Napsat recenzi

hotel v rekostrukce

Recenze hotelu Hotel Žákova Hora *** (Česko - Vysočina - Herálec)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 223x
Recenze se líbila: 330 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Po prijezdu nas celkem sokoval vzhled hotelu dost mizerny vzhled

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Pokoj nebyl nijak uklizeny a vsude pavuciny,kos s odpadky nam za cele tri dny ni jednou nevinesli,pokojska tu asi nema praci,buch vi kdo to dela ,obsluha je si bez vzdelani jak se ma obsluhovat

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Jidlo bylo hodne podprumerne a maso ji zapachalo

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,4/5)

Personal celkem ochotny nic vic,na pokoji hrozna televize a nic vic

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (1,9/5)

Bez komentare

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Jedine pozitivny

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Mizerna dovolene ,prosim neudelejte stejnou chybu jako mi a nejezdete sem prosim

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jaroslav: To není hotel, to je ubytovna - 28. 6. 2019 18:22

Dnes ráno jsme, štěstím celí bez sebe, že náš pobyt v tzv.Hotelu Žákova hora, končí, odjeli domů. Okolí krásné, výlety senzační, ale tím pozitiva končí. Když nám byl v úterý v podvečer předán pokoj, zjistili jsme, že: 1. v koupelně nebylo mýdlo 2. v nádobce na tekuté mýdlo nebylo zhola nic. Z jiného pokoje jsem vzal tekuté mýdlo a půlku ho přelil do naší nádobky. 3. V našich postelích někdo očividně spal, prostěradla byla požmuchlaná, jakož i povlečení dek. Naproti přes chodbu jsem našel sklad s povlečením, tak jsem vzal kompletní dvě sady a manželka všechno převlékla. 4. Očividně nevysáto nebo to bylo vysavačem jen pocmrndláno. 5. Za celý pobyt nám nikdo nevyměnil mokré ručníky. 6. Za celý pobyt nám nikdo nevynesl koš s odpadky. 7. Za celý pobyt nám nikdo neustlal. 8. Na pokoji nebyla ani malá lednička. Další mizérie: 9. "Hotelový" bar a restaurace se zavíral před devátou večerní, takže si člověk nemohl ani večer po tůře posedět u piva. 10. Snídaně: furt stejné dva salámy, jednou jeden druh plátkového sýra a dnes tedy ohřívané párky. Kromě středy jen rohlíky, chléb žádný. Furt dokola. 11. Večeře vše korunovaly, když ji před nás naservírovali, hned jsem si vzpomněl, když jsem byl ve čtrtnácti letech poprvé sám doma, když naši jeli na dovolenou, když jsem si poprvé sám vařil. Tak tak nějak vypadaly ty teplé večeře. Ten, kdo to vařil, očividně přišel od pásu v Kolbence, ten člověk o tom, jak se vaří a jak se servíruje na talíř, nevěděl zhola nic. První večeře vařené brambory s dušenou mrkví a vepřová pečeně. No, pečeně, byla to, vlastně, vařená krkovička. Brambory byly vařené malé i velké dohromady, usuzuji tak z toho, že malé byly rozvařené, zato velkým chybělo k normální konzistenci dobrých 5 minut varu. Jako ve škole: 4. Ve středu jsme ráno očekávali, že nám přinesou nabídku, co si k večeři vybereme. Nestalo se tak, zato nám na stůl přinesli rozvařenou, lepkavou rýži, politou masovou směsí a jakýmsi "souborem" zelenin. Jako ve škole: 5. Ve čtvrtek pak zase žádný výběr, ale převařené těstovinové vrtule, které ležely ve vodě pěkných pár hodin, k tomu nedodělané maso, vypadalo to na stejk z kuřecích stehýnek a to všechno zalito sladkou kari omáčkou z marketu. Jako ve škole: NEMĚŘITELNÉ. Zato se kuchař ukázal sladkou tečkou. Každý z nás dostal slovy půl banánu, tu půlku rozřizl podélně na půl a potlípal to nějakým karamelovým dresingem. Den předtím dva miniaturní kousky melounu a ještě den předtím stará, natvrdlá vafle z marketu politá tímtéž karamelovým dresingem. Polévka, samozřejmě, žádná. Snad naštěstí. Úplný vrchol ale měl přijít až, když jsme chtěli platit za nápoje, které nebyly v ceně. Manželka si nechala udělat hodinovou masáž, ta byla ze všeho nejlepší. Stála kolem šesti stovek, ale podle voucheru měla být 20% sleva. Tu, samozřejmě, neodečetli, že prý to platilo v době, kdy měli vlastního maséra, ne dnes, kdy jim to někdo dělá externě. Jako by nás to mělo zajímat, že ano. Samozřejmě jsem požadovali poskytnutí slevy. Kdyby bylo všechno ostatní v pořádku, tak bychom zaplatili plnou taxu. Ale protože NIC nesouhlasilo s nabídkou na jejich stránkách, řekl jsem jasně, že ji požadujeme. Závěrem? Toto zařízení nemá s hotelem nic společného. Je to taková ubytovna s polopenzí. Je úplně jedno, že je to tam celkem levné. Ale pokud chtějí poskytovat tak katastrofální služby, ať dají noc za stovku i s jídlem. Každopádně to chce nové vedení a celkově nové lidi, protože zařízení je umístěno v pěkném prostředí, koupání v krásném rybníce kousek, obchody taky, štreky též. Ale co je moc, to je příliš. Jsem slušně vychovaný týpek, ale poprvé v životě jsem odněkud odešel bez pozdravu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání