Napsat recenzi

Povánoční pobyt v Hotelu Medlov

Recenze hotelu Hotel Medlov (Česko - Vysočina - Nové Město na Moravě)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2015
Přečteno: 574x
Recenze se líbila: 450 čtenářům
Fotografie: 9
Videa: 0
Komentáře: 0

Zanechal na mne pobyt velice smíšené pocity, protože místo a okolí hotelu je kouzelné, ale majitel a zaměstnanci tohoto "hotelu" mají o podnikání divné myšlení. Myslím si, že se zpět moc turistů již nevrátí, což je pro Vysočinu velmi špatné.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Skromně zařízené pokoje s původním nábytkem kolem roku 1980. Starý stolek, telefon ke kterému nemáte žádný tel. seznam ( např. číslo na recepci, wellness, bar ..) TV funkční, ale d.o. jde na 50%. Nicméně úžasný výhled na okolí, koupelna se sprchovým koutem a wc nově zrekonstruováno. Sociální zázemí je nové a patří k tomu nejlepšímu co nyní hotel nabízí. Některé pokoje nedisponují topením a je zde zima. Na baru ale ochotně pokoje vymění. Ložní prádlo v pořádku a uklizečka se stará. Pouze zaměňuje mýdlo a sprchový gel, takže u sprchy máte běžné mýdlo :-;

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Strava na hotelu by byla OK, ucházející nabídka, která je bohužel ale už při začátku večeře v 18:00 hodin chladnější, protože zde Hotel nemá k dispozici nahřívací zařízení. Výběr vcelku obstojný, ale musíte si pospíšit, jelikož jsem doplňování hlavních chodů nezažil. Doplňovala se pouze příloha. Nápoje si musíte zakoupit na baru, kde se ovšem nikde nedozvíte za kolik si vlastně nápoje kupujete !! Např. točená limonáda stojí někdy 7 Kč za 1 dcl a může stát také 10 Kč !! Ceny dosti přemrštěné, ale nebyl jsem svědkem toho, že by to někdo přímo na místě řešil, nebo si vyžádal nápojový lístek ( který jsem nikde neobjevil a barman vypadal jako mafián, tudíž jsem se raději nepídil.. :-) ).

Také se musím podělit o zážitek s kuchařem, kterého jsem požádal o doplnění hranolek k jídlu kolem 18:45 hodin, jelikož jsem se domníval že to nebude problém. Se slovy : "hranolky už nebudou, dejte si k tomu šťouchané brambory nebo rýži" Zkrátka jsem i po té několikrát pochopil, že si nemám moc vymýšlet a jíst to co je. Zážitků jsem zde zažil s tímto kuchařem více...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Wellness je zde předražený a trochu mimo mísu. Wellness vířivka je obyčejná paneláková vana s tryskami za 400 Kč, kde strávíte 30 minut. Wellness masáže na 20 minut za 460 Kč.. Masáž obličeje za 380 Kč, ale zrovna neměl materiál masér k dispozici, jelikož čekal na příjem zboží. Romantická koupel pro dvě osoby zatím není možná.

Bar je neskutečně prosperující a to hned z několika důvodů. Chybí nápojový lístek, nikde se nedozvíte žádné ceny nápojů ! Ceny jsou laděné, tak nějak dle obličeje !! Stalo se mi, že mému synovi byla účtována limonáda za jiné peníze, než-li mne. Celkově jsou ceny nápojů vyšší ale zase Vás moc barmani neotravují. Tudíž když budete sedět bez pití před barem nikdo si Vás třeba i 40 minut nevšimne. Barmanka je milá, ale moc toho za barem zřejmě ještě neodpracovala. Čokoládu jsem nedostal, odpověď z úst pracovníka znělo, přijede zboží zítra. Espresso zatím nevedeme !! Mají pouze starší rychlovarnou konvici .. Tudíž můžete dostat tureckou kávu nebo nescafé. Fanta v lahvi byla kalná a když jsem ji reklamoval nabídla mi barmanka novou láhev se slovy, že to není zřejmě protřepané. Výsledek byl stejný, opět kalné usazeniny u dna. Vmísila se do toho opodál místní uklízečka, že je Vše v pořádku, že byla hospodská a to je běžné.

Recepční jsou milé, ochotné a jako jediný personál bez chyby. Těm bych dal specielní prémie, protože musí řešit spousta nepříjemností a dotazů od hostů.

Hotel ale nabízí funkční wi-fi připojení, billiard a stolní fotbálek. Dále v zadní části přízemí je skvělý stůl na stolní tenis ( pálky i míčky jsem měl své ). Dále je v zadní části ještě jeden stůl na karambol a dva salónky + nedokončená vinárna. Venkovní asfaltové hřiště bylo zasypáno jehličím a částečně sněhem. Venkovní minigolf v horším stavu takže by to také potřebovalo nějakou údržby a nesmím zapomenout na ruské kuželky.

Placené parkoviště u hotelu !!!! To by chtělo také změnit i když je to zanedbatelná položka, není to pro hotel dobrá vizitka.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Nádherné okolí osloví širokou veřejnost. Běžkaři, běžci, turisté a vyznavači jiných sportovních aktivit si zde přijdou na své. Skvělé turistické trasy na každodenní výlety. V blízkosti jsou skvělé Městské lázně, Horácké muzeum, Fitness. Areál Vysočina je také v dostupnosti několika km. Další vyžití např. ve městech Žďár nad Sázavou nebo Nové Město na Moravě.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Celkově pobyt splnil účel, byl jsem nadšen okolím a v hotelu jsem strávil minimum času, ale již bych se sem zřejmě za těchto podmínek nevrátil. Vysočinu rád opět navštívím, ale vyberu si vhodněji ubytování, kde si budou klientů vážit. Budou zde k dispozici ceníky nápojů a personál bude ochotný a usměvavý. To si myslím je základ úspěšného podnikání nejen v dnešní době. Neříkám, že se tento hotel nemůže změnit, ale zatím zde bohužel nevidím zájem ze strany majitele....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 33
z 68 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání