Neskutečné jednání obsluhy ( vrchní číšník a servírky) a ubytování

Recenze hotelu Grand Hotel *** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Průměrné hodnocení hotelu:
2,8
(na základě 123 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: listopad 2014
Fotografie: 0
Komentáře: 0

Ubytování velmi příjemné, jednání recepce dobré.

Neskutečné jednání obsluhy, hlavně vrchního číšníka

Ubytování 

Ubytování v krásném prostředí, čisté a útulné.

Strava a stravování 

Kvalita stravování dobrá, škoda, že nechali některé pokrmy vysušit( řízky a pstruh). Horší to už bylo s teplou zeleninou, která byla ze zeleninového ochuceného salátu lehce ohřátá.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Vybavení restaurace dobré. Obsluha strašná. Přesto, že hosté se m u s í objednávat na čas, čekali jsme první večer 1 hod. pouze na objednání. Druhý večer se situace ještě vylepšila .Objednaní jsme byli z prvého dne na 18 hod. Dostavili jsme se v 17,55 hod. V 18,00 nám sdělil pan vrchní, že v 18,00 mají skupinu, kterou musí obsloužit přednostně???

Skupina se dostavila v 18,35 hod. Přesto nám nebylo nic podáno celou 1/2 dod., ale ani jiným hostům. Měli jsme však již objednáno. Nikdo z personálu restaurace si nás, ani ostatních hostů nevšímal a čekalo se na skupinu žen, která nepřišla včas. Pokud skupinu komplet neobsloužili ( předkrm, hl. jídlo, dezert), nedostal nikdo z dalších hostů žádné jídlo.

Ve 20,15 jsme dostali předkrmy, ostatní hosté nic. Bylo to po mé stížnost na recepci. Slečně na recepci se to zdálo vtipné a smála se tomu ještě s hostem, který šel od bazénu.

Pak už nás obsluhovali průběžné do dezertu, který byl výborný, což se o jiných pokrmech nedá říci .Ve 20,45 jsme požádali o účet a dívenka nám sdělila, že vrchní nemá čas a musíme počkat. Náš známý dívence z obsluhy řekl, že pokud hned vrchní nepřijde, odejdeme bez placení a ať si to vyúčtuje s panem ředitelem, kterého u ní žádal ke stolu. Pan ředitel se sice nedostavil, ale urychleně dorazila servríka, která se velice slušně omluvila a provedla vyúčtování.

Pana vrchního, nebo co má za funkci, protože nikoho nepustil k objednávkám ani k nápojům, známkuji č. 5 *.

Je smutné, že takový personál dělá reklamu tomuto hotelu. Je to ostuda a nikdo z nás, ani já za svůj život jsme se s tak hrozným chováním k hostům ještě nesetkali..

Okolí hotelu 

V centru města v pohodě.

Celkový dojem 

Vzhledem ke způsobu obsluhy a kvalitě jídel ( což vždy táhne host) je náš dojem strašný.¨

Hodnocení : restaurace : 5

recepce 2¨

ubytování 1

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené