Napsat recenzi

Hodnocení pobytu.

Recenze hotelu Hotel Medlov (Česko - Vysočina - Nové Město na Moravě)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 2 293x
Recenze se líbila: 505 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Počínaje ROH doposud jsem pobýval v hotelu Medlov několikrát,ale co se tam děje nyní je k neuvěření. Hlavně stravování: kuchař i kuchařka snad nevařili nikdy ani v jeslích. Jídlo naprosto neochucené, masa neumě krájená,za celý týden nebyl žádný salát k žádnému jídlu !!!!!!!!',za celý týden žádné ovoce, mimo plato nařezaného melounu/ pro cca 10 osob,polévky celý týden byly jako pomyje,naprosto bez chuti. Takové kuchaře kdyby měli vojáci, tak by skončil v latrině. Ale ryby smrdí od hlavy, čili mám zato,že bylo vyměněno vedení a ždímá co to dá. To chce pozvat na jídlo ČOI nebo Polraita,aby si pochutnali.Hotel byl plně obsazený, nebylo čisté nádobí, lidé si to museli brát ze sousedních stolů,čisté talíře vúbec nebyly na výdejní lince,často lidé upozorňovali a vraceli špinavé nádobí,což by se velmi líbilo Hygieně.

Personál často byl zmatený a nestačil obsluhovat. cukrárnu nechal šév zavřít, že bude pršet,ale pak celý den svítilo slunce a plno děcek u vody bez zmrzliny.

Slunce pálí,ale slunečníky na terase se otevřou až po obědě.

Ten kdo to všechno kaučuje uráží povolání hoteliéra.

Pobyt je poměrně drahý, ale přitom prostěradla jsou často děravá a pokoj je předaný i s prostěradlem,které je kratší až o 90 cm, a všechny ostatní kratší.

Nebýt různých Slevomatů, tak bude zřejmě hotel prázdný.

Parkovné 40Kč/den pro ubytované, ale kdo se jde koupat k rybníku,tak tam stojí od9-17hod bez placení.Dá se sedět na balkonu s pěkným výhledem,ale víno si podržíte nebo dáte na zem!!!!!!!!!,chybí stolek.Do hotelu se od dob ROH velmi málo investovalo.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Dobré.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Ušlo to .

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Výborné

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Žádná sláva.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 33
z 68 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

úsměv: kolik hotelů jste sám provozoval? - 15. 8. 2014 13:28

Pane, musím se fakt usmát nad vaší chytrostí, kolik hotelů jste sám provozoval, že všechno tak dobře víte? Vy nemáte ruce, že si neumíte otevřít deštník sám? V dnešní době umí kritizovat každý, proto je mezi lidma tolik nenávisti. reagovat

Vejdělek: Re: kolik hotelů jste sám provozoval? - 19. 8. 2014 18:25

Pane já o voze a vy o koze.To nemá s pohostinstvím a češtinou nic společného.Ještě jednou česky: Za celý týden nebyla k jídli žádná zelenina nebo ovoce,polévky bez chuti a často špinavé talíře.A ted duchaplně rozumuj. reagovat

Dagmar: Retrozážitek z dubna 2015 - 20. 4. 2015 12:13

Vybavení hotelu rozhodně neodpovídá 3* (spíš 2). To by mi ale tolik nevadilo, nejsem náročná. Co mi ale hodně vadilo, byl naprosto příšerný personál. Zejména na baru a restauraci - zmatek, na jídlo jsme čekali celou hodinu, protože kuchař neodhadl množství rýže, i když několik stolů bylo ještě prázdných - takže mu spíš mělo zbývat. Otrávené a kyselé xichty při žádosti o cokoli byly běžné. Jídlo nebylo špatné, ale také žádný zázrak, normální závodka. Jediné, co tam bylo plus - okolí!!! Protože příroda je na Vysočině nádherná. reagovat

2 dny hodně nenáročný klient: ROH Hotel Medlov - hodně drahá nenáročná dovolená - 18. 8. 2015 17:42

Hotel z roku 1973, skoro vše původní, nábytek odřený, postele z třemi zelenými matracemi jsem už hodně dlouho neviděla .. ale co nábytek bych přežila. Co se týká polopenze - doslova hrůza - když pominu talíře s nápisem ROH, tak kuchaž, který neumí usmažit řízky, protože ty byly nedosmažené,nepoživatelné, nemá v hotelu 3 * co dělat. Na večeři - dle letáčku bufet - byly 4 hotovky, tác s oschlým sýrem a šunkou a někdy , když se zadařilo, tak talířek upečené buchty.. nápoje k večeři nebyly vůbec žádné, vše se muselo kupovat na baru, ani čaj pro děti nebyl k dispozici. NO nebýt slevomatů, nákupů v akci apod. musel by se majitel chytit za hlavu, aby vůbec do hotelu někoho dostal. reagovat

Anna Prajková: Nechutná strava - 2. 2. 2017 16:10

Při cestě Vysočinou jsme se na Medlově párkrát zastavili na oběd v naději, že jsme předtím měli jenom smůlu při výběru jídla. Ale ne, ať jsme si dali cokoliv, nedalo se to jíst: smažený sýr se nedal ukrojit, maso krájené po vlákně, vypadá to, že v kuchyni vládne nějaký nedouk. Proč to vedení hotelu neřeší? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání