Hotel Zlatý kříž - Třebíč
Recenze hotelu Hotel Zlatý Kříž (Česko - Vysočina - Třebíč)
Daný hotel nemohu nikomu doporučit. Jedna hvězda je pouze za lokaci. Obsluha recepce je nekompetentní a není schopná zdvořile komunikovat se zákazníkem.
V případě vybavení a vzhledu pokojů je člověk nemile překvapen. Rozbité zrcadlo, potrhané povlečení, rozbité skříňky (do kterých si člověk nechce ani dávat oblečení), fén s přetrženým a spáleným kabelem, potrhané sedačky a křesla a mnoho dalšího. Pokud si objednáváte voucher s “večeří v ceně”, máte možnost si objednat na částku 120,- za osobu a zbytek doplatit (podotýkám, že většina jídel je cenově dražší).
Co se týče wellness, přestože je v ceně voucheru, bylo nám řečeno, že od 17. do 21. hodiny je stejně obsazeno, takže jsme neměli možnost jej využít.
Jedinou příjemnou věcí bylo vstřícné a milé chování obsluhy restaurace a salónku v přízemí.
Restaurace Vyhlídka, kterou najdete v 5.patře má pouze krásný výhled. Obsluha nestíhá ani při obsazenosti jednoho stolu a při objednání menu, kde je dezert v ceně, oznámí, že si o dezert musí říct zákazník zvlášť a pokud jej neobdržíte, stejně zaplatíte plnou částku za menu.
Velice nás daná zkušenost mrzí a s přístupem paní recepční a obsluhy restaurace Vyhlídka jsme se v životě nesetkaly.
Fotografie
Ubytování
V případě vybavení a vzhledu pokojů je člověk nemile překvapen. Rozbité zrcadlo, potrhané povlečení, rozbité skříňky (do kterých si člověk nechce ani dávat oblečení), fén s přetrženým a spáleným kabelem, potrhané sedačky a křesla a mnoho dalšího.
Strava a stravování
Pokud si objednáváte voucher s “večeří v ceně”, máte možnost si objednat na částku 120,- za osobu a zbytek doplatit (podotýkám, že většina jídel je cenově dražší).
Vybavení, služby a personál hotelu
Obsluha recepce je nekompetentní a není schopná zdvořile komunikovat se zákazníkem.
Okolí hotelu
Rozkopané náměstí
Celkový dojem
Velice špatný!
z 59 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.