Napsat recenzi

Hotel Harmonie

Recenze hotelu Hotel Harmonie *** (Česko - Zlínský kraj - Luhačovice)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2023
Přečteno: 7x
Recenze se líbila: 49 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V tomto hotelu jsme byli ubytovaní na konci července a začátku srpna celkem 5 nocí.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Když jsme viděli hotel při příjezdu, tak jsme se zděsili. Hotel je staršího typu stejně, tak vybavení pokoje, který musím podotknout byl čistý.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Stravu jsme měli all inclusive. Na snídani byl celkem velký výběr - pečivo, různé variace sýrů, salámů, dále párky, míchaná vajíčka, paštika, marmelády, müsli, jogurt atd. Co se nám ale protivilo, tak byla káva. Absolutně se nedala pít a tak jsme si kávu vždycky zaplatili v jejich kavárně. Na oběd bylo menu poskládané z 8 jídel, což mi přišlo docela málo, když je tam někdo ubytovaný na celý týden. Jinak obědy byly chutné a hezky naservírované. Večeře byla formou bufetu výběru ze 3 jídel. Večeře už se nám tolik nelíbila, ale špatná rozhodně také nebyla.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Co se týče vybavení hotelu, tak poskytoval za poplatek kola a koloběžky, které už šlo vidět, že mají něco za sebou, ale i tak jsme si je vypůjčili abychom se podívali po okolí. V ceně jsem měli bazén, saunu, vířivku, zábal, masáž. Bazén na to kolik hotel ubytovává lidí byl malý. Absolutně se v něm nedalo pohnout i když jsme si jej museli objednat dopředu. Do vířivky jsme se také nedostali z toho důvodu, že lidé byli sobečtí a trávili ve vířivce celou dobu a s nikým ne nevyměnili. Tak jsme se rozhodli si teda připlatit vířivku privátní. Na to, že byl hotel plný by rozhodně měl mít větší bazén a více veřejných vířivek aspoň 2-3. Masáž a zábal nám hotel zarezervoval sám, hned na druhý den po příjezdu. Od zábalu jsem očekávala více a s masáží jsme byli spokojeni. Rozhodli jsem se i další masáž přikoupit. Personál hotelu byl příjemný, usměvavý. Alkoholické nápoje byly od 17:00-21:00 v ceně. Co se nám stalo bylo to, že jsme přišli do hotelové restaurace v 20:40 a objednali si pivo, které nám personál naúčtoval. Nechtěli jsem se hádat a tak jsem to zaplatili i když naprosto přesně víme, že nám pivo bylo přineseno 20:45. Dále, co se nám přihodilo bylo při odjezdu to, že po nás paní na recepci chtěla naúčtovat poplatek kolem 90 kč za pivo a kofolu, že jsme si to objednali při příjezdu. Při příjezdu jsem si sice dali kofolu a malinovku, kterou jsme již měli v ceně a ukazovali jsme i pásky na rukách. To jsme paní na recepci řekli, ze na 100% více, že tohle jsme v den příjezdu neměli. Samozřejmě jsme to opět museli zaplatit.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Hotel de nachází v přírodě v klidné části blízko přehrady. Do města to, ale bylo pěšky cca 2km, to nám ale nevadilo.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Rozhodli jsme se že tento hotel již nenavštívíme a doporučovat jej také nebudeme. Hotel je spíše pro páry v důchodovém věku nikoli pro mladé lidi.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 98 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání