotografií ještě asi 20, klidně je pošlu. Ostatní Vaše slova nebudu komentovat, je to zbytečné. Opakuji to, co jsem napsala nanu Kalouskovi. Udělala jsem chybu, že jsem nezavolala televizi a neumožnila celému národu , podívat se , co si paní majitelka ,ještě v dnešní době,může beztrestně dovolit. reagovat

roman: sluníčko - 2. 5. 2018 19:58

Uplně jsem opoměl recenze jak se občas stane. Dvakrát jsem byl v Karlových v ubytovně Mánes vždy spokojenost a tentokrát jsem zvolil změnu neb Morava mě lákala jako taková ... jen ted když čtu komentáře ale podložené jen slovem a Vaše hodnocení podložené dokumentací která předčí slova chvály... A jinak porce za 130 není ani tady v restauraci tedy hotovka a náklady jsou také a kolikrát je jen odhad kolik lidí se dostaví na jídlo a někde kde je jistota že bude toliko porcí je to uplně o jiných počtech. Poprosil bych vás o vícero fotek na meil pokud je to možné neb měl bych nastoupit a nevím zda to nezměnit. romank@seznam.cz reagovat

sluníčko: odpověď pro pana Romana - 12. 5. 2018 21:44

Pane Romane, posílám Vám na email další, možná daleko horší fotky, které jsem nafotila v LLD Praha.Paní Kneblová se chválí na svojích stránkách, že nemá nouzi o pacienty, že jí je posílá jedna nejmenovaná pojišťovna. Už vím která.Byla jsem také u této pojišťovny, ale od 1.7. nebudu. Nenechám ze sebe dělat blbce. Jídlo za 130 kč je v lázních Třeboň vynikající. V LLD Praha katastrofa Jsem přesvědčena, že pozitivní recenze píší zaměstnanci paní Knéblové, aby měli práci. Jsem přesvědčená, že normální člověk je z tohoto tříhvězdičkového zařízení v šoku.. reagovat

pepa z javora: odpověď pro Sluníčko. - 12. 12. 2018 14:04

Čtvrtým rokem jsme v tuto dobu navštívili vámi znestouzené zařízení. Vidíme veliké pokroky ve výstavbě. Obývali jsme všechny tři objekty a nikde nebyla špína a plíseň. Nábytek v Céčku před dvěma lety nebyl nejnovější, ale čistý. Plíseň nikde nebyla (ale je pravda, že lidé kteří jsou "Šetřilové" a neumějí si vyvětrat mohou za tři týdny zaznamenat někde trochu plísně - plastová okna holt těsní).Topení pravda trochu haprovalo, ale to byl důsledek probíhající rekonstrukce. Jídlo bylo vždy dobré a porce dostatečné. Letos na přání bylo možné dostat přídavek. Bazén není vířivka a tudíž je teplota vody dostatečná. Paní Knéblová říkala, že letos se bude Silvestr slavit už v novém prostoru. Takže věřím, že příští podzim bude vše dostavěno a pobyt bude opět na úrovni. Už teď se těšíme. Přeji všem v LLD Praha zdárné dokončení díla, veselé vánoční svátky a hodně úspěchů a zdraví nejen v příštím roce. reagovat

Richard Hugo: Nikdy - 30. 8. 2020 7:30

Tam je takový bordel,že se to nikdy nezmění.A to je rok 2020. reagovat

Macejko: Re: Nikdy - 22. 5. 2022 19:06

Potvrzuji tuto recenzi !! Nejel bych tam ani zadarmo ! Nechápu tu velkou ostravskou firmu , jak může takto vyhazovat peníze za pobyty svých zaměstnanců... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání